Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-01
Katowice: Dostawa UPS do serwera Oddziału Finansowego
Numer ogłoszenia: 244621 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach , ul. Lompy 14, 40-040 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 604-74-26, 0-32 604-74-25, fax. 0-32 604-74-27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-wschod.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa UPS do serwera Oddziału Finansowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa UPS do serwera Oddziału Finansowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 5.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 5.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 5.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.1 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1. 5.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.2 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.2. 5.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.3 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.3. 5.2.4 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1.4. 5.3 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.3.1 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w Rozdziale V i VI SIWZ. 5.3.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.1 SIWZ - w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z ofertą, każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.1.4 W celu potwierdzenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu wskazanych w punkcie 5.2.4, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.4.1 oświadczenie potwierdzające, że nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.1.4.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.1 Zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 7.1.1 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ potwierdzający oferowanie UPS spełniającego minimalne parametry techniczne wskazane przez Zamawiającego. 7.2 Dla przedmiotów zamówienia zawartych w Rozdziale III SIWZ, w przypadku wątpliwości dotyczących spełnienia przez oferowany przez Wykonawcę UPS, wymagań określone w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia UPS będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego, w celu wykonania testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego wypożyczenia w ciągu jednego tygodnia, na okres, co najmniej 2 tygodni UPS zaoferowanego w Ofercie przez Wykonawcę. 7.3 Zamawiający przeprowadzi stosowne testy wg niżej przedstawionych warunków: 7.3.1 testowanie zaoferowanego UPS przeprowadzone będzie przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust 4 ustawy), 7.3.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzenia sprzętu osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty, 7.3.3 przedmiotem testów będzie UPS, identyczny z zaoferowanym w przetargu. Zestaw będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy, 7.3.4 UPS dostarczony do testów musi mieć sprawne wszystkie elementy wymienione w specyfikacji. Niesprawność któregokolwiek elementu podczas testów dyskwalifikuje Wykonawcę. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ. 7.4 Oryginał oświadczeń musi być podpisany przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy 7.5 Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.4.2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice-wschod.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach
ul. Lompy 14
40-040 Katowice
pokój 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Oddział Gospodarczy ul. Lompy 14 40-040 Katowice pokój 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnych z Decyzją Prezydenta Miasta Katowice nr 22/Z/2024 oraz nr 52/Z/2024 dla PGG S.A. KWK Staszic-Wujek, na terenie Ruchu Wujek
- "Nowoczesna toaleta publiczna w Parku im. Tadeusza Kościuszki w Katowicach"
- Dostawa sprzętu do wirtualnego studia
- Zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego i wielorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 2 Pakiety.
- Zakup namiotów pneumatycznych dla zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną (OLiOC)
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2026"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku na terenie gminy Żychlin w zakresie zadań własnych
- Zakup materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego
- Dostawa i montaż sprzętu komputerowego do CKIB w Bardzie celem walki ze skutkami powodzi z września 2024 r. w ramach dotacji Gminy Łubniany oraz do ZSP w Bardzie w ramach Programu Cyfrowy Uczeń
- Zakup aparatu USG mobilnego (przenośnego), spirometru oraz UPS komputera w ramach Umowy nr 01OW/7636/I/2024 o powierzenie grantu
- Dostawa sprzętu komputerowego, specjalistycznego i multimedialnego do Branżowego Centrum Umiejętności w budynku ZSTI przy ul. Matejki 11 (...)
więcej: Akcesoria zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





