Ogłoszenie z dnia 2012-07-10
Poznań: Opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych oraz stworzenie wybranych elementów kompleksowej kampanii promocyjnej produktów turystycznych i wizerunku turystycznego Wielkopolski (Województwa Wielkopolskiego)
Numer ogłoszenia: 244636 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O WYNIKACH KONKURSU
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Czy ogłoszenie o konkursie było zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113316 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolska Organizacja Turystyczna, ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 6645233, 234, faks 0-61 6645221.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU
II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: Opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych oraz stworzenie wybranych elementów kompleksowej kampanii promocyjnej produktów turystycznych i wizerunku turystycznego Wielkopolski (Województwa Wielkopolskiego).
II.2) Określenie przedmiotu konkursu: PRZEDMIOT KONKURSU OBEJMUJE: Szczegółowe zaplanowanie i opracowanie całościowej koncepcji oraz kreacja kampanii, w tym: 1.Szczegółowy opis idei głównej kampanii i kreatywne jej przedstawienie, 2.Szczegółowe opracowanie i opisanie kompleksowej i spójnej koncepcji kampanii z uwzględnieniem podstawowych komponentów kampanii oraz ich celów, a także miejsca i czasu kampanii (w tym dookreślenie grup docelowych w oparciu o zbiorczą dokumentacje strategiczną regionu oraz narzędzi i kanałów komunikacji, metod i metodologii oceny realizacji celów, narzędzi monitoringu oraz działań PR), 3.Szczegółowe uzasadnienia dla w.w założeń (w tym sposobów skutecznego dotarcia do określonych grup docelowych, dobór narzędzi i kanałów komunikacji, metod i metodologii oceny realizacji celów, narzędzi monitoringu oraz działań PR), 4 Szczegółowe zaprojektowanie linii graficznych dla poszczególnych grup wskazanych produktów turystycznych: Produkty wizerunkowe: a1)Wielkopolska Piastów z Kaliszem - najstarszym miastem w Polsce, a2)Zabytkowe szlaki kolejowe Wielkopolski (W zakresie jedynie związanym z najważniejszymi imprezami/wydarzeniami nt. kolejnictwa w regionie). Produkty podstawowe: b1)Produkty dla turystyki historyczno - kulturowej Wielkopolski( w tym głównie poprzemysłowej oraz kulturalnej), b2)Produkty dla turystyki aktywnej - wodnej, rowerowej i konnej. 5 Stworzenie szczegółowego, pełnego media planu dla kampanii, z uwzględnieniem założeń do media planu oraz opracowanej koncepcji kampanii, 6.Opracowanie szczegółowego harmonogramu działań komunikacyjnych (w tym w mediach) w podziale na etapy (2012-2013), 7 Opracowanie szczegółowego kosztorysu poszczególnych działań, 8 Opracowanie szczegółowej koncepcji działań komunikacji, działań PR i e-PR na rynku polskim. Ponadto przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest: 1Sprecyzować, uszczegółowić i opracować odpowiednie elementy koncepcji kampanii, w tym, lecz nie wyłącznie: opracować, rozwinąć elementy kreacji, uszczegółowić i opracować projekty wizualne dla wszystkich typów elementów (nośników), w koncepcji kampanii, w zależności od czasu ekspozycji, uszczegółowić niezbędne komunikaty główne i poboczne w pięciu wersjach językowych tj. w języku polskim, języku angielskim, języku niemieckim, języku holenderskim i języku hiszpańskim, w postaci edytowalnych plików, uszczegółowić i opracować scenariusz materiałów emisyjnych (spotów), uszczegółowić inne elementy wynikające z koncepcji kampanii, 2 Przygotować do produkcji wszystkie materiały niezbędne dla prawidłowej realizacji kampanii promocyjnej, 3 Współpracować z firmą, która zostanie wyłoniona w przetargach lub innych trybach postępowania dotyczących realizacji i wdrożenia kampanii promocyjnej, w zakresie udostępnienia elementów i niezbędnej wiedzy zgodnej z koncepcją kampanii, w szczególności pomoc przy ewentualnej modyfikacji scenariusza spotów reklamowych, 4.Dostosować kreacje wizualne do poszczególnych nośników (elementów) kampanii, 5Uszczegółowić koncepcję kampanii zgodnie z sugestiami i uwagami Zamawiającego, 6Wskazać minimalne ilości poszczególnych elementów (nośników) kampanii medialno-wizualnej, które zostaną uwzględnione podczas realizacji kampanii.
II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.20.00 - Usługi marketingowe .
SEKCJA III: INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, wskazać projekt/program: Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. Kompleksowa promocja wiodących produktów turystycznych w Wielkopolsce - współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe,Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II - Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: WYNIKI KONKURSU
IV.1) LICZBA UCZESTNIKÓW: 4
IV.2) NAGRODY
- Miejsce: Zaproszenie autora zwycięskiej pracy konkursowej do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki..
IV.2.1) Nazwa i adres autora(ów) wybranej pracy konkursowej
- Agencja Reklamowa CzArt sp. z o.o., ul. Fabryczna 19, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.2.2) Wartość nagrody
- Wartość wydanej (wypłaconej) nagrody (bez VAT): 00 PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia kursu podnoszącego kompetencje z zakresu zielonej transformacji - kurs korekcji racic
- Dostawa komór laminarnych z podziałem na 2 części na potrzeby projektu "Rozwój Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych na rzecz efektywności i dostępności nowoczesnych terapii" ...
- AN/ZP/103/25 Realizacji oznakowania poziomego w budynku Wyd Architektury i Wyd Inżynierii Zarzadzania, zgodnie z obowiązującymi Standardami dostępności dla PSi na lata 2021-2027 i SIW PP
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego ( niesterylnego) i krążków diagnostycznych
- Dostawa szkła laboratoryjnego, szkła laboratoryjnego do chromatografii oraz szkła laboratoryjnego do ekstrakcji tłuszczu i włókna w paszach
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego Województwa Wielkopolskiego na Targach Smaki Regionów, odbywających się w dniach 26-28.09.2025 r. w Poznaniu - II postępowanie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport - piłka nożna
- Promocja Miasta Białystok przez sport w 2025 roku - 2. edycja
- Promocja zadania realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 pn. "Budowa obwodnicy Końskich w ciągu DW 749 - I etap (od DW 728 do DW 749) dł. ok. 2,0 km"
- Wykonanie usługi przygotowania i realizacji kampanii pn. "Jak szkoła to dwa koła"
- Produkcja nośników reklamowych na potrzeby działalności Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2025 r.
- Opracowanie oraz kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej o charakterze wizerunkowym, o szerokim zasięgu, mającej na celu budowanie i wzmacnianie rozpoznawalności Branżowego Centrum...
więcej: Usługi marketingowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.