eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ornontowice › WYKONYWANIE USŁUGI ODŚNIEŻANIA DRÓG I PARKINGÓW GMINNYCH ORAZ PRZYSTANKÓW AUTOBUSOWYCH NA TERENIE GMINY ORNONTOWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-08

Ornontowice: WYKONYWANIE USŁUGI ODŚNIEŻANIA DRÓG I PARKINGÓW GMINNYCH ORAZ PRZYSTANKÓW AUTOBUSOWYCH NA TERENIE GMINY ORNONTOWICE
Numer ogłoszenia: 244377 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej , ul. Zwycięstwa 26, 43-178 Ornontowice, woj. śląskie, tel. 032 3361233, faks 032 3361233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkiw.ornontowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUGI ODŚNIEŻANIA DRÓG I PARKINGÓW GMINNYCH ORAZ PRZYSTANKÓW AUTOBUSOWYCH NA TERENIE GMINY ORNONTOWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych na terenie Gminy Ornontowice oraz prowadzenie dyżuru w okresie obowiązywania umowy. Przedmiotowe prace będą prowadzone z wykorzystaniem sprzętu własnego wykonawcy i będą wykonywane w zależności od panujących warunków atmosferycznych bez dodatkowego polecenia Zamawiającego. Wykonawca zapewnia dyspozycyjność 24 godziny na dobę, w sposób zapewniający stały kontakt telefoniczny z pracownikiem ZGKiW. Wykonawca zapewni gotowość świadczenia usług związanych z odśnieżaniem w okresie od podpisania umowy do 30.04.2011r oraz będzie w tym okresie pełnił dyżur. Po każdym przepracowanym dniu Wykonawca jest zobowiązany zgłosić się w siedzibie ZGKiW przy ul. Zwycięstwa w celu odnotowania i potwierdzenia, na specjalnie przygotowanym druku, ilości faktycznie przepracowanych godzin. Szczególną uwagę należy zwrócić na opady nocne. Odśnieżanie ma się odbywać w godzinach nocnych zapewniając przejezdność wszystkich dróg gminnych po godzinie 5.00 rano, a w ciągu dnia w miarę intensywności opadów. Parkingi oraz zatoki i przystanki autobusowe (miejsca dokładnie wskazane na załączniku graficznym) powinny być odśnieżone do godziny 6.00 rano, tj. przed porannym natężeniem ruchu (pojazdów oraz osób czekających na autobusy). Dodatkowo w godzinach popołudniowych należy zapewnić w sposób niekolidujący z ruchem usunięcie błota poślizgowego. Wykonawca sam decyduje, kiedy wyjeżdża odśnieżać, o czym powiadamia osobę odpowiedzialną z ramienia ZGKiW za przebieg Akcji Zima. Powiadomienie powinno nastąpić na nr 501 548 282 z telefonu komórkowego w postaci wysłania SMS-a. Brak reakcji na SMS-a jest potwierdzeniem decyzji Wykonawcy o wyjeździe za właściwą. Zamawiający ma prawo nie wyrazić zgody na wyjazd Wykonawcy, wówczas Wykonawca wstrzymuje wyjazd. Odśnieżanie ma przebiegać w określonym przez Wykonawcę harmonogramie, który Wykonawca przedstawi Zamawiającemu z chwilą zawarcia umowy. Ustalenia powyższe w kwestii samodzielnej decyzji wyjazdu na odśnieżanie nie dotyczą części 4 przetargu w której zlecenie wyjazdu wskazuje każdorazowo telefonicznie zamawiający. Czas dojazdu na miejsce odśnieżania od momentu otrzymania informacji nie może przekraczać 1 godziny. 1. Część 1. Przedmiotem zamówienia są usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych na terenie Gminy Ornontowice. Szacunkowo 200 ROBOCZOGODZIN . Ulice: Kolejowa, łącznik Kolejowa - Polna, Marzankowice, Okrężna, Polna, Pośrednia, Przystanki autobusowe: Pętla, Myto, Dworcowa 1, Dworcowa 2. Odśnieżaniem są również objęte inne, małe drogi (dojazdowe do posesji lub miejsca trudno dostępne) nie wymienione w powyższej tabeli a wskazane w harmonogramie odśnieżania. 