To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-30
Kalisz: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faxów, papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 24453 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323673 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faxów, papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faxów, papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych Przedmiot zamówienia składa się z 4 niepodzielnych zadań: zadanie nr 1: materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faxów zadanie nr 2: papier kserograficzny oraz składanki komputerowe zadanie nr 3: materiały biurowe zadanie nr 4: płyty CD-R do nadruku atramentowego. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faxów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPROVEX GRAŻYNA RUDOWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IMPROVEX GRAŻYNA RUDOWICZ SPÓŁKA JAWNA
- Improvex, Grażyna Rudowicz Sp.j., ul. Babina 6-7, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66106,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78042,27
Oferta z najniższą ceną: 78042,27 / Oferta z najwyższą ceną: 208548,96
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: papier kserograficzny oraz składanki komputerowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, Marcin Ilski, ul. Lotnicza 15d/15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38471,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41392,22
Oferta z najniższą ceną: 41392,22 / Oferta z najwyższą ceną: 43921,15
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Marker, Maciej Jankowski, ul. Boczna 5, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36179,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38515,46
Oferta z najniższą ceną: 38515,46 / Oferta z najwyższą ceną: 39868,46
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: płyty CD-R do nadruku atramentowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Marker, Maciej Jankowski,, ul. Boczna 5, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9846,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3044,25
Oferta z najniższą ceną: 3044,25 / Oferta z najwyższą ceną: 13530,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- sukcesywne dostawy sprzętu do sprzętu i materiałów medycznych wykorzystywanych do zabiegów neuroradiologii interwencyjnej II
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w jednostkach Miasta Kalisza"
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn.: "Adaptacja do zmian klimatu - rozwój zielono-błękitnej infrastruktury w Kaliszu" w podziale na 6 Części
- Pojazd UTV z modułem gaśniczym, przyczepką do pojazdu UTV oraz przyczepą transportową
- Usługa sprzątania w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2026
- Ochrona osób i mienia w budynkach Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu wraz z obsługą systemów monitoringu, ochroną podczas imprez plenerowych i transportem zbiorów
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW KANCELARYJNYCH
- "Dostawa materiałów biurowych i papierniczych"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Dostawa artykułów kancelaryjno-biurowych i papieru ksero dla potrzeb Urzędu Miasta Bydgoszczy w 2026 roku
- Zakup i dostawa na potrzeby szkoleń o tematyce związanej z projektowaniem uniwersalnym: Cz. Nr 1: Uniwersalnej drukarki brajlowskiej z ochroną akustyczną Cz. Nr 2 - papieru brajlowskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





