eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych oraz stworzenie wybranych elementów kompleksowej kampanii promocyjnej produktów turystycznych i wizerunku turystycznego Wielkopolski (Województwa Wielkopolskiego)



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Poznań: Opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych oraz stworzenie wybranych elementów kompleksowej kampanii promocyjnej produktów turystycznych i wizerunku turystycznego Wielkopolski (Województwa Wielkopolskiego)
Numer ogłoszenia: 244636 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O WYNIKACH KONKURSU

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Czy ogłoszenie o konkursie było zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113316 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolska Organizacja Turystyczna, ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 6645233, 234, faks 0-61 6645221.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU

II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: Opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych oraz stworzenie wybranych elementów kompleksowej kampanii promocyjnej produktów turystycznych i wizerunku turystycznego Wielkopolski (Województwa Wielkopolskiego).

II.2) Określenie przedmiotu konkursu: PRZEDMIOT KONKURSU OBEJMUJE: Szczegółowe zaplanowanie i opracowanie całościowej koncepcji oraz kreacja kampanii, w tym: 1.Szczegółowy opis idei głównej kampanii i kreatywne jej przedstawienie, 2.Szczegółowe opracowanie i opisanie kompleksowej i spójnej koncepcji kampanii z uwzględnieniem podstawowych komponentów kampanii oraz ich celów, a także miejsca i czasu kampanii (w tym dookreślenie grup docelowych w oparciu o zbiorczą dokumentacje strategiczną regionu oraz narzędzi i kanałów komunikacji, metod i metodologii oceny realizacji celów, narzędzi monitoringu oraz działań PR), 3.Szczegółowe uzasadnienia dla w.w założeń (w tym sposobów skutecznego dotarcia do określonych grup docelowych, dobór narzędzi i kanałów komunikacji, metod i metodologii oceny realizacji celów, narzędzi monitoringu oraz działań PR), 4 Szczegółowe zaprojektowanie linii graficznych dla poszczególnych grup wskazanych produktów turystycznych: Produkty wizerunkowe: a1)Wielkopolska Piastów z Kaliszem - najstarszym miastem w Polsce, a2)Zabytkowe szlaki kolejowe Wielkopolski (W zakresie jedynie związanym z najważniejszymi imprezami/wydarzeniami nt. kolejnictwa w regionie). Produkty podstawowe: b1)Produkty dla turystyki historyczno - kulturowej Wielkopolski( w tym głównie poprzemysłowej oraz kulturalnej), b2)Produkty dla turystyki aktywnej - wodnej, rowerowej i konnej. 5 Stworzenie szczegółowego, pełnego media planu dla kampanii, z uwzględnieniem założeń do media planu oraz opracowanej koncepcji kampanii, 6.Opracowanie szczegółowego harmonogramu działań komunikacyjnych (w tym w mediach) w podziale na etapy (2012-2013), 7 Opracowanie szczegółowego kosztorysu poszczególnych działań, 8 Opracowanie szczegółowej koncepcji działań komunikacji, działań PR i e-PR na rynku polskim. Ponadto przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest: 1Sprecyzować, uszczegółowić i opracować odpowiednie elementy koncepcji kampanii, w tym, lecz nie wyłącznie: opracować, rozwinąć elementy kreacji, uszczegółowić i opracować projekty wizualne dla wszystkich typów elementów (nośników), w koncepcji kampanii, w zależności od czasu ekspozycji, uszczegółowić niezbędne komunikaty główne i poboczne w pięciu wersjach językowych tj. w języku polskim, języku angielskim, języku niemieckim, języku holenderskim i języku hiszpańskim, w postaci edytowalnych plików, uszczegółowić i opracować scenariusz materiałów emisyjnych (spotów), uszczegółowić inne elementy wynikające z koncepcji kampanii, 2 Przygotować do produkcji wszystkie materiały niezbędne dla prawidłowej realizacji kampanii promocyjnej, 3 Współpracować z firmą, która zostanie wyłoniona w przetargach lub innych trybach postępowania dotyczących realizacji i wdrożenia kampanii promocyjnej, w zakresie udostępnienia elementów i niezbędnej wiedzy zgodnej z koncepcją kampanii, w szczególności pomoc przy ewentualnej modyfikacji scenariusza spotów reklamowych, 4.Dostosować kreacje wizualne do poszczególnych nośników (elementów) kampanii, 5Uszczegółowić koncepcję kampanii zgodnie z sugestiami i uwagami Zamawiającego, 6Wskazać minimalne ilości poszczególnych elementów (nośników) kampanii medialno-wizualnej, które zostaną uwzględnione podczas realizacji kampanii.

II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.20.00 - Usługi marketingowe .

SEKCJA III: INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, wskazać projekt/program: Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. Kompleksowa promocja wiodących produktów turystycznych w Wielkopolsce - współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe,Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II - Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: WYNIKI KONKURSU

IV.1) LICZBA UCZESTNIKÓW: 4

IV.2) NAGRODY

  • Miejsce: Zaproszenie autora zwycięskiej pracy konkursowej do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki..

IV.2.1) Nazwa i adres autora(ów) wybranej pracy konkursowej

  • Agencja Reklamowa CzArt sp. z o.o., ul. Fabryczna 19, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.2.2) Wartość nagrody

  • Wartość wydanej (wypłaconej) nagrody (bez VAT): 00 PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.