eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiśniewProjektowanie sieci wodociągowej z przyłączami na terenie Gminy Wiśniew w zadaniachCzęść I - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Stok Wiśniewski - Lipniak; Część II - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowoś

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Wiśniew: Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami na terenie Gminy Wiśniew w zadaniach: Część I - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Stok Wiśniewski - Lipniak; Część II - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Wiśniew - Wiśniew Kolonia - Borki Paduchy; Część III - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Tworki - Śmiary i Mościbrody - Helenów.
Numer ogłoszenia: 244674 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiśniew , ul. Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew, woj. mazowieckie, tel. 0 25 641 73 13, faks 0 25 641 73 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami na terenie Gminy Wiśniew w zadaniach: Część I - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Stok Wiśniewski - Lipniak; Część II - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Wiśniew - Wiśniew Kolonia - Borki Paduchy; Część III - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Tworki - Śmiary i Mościbrody - Helenów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Stok Wiśniewski - Lipniak Projekt sieci wodociągowej na odcinku Wiśniew - Stok Wiśniewski - Lipniak o długości około 7 300 mb z przyłączami w ilości sztuk około 79 o łącznej długości około 1 975 mb. 1). Projekt budowlany pn. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami Stok Wiśniewski - Lipniak Zakres poszczególnych opracowań dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlany branży sanitarnej sieci (do uzyskania pozwolenia na budowę) - 5 egz., b) Projekt budowlany branży sanitarnej przyłączy (do zgłoszenia)- 5 egz., c) Projekt organizacji ruchu podczas trwania robót budowlanych- 3 egz., d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych- 2 egz., e) Przedmiar robót i kosztorys ślepy z nakładami RMS - 2 egz., f) Kosztorys inwestorski - 2 egz. g) Wersja elektroniczna całości - 2 egz., h) Aktualizacja kosztorysów inwestorskich - 2 kpl. Do obowiązków projektanta należy: 1. sporządzenie projektu sieci wodociągowej: a) sieć wodociągowa o długości 7 300 mb, b) przyłącza w ilości 79 sztuk i łącznej długości 1 975 mb, 2. opracowanie następujących dokumentów wchodzących w skład projektu budowlanego: - opracowanie podkładów mapowych bądź ich aktualizacja w zakresie niezbędnym do opracowania projektów budowlanych, - uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dla działek, na których projektowana będzie inwestycja, - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku potrzeby), - opracowanie operatów wodno-prawnych i przygotowanie wniosków o wydanie pozwoleń wodno-prawnych (w przypadku potrzeby), - opracowanie informacji BIOZ, - uzyskanie niezbędnych uzgodnień (min. ZUD, rzeczoznawcy d.s. p.poż, rzeczoznawcy d.s. sanit. hig. lub sanepidu, GDDKiA i Starostwo Powiatowe) , - uzyskanie pisemnej zgody właścicieli działek, na których będzie realizowana inwestycja, - uzgodnienie lokalizacji przyłączy z właścicielami działek. Opis wymagań i charakterystyka oraz parametry techniczne w stosunku do przedmiotu zamówienia: Dokumentacja powinna zawierać wszystkie uzgodnienia i dokumenty niezbędne do uzyskania dokumentów umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych. W przypadku braku niezbędnych uzgodnień wynikłych w trakcie uzyskiwania decyzji, projektant uzupełni w trybie pilnym części brakujące bez zwiększenia wartości przetargowej zamówienia. Kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone zgodnie z aktualnymi obowiązującymi przepisami dla zamówień publicznych - (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U.04.130.1389). Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr. 202 poz. 2072). Zamawiający pokryje koszty opłat związane z uzgodnieniem dokumentacji. Projektant przygotuje niezbędne wnioski i załączniki w celu uzyskania wymaganych uzgodnień. Przepisy i normy związane: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 12.04.2002r. w sprawie jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz. 690 z późn. zmianami). - Ustawa z dn. 7.06.2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, - Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 16.