eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa czytnika mikropłytek Elisa z wyposażeniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-18

Kraków: Dostawa czytnika mikropłytek Elisa z wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 244492 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214686 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, ul. Prądnicka 76, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 25 49 500, faks 012 4162093.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa, podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czytnika mikropłytek Elisa z wyposażeniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czytnika mikropłytek Elisa z wyposażeniem (zwanych w dalszej części siwz także sprzętem) do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Prądnickiej 76, 31-202 Kraków. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (nieeksploatowany), wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014 roku, nie mieć wad fizycznych i musi być zgodny z normami obowiązującymi w kraju Zamawiającego. Oferowany sprzęt nie może być obciążony roszczeniami osób trzecich. Oferowany czytnik mikropłytek Elisa wraz z oprogramowaniem (wskazany w poz. 1 tabeli w załączniku A do siwz) musi być wyrobem medycznym lub wyrobem do diagnostyki in vitro w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w Załączniku A do siwz. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Dostawę wraz z transportem, wniesienie do miejsca użytkowania (III piętro), instalację i uruchomienie sprzętu przez specjalistyczny serwis Wykonawcy. W budynku znajduje się winda o wymiarach: wysokość: 200 cm, szerokość wewnętrzna: 110 cm, szerokość drzwi: 90 cm, głębokość: 140 cm i o udźwigu 630 kg. 2) Po zainstalowaniu i uruchomieniu sprzętu przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkolenia dla minimum 5 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oraz niezbędnych operacji konserwacyjnych. 3) Minimum 24 miesięczną gwarancję liczoną od daty bezusterkowej, protokolarnej instalacji i uruchomienia sprzętu z co najmniej jednym przeglądem w każdym roku gwarancji w terminach ustalonych z Zamawiającym. 4) Serwis gwarancyjny w czasie trwania okresu gwarancji. 5) Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o usterce, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. 6) W okresie gwarancyjnym Zamawiający wymaga naprawy sprzętu oraz przywrócenia jego sprawności i pełnej funkcjonalności w terminie do 14 kalendarzowych dni od chwili zgłoszenia usterki. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca zobowiązuje się ustalić na piśmie z Zamawiającym ostateczny termin naprawy. 7) Dostarczenie wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjnej. 8) Dostarczenie wraz ze sprzętem deklaracji zgodności CE w języku polskim lub angielskim.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRG MedTek Sp. z o.o., ul. Wita Stwosza 24, 02-661 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24050,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16956,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28332,18

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.