2. Część 2 Przedmiotem zamówienia są usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych na terenie Gminy Ornontowice. Szacunkowo 200 ROBOCZOGODZIN Ulice: Bankowa, Boczna, Cicha, Graniczna, Jasna, Krótka, Lipowa, Nowa, Ogrodowa, Słoneczna, Solarnia, Przystanek autobusowy Pośrednie, parking przy Przedszkolu i przy Urzędzie Gminy. Odśnieżaniem są również objęte inne, małe drogi (dojazdowe do posesji lub miejsca trudno dostępne) nie wymienione w powyższej tabeli a wskazane w harmonogramie odśnieżania. 3. Część 3 Przedmiotem zamówienia są usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych na terenie Gminy Ornontowice. Szacunkowo 200 ROBOCZOGODZIN Ulice: Działkowa, Grabowa, Bukowa, Cyprysowa, Hutnicza, Jarzębinowa, Klasztorna, Klonowa, Leśnia, Łąkowa, Karola Miarki, Świerkowa, Tartaczna, Żabik, Droga do P2, P3, Skośna, Akacjowa, Przystanki autobusowe przy ul. Orzeskiej, Bujakowskiej, Zamkowej i Żabik oraz parkingi przy ul. Akacjowej, Żabik, przy Pawilonie Handlowym, przy Ośrodku Zdrowia. Odśnieżaniem są również objęte inne, małe drogi (dojazdowe do posesji lub miejsca trudno dostępne) nie wymienione w powyższej tabeli a wskazane w harmonogramie odśnieżania. 4. Część 4 Przedmiotem zamówienia są usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych na terenie całej Gminy Ornontowice za pomocą specjalistycznego sprzętu podczas występowania bardzo trudnych warunków atmosferycznych. W szczególności posypywanie wskazanych odcinków solą(sól Wykonawcy), użycie: ładowarki i przyczepy samowyładowczej lub pługa wirnikowego na specjalne polecenie zamawiającego. SZACUNKOWA ILOŚĆ GODZIN PRACY LUB KM: ŁADOWARKA LUB PŁUG WIRNIKOWY - 20 GODZIN; SAMOCHÓD SAMOWYŁADAWCZY - 20 GODZIN; POSYPYWARKA DROGOWA - 20 KM.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1 zamówienia Dysponują: ciągnikiem o mocy co najmniej 80 KM z napędem na dwie osie wraz z pługiem dwustronnym do odśnieżania (lub sprzęt równoważny); oraz ciągnikiem zapasowym o takich samych parametrach, Dla części 2 zamówienia: Dysponują: ciągnikiem o mocy co najmniej 80 KM z napędem na dwie osie wraz z pługiem dwustronnym do odśnieżania (lub sprzęt równoważny); oraz ciągnikiem zapasowym o takich samych parametrach, Dla części 3 zamówienia: Dysponują: ciągnikiem o mocy co najmniej 80 KM z napędem na dwie osie wraz z pługiem dwustronnym do odśnieżania (lub sprzęt równoważny); oraz ciągnikiem zapasowym o takich samych parametrach, Dla części 4 zamówienia: Dysponują: a. ładowarką (w celu załadunku śniegu na samochód) lub pługiem wirnikowym; b. samochodem samowyładowczym (lub równoważny); c. posypywarką drogową oraz solą drogową (w celu posypywania solą wyznaczonych odcinków dróg wg potrzeb zamawiającego).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zwiększenie ilości szacunkowej przewidzianych roboczogodzin jeżeli ze względu na warunki atmosferyczne planowana ilość nie będzie wystarczającą

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgkiw.ornontowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej, ul. Zwycięstwa 26, 43-178 Ornontowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej, ul. Zwycięstwa 26, 43-178 Ornontowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.