eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławekdostawy nowych części zamiennych do autobusów komunikacji miejskiej marki Jelcz i Solaris



Ogłoszenie z dnia 2006-05-11

POZYCJA 24433

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Włocławek: dostawy nowych części zamiennych do autobusów komunikacji miejskiej marki Jelcz i Solaris Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o., do kontaktów: Radosław Kawski, ul. Rysia 3, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2364281, fax 054 236 95 94, e-mail: mpkwlo@pro.onet.pl, www.mpk.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy nowych części zamiennych do autobusów komunikacji miejskiej marki Jelcz i Solaris. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy nowych części zamiennych do autobusów komunikacji miejskiej marki Jelcz i Solaris wyszczególnionych w specyfikacjach asortymentowych stanowiących załączniki nr 1,2,3,4,5,6,7 i 8 do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie 1 - 6125,00 PLN; Zadanie 2 - 7625,00 PLN; Zadanie 3 - 9310,00 PLN; Zadanie 4 - 6500,00 PLN; Zadanie 5 - 325,00 PLN; Zadanie 6 - 750,00 PLN; Zadanie 7 - 287,00 PLN; Zadanie 8 - 225,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności należności za dostawy - 30 dni od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury zbiorczej, wystawionej dla całej realizowanej jednorazowo dostawy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu określonych w art. 22 ust. 1, pkt. 1 ÷ 4 i art. 24, ust. 1 i 2 ustawy i przez zamawiającego ( wg wzoru - załącznik nr 10 do SIWZ );. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Zgodnie z ustawą art. 26 ust. 1 oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć, wraz z ofertą ( załącznik nr 9 do SIWZ ) aktualne dokumenty i oświadczenia, wyszczególnione poniżej: 2. oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu określonych w art. 22 ust. 1, pkt. 1 ÷ 4 i art. 24, ust. 1 i 2 ustawy i przez zamawiającego ( wg wzoru - załącznik nr 10 do SIWZ ); Do załącznika nr 10 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 2.1 aktualny odpis z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów podanych w pkt 2.1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokumenty, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 2.2. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi), e) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. 2.3. nie dopuszcza się do składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym, innym niż objęcie zamówienia w niniejszym postępowaniu. 2.4. w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków przez podmioty występujące wspólnie będzie rozpatrywał i oceniał informacje dotyczące wszystkich tych podmiotów. 2.5. pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów; 2.11. Wypełnione( poprzez wpisanie cen i ich podsumowanie ) specyfikacje asortymentowe stanowiące załączniki nr 1,2,3,4,5,6,7,8 do SIWZ; Uwaga! Wykonawca załącza do oferty tylko te specyfikacje asortymentowe, w zakresie których składa ofertę.( W celu usprawnienia prac Komisji Przetargowej związanych z oceną złożonych ofert Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty wyliczeń cenowych poszczególnych części zamówienia, na które składana jest oferta na nośniku elektronicznym w pliku XXX.xls ( exel )). 2.12. Dowód wniesienia wadium i nr konta bankowego ( dla zwrotu wadium, jeżeli wniesiono wadium w pieniądzu), Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty stosownego dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 3. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 50 dni wg załączonego wzoru ( załącznik nr 11 do SIWZ ); bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i liczony jest zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 4. Oświadczenie ( załącznik nr 12 do SIWZ ), że Wykonawca akceptuje warunki zawarte w SIWZ i projekcie umowy (załącznik nr 13 do SIWZ) oraz, że zdobył koniecznie informacje do sporządzenia oferty, a w razie wygrania przetargu zobowiązuje się do zawarcia umowy w wersji jak w załączniku nr 13 do SIWZ, w uzgodnionym z Zamawiającym miejscu i terminie nie krótszym niż 7 dni od daty ogłoszenia wyniku przetargu pod rygorem utraty wadium;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy, informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy, informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.8. aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert ) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; 2.9. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Rolniczego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert ) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; 2.10. Sprawozdanie finansowe za 2004 rok obrachunkowy, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 2004 rok obrachunkowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Najniższa cena ofertowa za daną część zamówienia - znaczenie kryterium 80% Oferowany termin dostawy - znaczenie kryterium 10% Okres Gwarancyjny - znaczenie kryterium 10 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: NE/EZP - I/5/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.06.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotóką w kasie w godzinach od 9:30 do 12:00 lub przelewem na konto Zamawaijącego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 50 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji przetargowej. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.06.2006, godzina 10:30, Siedziba zamawiającego sala nr 8.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.05.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 (X006). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawy nowych części zamiennych do autobusów komunikacji miejskiej marki Jelcz 120MM zgodnie z wyszczególnieniem określonym w załaczniku nr 1 do SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 (X006). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawy nowych części zamiennych do autobusów komunikacji miejskiej marki Jelcz M081MB zgodnie z wyszczególnieniem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 (X006). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawy nowych części zamiennych do autobusów komunikacji miejskiej marki Jelcz 120MM-1,120MM2,M121MB,M125M zgodnie z wyszczególnieniem określonym w załączniku ne 3 do SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 (X006). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawy nowych części zamiennych do autobusów komunikacji miejskiej marki Solaris zgodnie z wyszczególnieniem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.54.00.00 (X006). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawy nowych łożysk do autobusów komunikacji miejskiej wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00 (X006). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawy nowych akumulatorów do taboru samochodowego Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego wyszczególnionych w załączniku nr 6 do SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.23.00 (X006). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawy nowych przewodów i węży do autobusów komunikacji miejskiej wyszczególnionych w załączniku nr 7 do SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 (X006). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawy nowych pasów klinowych wyszczególnionych w załączniku nr 8 do SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.