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr. 47, poz. 401). - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9.11.2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięć do sporządzania raportu o oddziaływaniu na środowisko. Dz.U. Nr 257, poz. 2573 z późn. zmianami. - Ustawa z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych. Obwieszczenie Marszałka Sejmu RP z dnia 25.01.2007 r. Jednolity tekst Dz.U.07.19.115 z późn. zmianami, - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U.04.130.1389 - przepisy związane i akty wykonawcze Część II - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Wiśniew - Wiśniew Kolonia - Borki Paduchy Projekt sieci wodociągowej na odcinkach: a) miejscowość Wiśniew o długości około 3 560 mb z przyłączami w ilości sztuk około 194 o łącznej długości około 4 850 mb, b) Wiśniew - Wiśniew Kolonia o długości około 8 000 mb z przyłączami w ilości sztuk około 40 o łącznej długości około 1 000 mb, c) Ciosny - Borki Paduchy o długości około 2 100 mb z przyłączami w ilości sztuk około 6 o łącznej długości około 150 mb. 1). Projekty budowlane pn. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Wiśniew, Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Wiśniew - Wiśniew Kolonia i Budowa sieci wodociągowej z przyłączami Ciosny - Borki Paduchy Zakres poszczególnych opracowań dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlany branży sanitarnej sieci (do uzyskania pozwolenia na budowę) - 5 egz., b) Projekt budowlany branży sanitarnej przyłączy (do zgłoszenia)- 5 egz., c) Projekt organizacji ruchu podczas trwania robót budowlanych- 3 egz., d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych- 2 egz., e) Przedmiar robót i kosztorys ślepy z nakładami RMS - 2 egz., f) Kosztorys inwestorski - 2 egz. g) Wersja elektroniczna całości - 2 egz., h) Aktualizacja kosztorysów inwestorskich - 2 kpl. Do obowiązków projektanta należy: 1. sporządzenie projektów sieci wodociągowej: a) sieci wodociągowe o długości 13 660 mb, b) przyłącza w ilości 240 sztuk i łącznej długości 6 000 mb, c) w miejscowości Wiśniew funkcjonuje wodociąg azbestowy. 2. opracowanie następujących dokumentów wchodzących w skład projektu budowlanego: - opracowanie podkładów mapowych bądź ich aktualizacja w zakresie niezbędnym do opracowania projektów budowlanych, - uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dla działek, na których projektowana będzie inwestycja, - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku potrzeby), - opracowanie operatów wodno-prawnych i przygotowanie wniosków o wydanie pozwoleń wodno-prawnych (w przypadku potrzeby), - opracowanie informacji BIOZ, - uzyskanie niezbędnych uzgodnień (min. ZUD, rzeczoznawcy d.s. p.poż, rzeczoznawcy d.s. sanit. hig. lub sanepidu, GDDKiA i Starostwo Powiatowe) , - uzyskanie pisemnej zgody właścicieli działek, na których będzie realizowana inwestycja, - uzgodnienie lokalizacji przyłączy z właścicielami działek. Opis wymagań i charakterystyka oraz parametry techniczne w stosunku do przedmiotu zamówienia: Dokumentacja powinna zawierać wszystkie uzgodnienia i dokumenty niezbędne do uzyskania dokumentów umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych. W przypadku braku niezbędnych uzgodnień wynikłych w trakcie uzyskiwania decyzji, projektant uzupełni w trybie pilnym części brakujące bez zwiększenia wartości przetargowej zamówienia. Kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone zgodnie z aktualnymi obowiązującymi przepisami dla zamówień publicznych - (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U.04.130.1389). Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr. 202 poz. 2072). Zamawiający pokryje koszty opłat związane z uzgodnieniem dokumentacji. Projektant przygotuje niezbędne wnioski i załączniki w celu uzyskania wymaganych uzgodnień. Przepisy i normy związane: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 12.04.2002r. w sprawie jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz. 690 z późn. zmianami). - Ustawa z dn. 7.06.2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, - Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 16.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr. 47, poz. 401). - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9.11.2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięć do sporządzania raportu o oddziaływaniu na środowisko. Dz.U. Nr 257, poz. 2573 z późn. zmianami. - Ustawa z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych. Obwieszczenie Marszałka Sejmu RP z dnia 25.01.2007 r. Jednolity tekst Dz.U.07.19.115 z późn. zmianami, - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U.04.130.1389 - przepisy związane i akty wykonawcze Część III - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Tworki - Śmiary i Mościbrody - Helenów Projekt sieci wodociągowej na odcinkach: a) Tworki - Śmiary o długości około 700 mb z przyłączami w ilości sztuk około 5 o łącznej długości około 125 mb, b) Mościbrody - Helenów o długości około 1 350 mb z przyłączami w ilości sztuk około 10 o łącznej długości około 250 mb. 1). Projekty budowlane pn. