Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-15
Zaborze: Numer sprawy:GG Nr 2 im. KEN w Zaborzu 1 / PN / 2010
Numer ogłoszenia: 244489 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Gminne nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej , ul. Jezioro 2, 32-600 Zaborze, woj. małopolskie, tel. 0-33 8440219, faks 0-33 8440219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.g2zaborze.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy:GG Nr 2 im. KEN w Zaborzu 1 / PN / 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mięsa schabu b/k 400kg, łopatki wieprzowej b/k 400kg, karczku wieprzowego b/k 350kg , szynki tylnej wieprzowej b/k 400 kg, szynki przedniej wołowej b/k 180kg, pieczeni wołowej b/k 50kg, wątroby wieprzowej 40kg, kiełbasy toruńskiej 250kg, boczku wędzonego 250 kg, żeber wołowych 10 kg, antrykotu wołowego10 kg oraz rozbratu wołowego 10 kg do Gimnazjum Gminnego Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.11.10 - 15.11.11.10 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował co najmniej 1 zadanie o charakterze i wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia lub kilka zadań o podobnym charakterze i ich łącznej wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca ich wykonywania Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części IX SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części VII, przy czym: a) ocena spełniania warunku o którym mowa w części VII pkt. 1 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części IX pkt.3 SIWZ, oraz treści oświadczeń (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ)- zamawiający przyjmie, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki , b) ocena spełnienia warunku o którym mowa w części VII pkt. 2 SIWZ, będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części IX pkt. 4 do SIWZ - (tj. załącznik nr 5 do SIWZ). Oferty wykonawców niespełniających powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczone z niniejszego postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część IX. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W/w dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferenta będącego spółką cywilną należy dołączyć umowę spółki cywilnej. 4. Wykaz zrealizowania co najmniej 1 zamówienia wg wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ UWAGA 1: dokumenty o których mowa powyżej mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą z napisem ( za zgodność z oryginałem) oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę. W przypadku gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem w sposób wyżej opisany. UWAGA 2: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.g2zaborze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Gminne Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu, ul. Jezioro 2; 32 - 600 Oświęcim.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum Gminne Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu, ul. Jezioro 2; 32 - 600 Oświęcim w pok.113.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Chorzowie, ul. Dąbrowskiego 41 - I/2024
- Dostawa pieczywa, nabiału, mięsa, wędlin oraz drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego w Chorzowie, ul. Farna 5-7 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Chorzowie, ul. Główna 21 - I/2024
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego "Chatka Puchatka" w Lubiczu Górnym.
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.