eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa sprzętu informatycznego dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Warszawa: dostawa sprzętu informatycznego dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
Numer ogłoszenia: 244463 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki , Plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 556 96 01, faks 22 8277886.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zacheta.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu informatycznego dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji rodzajowo- -ilościowej (opisie technicznym), który określa zakres, parametry sprzętu, wymagania serwisowe i gwarancyjne - załącznik nr 1 do SIWZ 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 odrębne zadania, na które wykonawcy mogą składać oferty częściowe. ZADANIE Nr I urządzenia drukujące klasy biznesowej typu MFP kolorowe oraz monochromatyczne z trzyletnią gwarancją:Urządzenia drukujące klasy biznesowej typu MFP do druku kolorowego - 3 sztuki takie jak Konica Minolta Bizhub C224 lub równoważne, Urządzenia drukujące klasy biznesowej typu MFP do druku monochromatycznego - 2 sztuki takie jak Konica Minolta Bizhub 36 lub równoważne, ZADANIE Nr II Stacja robocza dostosowana do obróbki grafiki komputerowej, laptopy klasy biznesowej oraz komputery stacjonarne typu desktop klasy biznesowej wraz z monitorami oraz akcesoria: STACJA ROBOCZA DOSTOSOWANA DO OBRÓBKI GRAFIKI KOMPUTEROWEJ - 1 sztuka taki jak HP Z420 (WM434EA) lub równoważny, MONITORY BIURKOWE 18,5 o rozdzielczości 1366x768 - 56 sztuk, takie jak Monitor LCD HP W1972a o przekątnej 47 cm (18,5 cala) z podświetleniem LED (B7M13AA) lub równoważny, LAPTOP KLASY BIZNESOWEJ - 1 sztuka, taki jak HP 4540s (B6M10EA) lub równoważny, LAPTOP KLASY BIZNESOWEJ - 5 sztuk, taki jak HP 4540s (B6N42EA) lub równoważny, LAPTOP KLASY BIZNESOWEJ - 1 sztuka taki jak HP 4340s (B6L97EA) lub równoważny, KOMPUTERY TYPU DESKTOP KLASY BIZNESOWEJ - 55 sztuk, taki jak HP Compaq Elite 8300 Small Form Factor (ENERGY STAR) (B0F32EA) lub równoważny, SERWER Express IBM x3250 M4 (2583K7G) lub równoważny, Komputerowe, zewnętrzne nagrywarki Blu-ray - 3 sztuki, ZADANIE Nr III- oprogramowanie graficzne, oprogramowanie biurowe i do zastosowań multimedialnych: Adobe Creative Suite 6 Design & Web Premium Academic - 1 licencja edukacyjna, Adobe Photoshop & Premiere Elements 10 PL Academic - 5 licencji edukacyjnych, Adobe Acrobat X PL Academic -1 licencja edukacyjna, Microsoft Office 2010 Professional Plus Open - 13 licencji edukacyjnych, Microsoft Office 2010 Standard Open - 34 licencje edukacyjne, Steinberg WaveLab 7 -1 licencja wraz z opakowaniem i nośnikiem, Pinaccle Studio MovieBox HD (pudełko zawiera oprogramowanie oraz moduł USB do podłączania urządzeń zewnętrznych audio/wideo -1 licencja wraz z opakowaniem, nośnikiem i urządzeniem oferowanym w zestawie, Licencje CAL do serwera Windows 2008 R2 Enterprise Open (edukacyjne) - 25 licencji CAL edukacyjnych. Wielkość zamówienia powyżej 14 000 euro i poniżej 200 000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego 48.82.20.00 - Serwery komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 dostaw (zrealizowanych umów ) o zakresie i wartości zbliżonym do przedmiotu zamówienia, i tak odpowiednio: Dla Zadania I - 2 dostawy o zakresie podobnym , każda o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto Dla Zadania II - 2 dostawy o zakresie podobnym , każda o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto Dla Zadania III - 2 dostawy o zakresie podobnym , każda o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto Dostawy te muszą być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi należyte ich wykonanie Wykaz dostaw należy przedstawić wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z brzmieniem art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 3a do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z brzmieniem art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 3a do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z brzmieniem art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 3a do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia pozwalający Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia parametrów i pozostałych wymagań określonych w specyfikacji technicznej (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Wypełniony formularz potwierdzający zgodność oferowanego produktu z opisem zawartym w specyfikacji technicznej dot. zamawianego asortymentu (załącznik nr 1) 3. w związku z koniecznością wykazania, ze oferowane produkty odpowiadają opisowi zawartemu specyfikacji technicznej (załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca potwierdzi pełnym opisem spełnienie poszczególnych parametrów i atrybutów (cech, właściwości w stosunku do poszczególnych produktów) określonych przez Zamawiającego Oraz dla Zadania Nr I, II i III: 4. Dokumenty przedmiotowe dla poszczególnych produktów określone w specyfikacji technicznej w kolumnie: Wymagane minimalne parametry techniczne- załącznik nr 1 do SIWZ ; w stosunku do Zadania III Dostawca oprogramowania oświadczy, że oprogramowanie pochodzi z legalnej sieci dystrybucji i jest opatrzone odpowiednimi certyfikatami lub poświadczeniami producentów oprogramowania o jego legalności ; Dostawca dostarczy certyfikaty autentyczności oprogramowania wystawione przez producenta oprogramowania.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli przedsiębiorca prowadzi działalność na jego podstawie), w celu weryfikacji reprezentacji podmiotu i podpisu złożonego na ofercie. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ oraz kalkulacja kosztów - formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zacheta.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachęta Narodowa Galeria sztuki , plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa - wersja pisemna na wniosek wykonawcy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zachęta Narodowa Galeria sztuki , plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa - kancelaria: pokój nr 11 (wysoki parter), wejście z tyłu gmachu od ul. Burschego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.