eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turekwiercenie studni odwodnieniowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-11

POZYCJA 24457

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Turek: wiercenie studni odwodnieniowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kopalnia Węgla Brunatnego "Adamów" Spółka Akcyjna, do kontaktów: Tomasz Sikorski, ul. Uniejowska 9, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2784280 do 83, 2787333, fax 063 2785109, e-mail: tsikorski@kwbadamow.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wiercenie studni odwodnieniowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w obszarze górniczym Koźmin I, wyznaczonym dla złoża węgla brunatnego Koźmin 48 sztuk studni odwodnieniowych o średniej głębokości ok. 52 m. Przewidywana głębokość studni wynosi od 46 m do 69 m i ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Studnie winny być wykonane metodą mechaniczno-obrotową z lewym obiegiem płuczki wodnej o średnicy 470 mm wiercenia. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części: 4 części po 7 szt. studni oraz 1 część-20 szt. studni. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: KWB Adamów S.A., obszar górniczy Koźmin I. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.51.10 - Studnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni Oryginalny kod CPV: 45.25.41.10 - Wejścia do kopalni Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.41.10 - Roboty budowlane w zakresie nadszybi 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1.845.000,00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: część I- 7.100 zł część II- 6.300 zł część III- 8.300 zł część IV- 7.100 zł część V- 17.100 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający będzie dokonywał sukcesywnie zapłaty za każdą odebraną studnię odwodnieniową, bez zastrzeżeń na podstawie kosztorysu powykonawczego. Podstawą wystawienia faktury jest przyjęty przez Zamawiającego kosztorys powykonawczy. Zapłata następować będzie w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 wiercenia studni odwodnieniowych lub ujęciowych, o głębokości co najmniej 60 m, 3)posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. co najmniej 1 urządzenie wiertnicze, 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobą posiadającą uprawnienia do kierowania ruchem zakładu górniczego, zatwierdzone przez Okręgowy Urząd Górniczy oraz osobą zatrudnioną na stanowisku wiertacza, posiadającą zatwierdzenie Okręgowego Urzędu Górniczego na osobę dozoru, 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową na kwotę minimum sześciocyfrową, wyrażoną przed przecinkiem w PLN, nie mniejszą niż 155.000,00 PLN, 6)oświadczą, że stosowane materiały do wykonania zamówienia będą zaopatrzone w certyfikaty wytrzymałościowe, 7)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert czyli informację, o której mowa w art. 7 ust. 2 w zw. z art. 1 ust.3 ustawy z dnia 24.05.2000 r. o Krajowym Rejestrze Karnym (Dz. U. z 2000 r. Nr 50, poz. 580 z późn. zm.); dokument dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm), czyli informację, czy sąd nie zakazał im ubiegania się o zamówienie na podstawie ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Uwaga: Spółka jawna jako Wykonawca ma przedstawić dokument z pkt 6.1 ppkt 4 dotyczący spółki, a nie poszczególnych wspólników), 5)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę minimum sześciocyfrową, wyrażoną przed przecinkiem w PLN, nie mniejszą niż 155.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie potwierdzają tego warunku wielkości obrotów na koncie, posiadanie zdolności kredytowej do realizacji swoich bieżących zobowiązań lub zamówienia objętego przetargiem bez wskazania zamawiającego i przedmiotu zamówienia, gdyż na podstawie takich danych Zamawiający nie jest w stanie ocenić, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia tego warunku. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1)wykaz urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakie posiada Wykonawca tj. co najmniej 1 urządzenie wiertnicze, 2)wykaz zawierający wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 wierceń studni odwodnieniowych lub ujęciowych, o głębokości co najmniej 60 m, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 3)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. osobę posiadającą uprawnienia do kierowania ruchem zakładu górniczego zatwierdzone przez Okręgowy Urząd Górniczy oraz osobę zatrudnioną na stanowisku wiertacza, posiadającą zatwierdzenie Okręgowego Urzędu Górniczego na osobę dozoru, 4)oświadczenie, że stosowane materiały do wykonania zamówienia będą zaopatrzone w certyfikaty wytrzymałościowe. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: EGE-EZP-253-1/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.06.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 26.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 24.08.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.06.2006, godzina 10:30, sala nr 1 w klubie Barbórka, wejście od ul. Legionów Polskich, bezpośrednio obok siedziby Zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.05.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10, 45.25.41.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wiercenie 7 sztuk studni odwodnieniowych w terminie 2 miesięcy od udostępnienia terenu wierceń, nie później niż do 31 października 2006 r. 3) Zakres lub wartość: Wiercenie 7 sztuk studni odwodnieniowych. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10, 45.25.41.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wiercenie 7 sztuk studni odwodnieniowych w terminie 2 miesięcy od udostępnienia terenu wierceń, nie później niż do 31 października 2006 r. 3) Zakres lub wartość: Wiercenie 7 sztuk studni odwodnieniowych. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10, 45.25.41.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wiercenie 7 sztuk studni odwodnieniowych w terminie 2 miesięcy od udostępnienia terenu wierceń, nie później niż do 31 października 2006 r. 3) Zakres lub wartość: Wiercenie 7 sztuk studni odwodnieniowych. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10, 45.25.41.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wiercenie 7 sztuk studni odwodnieniowych w terminie 2 miesięcy od udostępnienia terenu wierceń, nie później niż do 31 października 2006 r. 3) Zakres lub wartość: Wiercenie 7 sztuk studni odwodnieniowych. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10, 45.25.41.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wiercenie 20 sztuk studni odwodnieniowych w terminie 5 miesięcy od udostępnienia terenu wierceń, nie później niż do 31 stycznia 2007 r. 3) Zakres lub wartość: Wiercenie 20 sztuk studni odwodnieniowych. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.