To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2445 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Piotrków Trybunalski: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przechowywania zwłok w chłodni oraz udostępnianie prosektorium do wykonywania sekcji i oględzin zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalski, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 366843-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim, krajowy numer identyfikacyjny
56962200000, ul.
Al. 3 Maja
,
97300
Piotrków Trybunalski, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
44 647 66 41, faks
44 647 44 70, e-mail
prokuratura@piotrkow-tryb.po.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.piorkow-tryb.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przechowywania zwłok w chłodni oraz udostępnianie prosektorium do wykonywania sekcji i oględzin zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalski, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PO III G 212.28.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przechowywania zwłok w chłodni oraz udostępnianie prosektorium do wykonywania sekcji i oględzin zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim. Miejsce przechowywania zwłok oraz prosektorium winno znajdować się na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie. Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 2 zadania (części) w rozumieniu art. 2 pkt 6 Ustawy: Zadanie nr 1 Świadczenie usług przechowywania zwłok w chłodni na zlecenie Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim. Zadanie nr 2 Świadczenie usług udostępniania prosektorium do wykonywania sekcji i oględzin zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim. W zakresie zadania nr 1 - przechowywania zwłok Wykonawca: zobowiązuje się do przyjęcia i przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich,w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek; zapewnia pomieszczenia do przechowywania zwłok, które winny być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt; zobowiązuje się do udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu ich identyfikacji; zobowiązuje się do wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę. zobowiązuje się do wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru. W zakresie zadania nr 2 - udostępniania prosektorium do wykonywania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną przy wykonywaniu sekcji Wykonawca: zobowiązuje się do udostępniania sali sekcyjnej do wykonywania sądowo-lekarskiej sekcji lub oględzin zwłok, w tym również zapewni wodę i energię elektryczną; zobowiązuje się do zapewnienia technika niezbędnego do pomocy przy wykonywanej przez powołanego biegłego lekarza sekcji oraz zapewni i udostępni niezbędne materiały, urządzenia, narzędzia, odpowiedni i specjalistyczny sprzęt, środki dezynfekcyjne itp.; zapewni prosektorium, które winno spełniać warunki bezpieczeństwa i higieny pracy określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 kwietnia 1972 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach anatomii patologicznej, w prosekturach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz. U. z 1972 r., Nr 17, poz. 123); wyraża zgodę, że termin wykonania sekcji bądź oględzin zwłok będzie każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym. Podstawą do przygotowania zwłok i pomocy przy sekcji będzie wydane stosowne zlecenie przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę w danej jednostce prokuratury. Sekcję zwłok, bądź oględziny zwłok wykonywał będzie biegły lekarz na podstawie wydanego postanowienia i w terminie ustalonym przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę. Sekcje i oględziny mogą odbywać się przez całą dobę i we wszystkie dni tygodnia. Wykonawca zapewnia ponadto: gotowość świadczenia usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu; odpowiedzialną i zaufaną kadrę do sprawowania pieczy nad powierzonymi zwłokami i szczątkami ludzkimi oraz rzeczami osobistymi osoby zmarłej; rzetelne prowadzenie ewidencji czasu przechowywania zwłok (dotyczy Zadania nr 1); świadczenie usług objętych zakresem umowy z najwyższą profesjonalną starannością i z zachowaniem zasad etyki, co oznacza, że Wykonawca będzie wykonywał usługę przy zachowaniu wszystkich wymogów określonych w przepisach szczegółowych jak i wynikających z dobrych obyczajów, a dotyczących poszanowania zwłok ludzkich ze względu na cześć osoby zmarłej oraz ochronę dóbr osobistych krewnych, a także prawną ochronę jakiej podlegają ludzkie zwłoki i ich szczątki; zachowanie tajemnicy o wszystkich zdarzeniach, o jakich dowiedział się w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za należyte wykonanie zobowiązań przez swoich pracowników, w tym w szczególności wynikających z pkt 4 lit. b, d i e. Ilość zleceń dokonywanych przez Zamawiającego będzie uzależniona od liczby zdarzeń rejestrowych w tym zakresie. Przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca zobligowany jest do zachowania godności osób zmarłych oraz do przestrzegania wszystkich obowiązujących w zakresie przedmiotu zamówienia przepisów, a w szczególności: ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2011 r., Nr 118, poz. 687 ze zm.), rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 kwietnia 1972 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach anatomii patologicznej, w prosektorach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz. U. z 1972 r., Nr 17, poz. 123), rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz. U. z 2001 r., Nr 153, poz. 1783 ze zm.), rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011 r. w sprawie sposobu przechowywania zwłok i szczątków (Dz. U. z 2011 r., Nr 75, poz. 405). Do rozliczenia kosztów wykonanych usług będzie brana pod uwagę: w zakresie przechowywania zwłok - ilość dób przechowania; w zakresie udostępniania sali do wykonania sekcji bądź oględzin zwłok - ilość wykonanych sekcji bądź oględzin zwłok. Ilość dób przechowywania zwłok oraz ilość wykonywanych sekcji bądź oględzin zwłok będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego. Zawarta w Załączniku nr 1a i 1b do Formularza oferty ilość sekcji/oględzin i ilość dób przechowywania zwłok w chłodni jest jedynie ilością szacunkową Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 Ustawy. W zakresie każdego zadania Zamawiający dopuszcza zlecenie części zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), w którym wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia. Tym samym nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie zakresu zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
85112000-7
Dodatkowe kody CPV:
33940000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Świadczenie usług przechowywania zwłok w chłodni na zlecenie Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim. |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19642 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19284,48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Świadczenie usług udostępniania prosektorium do wykonywania sekcji i oględzin zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim. |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48444 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45141 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej w Domu Studenta Akademii Piotrkowskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