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Tworki - Śmiary, Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Mościbrody - Helenów. Zakres poszczególnych opracowań dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlany branży sanitarnej sieci (do uzyskania pozwolenia na budowę) - 5 egz., b) Projekt budowlany branży sanitarnej przyłączy (do zgłoszenia)- 5 egz., c) Projekt organizacji ruchu podczas trwania robót budowlanych- 3 egz., d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych- 2 egz., e) Przedmiar robót i kosztorys ślepy z nakładami RMS - 2 egz., f) Kosztorys inwestorski - 2 egz. g) Wersja elektroniczna całości - 2 egz., h) Aktualizacja kosztorysów inwestorskich - 2 kpl. Do obowiązków projektanta należy: 2. sporządzenie projektów sieci wodociągowej: a) sieci wodociągowe o długości 2 050 mb, b) przyłącza w ilości 15 sztuk i łącznej długości 375 mb, c) na odcinku Mościbrody - Helenów należy zaprojektować przejście pod torami kolejowymi Warszawa - Terespol. 2. opracowanie następujących dokumentów wchodzących w skład projektu budowlanego: - opracowanie podkładów mapowych bądź ich aktualizacja w zakresie niezbędnym do opracowania projektów budowlanych, - uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dla działek, na których projektowana będzie inwestycja, - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku potrzeby), - opracowanie operatów wodno-prawnych i przygotowanie wniosków o wydanie pozwoleń wodno-prawnych (w przypadku potrzeby), - opracowanie informacji BIOZ, - uzyskanie niezbędnych uzgodnień (min. ZUD, rzeczoznawcy d.s. p.poż, rzeczoznawcy d.s. sanit. hig. lub sanepidu, GDDKiA i Starostwo Powiatowe, koleje państwowe (przejście pod torami kolejowymi)) , - uzyskanie pisemnej zgody właścicieli działek, na których będzie realizowana inwestycja, - uzgodnienie lokalizacji przyłączy z właścicielami działek. Opis wymagań i charakterystyka oraz parametry techniczne w stosunku do przedmiotu zamówienia: Dokumentacja powinna zawierać wszystkie uzgodnienia i dokumenty niezbędne do uzyskania dokumentów umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych. W przypadku braku niezbędnych uzgodnień wynikłych w trakcie uzyskiwania decyzji, projektant uzupełni w trybie pilnym części brakujące bez zwiększenia wartości przetargowej zamówienia. Kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone zgodnie z aktualnymi obowiązującymi przepisami dla zamówień publicznych - (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U.04.130.1389). Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr. 202 poz. 2072). Zamawiający pokryje koszty opłat związane z uzgodnieniem dokumentacji. Projektant przygotuje niezbędne wnioski i załączniki w celu uzyskania wymaganych uzgodnień. Przepisy i normy związane: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 12.04.2002r. w sprawie jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz. 690 z późn. zmianami). - Ustawa z dn. 7.06.2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, - Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 16.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr. 47, poz. 401). - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9.11.2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięć do sporządzania raportu o oddziaływaniu na środowisko. Dz.U. Nr 257, poz. 2573 z późn. zmianami. - Ustawa z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych. Obwieszczenie Marszałka Sejmu RP z dnia 25.01.2007 r. Jednolity tekst Dz.U.07.19.115 z późn. zmianami, - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U.04.130.1389 - przepisy związane i akty wykonawcze..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 29.07.2009 r. do godz. 10:00 wnieść wadium w wysokości Część I - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). Część II - 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych) Część III - 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: 2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia: osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacji sanitarnej wymagane przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: * 1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 1 do oferty 1.2. Formularz cenowy załącznik nr 7,8,9 do oferty 1.3. Potwierdzenie wpłaty wadium - kserokopia podpisana za zgodność. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu art. 24 ustawy Pzp, składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik - załącznik nr 2 2.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez wykonawców niezbędnej wiedzy i doświadczenia i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: 3.1. Uprawnienia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacji sanitarnej wraz z przynależnością do Okręgowej izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej: 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 5.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1., 2.3. powinny być złożone przez każdy podmiot...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisniew.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisniew ul. Siedlecka 13 08-112 Wiśniew pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wisniew ul. Siedlecka 13 08-112 Wiśniew pokój nr 6 -sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: imię nazwisko: Wiesława Przanowska tel. (025) 641-73-13. e-mail: zpoc@wisniew.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.