eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › świadczenie kompleksowej obsługi technicznej Aquaparku Tarnowskie Termy w Tarnowie Podgórnym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-17

Tarnowo Podgórne: świadczenie kompleksowej obsługi technicznej Aquaparku Tarnowskie Termy w Tarnowie Podgórnym
Numer ogłoszenia: 244316 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162554 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnowskie Termy Sp. z o.o., ul. Poznańska 104, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 61 8164705, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SPÓŁKA KOMUNALNA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie kompleksowej obsługi technicznej Aquaparku Tarnowskie Termy w Tarnowie Podgórnym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie kompleksowej obsługi technicznej budynku Aquaparku Tarnowskie Termy wraz z budynkiem kotłowni oraz elementami zagospodarowania terenu, drogami i parkingiem oraz infrastrukturą towarzyszącą i wewnętrzną instalacją gazową. I. Charakterystyka nieruchomości - zestawienie: 1. dane powierzchniowe: 1) budynek Aquaparku Tarnowskie Termy powierzchnia wewnętrzna netto: 10 655,58 m2, 2) kubatura: 63 800,00 m3, 3) wysokość budynku Aquaparku - 10.72 m, 4) powierzchnia zabudowy (budynku Aquaparku): 5.266.93m2; 5) powierzchnia zabudowy (kotłownia + boks śmieciowy): 105.72 m2; 6) powierzchnia biologicznie czynna: 21.057.48 m2; 7) powierzchnia biologicznie czynna/woda: 307.50 m2; 8) powierzchnie utwardzone (drogi, parkingi): 11.189.96 m2; 9) ilość kondygnacji - 3; 2. konstrukcja: 1) Fundamenty: stopy i fundamenty żelbetowe, 2) Ściany: żelbetowe monolityczne oraz murowane, 3) Przegrody: murowane, konstrukcji szklanej, 4) Schody: żelbetowe prefabrykowane i konstrukcji metalowej, balustrady konstrukcji metalowej i szklanej, 5) Stropy: żelbetowe prefabrykowane i monolityczne, 6) Dach: konstrukcji drewnianej, 7) Pokrycie: membrana, 8) Windy: dźwigi osobowe: winda zwykła + podest dla niepełnosprawnych, dźwig towarowy-gastronomiczny: 2 szt., 9) Elewacja z paneli elewacyjnych, 10) Baseny i niecki żelbetowe oraz w konstrukcji z blachy kwasoodpornej oraz żelbetowe wykończone płytkami ceramicznymi, 3. stan wykończeniowy obiektu: 1) Posadzki: betonowe, płytki ceramiczne, mozaika, panele podłogowe, wykładziny dywanowe, 2) Tynk wewnętrzny: gipsowy, cementowo-wapienne, 3) Malowanie: farbą emulsyjną, 4) Okładziny: płytki ceramiczne, mozaika, boazeria drewniana, panele elewacyjne, sufity podwieszane kasetonowe, 5) Okna: aluminiowe fasadowe, aluminiowe indywidualne, 6) Drzwi wewnętrzne: aluminiowe indywidualne, szklane indywidualne, typowe płytowe, przesuwne automatyczne produkcji Record (4szt.), 7) Drzwi zewnętrzne: aluminiowe indywidualne i automatyczne z kurtynami powietrznymi, 4. stan wykończeniowy: Piwnice: W piwnicach umiejscowione są pomieszczenia komunikacji, techniczne i zaplecza oraz rekreacji i higieniczno-sanitarne. Wejście do piwnic klatkami schodowymi, windami oraz zewnętrznymi drzwiami, 5. parter: Na parterze umiejscowione są pomieszczenia: komunikacji, recepcji, szatnie, higieniczno-sanitarne, restauracji, rekreacji - baseny, 6. piętro: Na piętrze umiejscowione są pomieszczenia: komunikacji, szatnie, biura, higieniczno-sanitarne, sale konferencyjne, rekreacji - sauny, solarium, opieki zdrowotnej, 7. instalacje: 1) elektryczna (nisko i wysoko napięciowa) wraz z stacją transformatorową konsumencką, instalacja oświetlenia bytowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, 2) wodociągowa z hydrantami wraz z urządzeniami do zmiękczania i uzdatniania wody, 3) wód termalnych, 4) przeciwpożarową (oddymiania), 5) kanalizacji sanitarnej, 6) kanalizacji technologicznej, 7) technologicznej uzdatniania wody basenowej z filtrami i lampami UV oraz urządzeniami dozującymi oraz elektrolizerem do produkcji podchlorynu sodu. W skład instalacji technologii basenowej wchodzą również wszystkie pompy obiegowe, atrakcji oraz dmuchawy, 8) kanalizacji deszczowej, 9) ciepła technologicznego wraz z kotłami gazowymi i modułem kogeneracyjnym, 10) ciepłej wody użytkowej z wymienników ciepłej wody zasilanych z kotłowni oraz z centrali Menerga do odzysku, 11) ciepła z wód popłucznych firmy Menerga C1 - typu AquaCond 44.54.33, 12) centralnego ogrzewania zasilanego z kotłowni oraz ogrzewania, 13) instalacje technologiczne i sygnalizacyjne, 14) alarmową, 15) SAP, 16) CCTV, 17) przyzywowa, 18) audio/nagłośnienia wraz z radiowęzłem, 19) BMS, 20) LAN, 21) Internet: światłowód, Wi-Fi, 22) kontroli dostępu, 23) sterownia ruchu na zjeżdżalniach, 24) system ESOK, 25) wentylacji mechanicznej z i bez odzysku ciepła, 26) klimatyzacji wraz z agregatem wody lodowej i klimakonwektorami, klimatyzatorami typu split, 27) instalacja odgromowa, 28) zasilania awaryjnego - agregat prądotwórczy, 29) detekcji gazu - gazex, 30) oświetlenia basenowego. II. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1. W ZAKRESIE UTRZYMANIA RUCHU: 1) obsługa i monitorowanie stanu pracy wszystkich systemów, urządzeń technicznych i eksploatacyjnych oraz instalacji zlokalizowanych na terenie budynku Aquaparku, kotłowni i sieci zewnętrznych: - Wykonawca będzie raz w tygodniu poddawał analizom prawidłowość pracy urządzeń i będzie niezwłocznie informował Zamawiającego o przypadkach przekroczenia gwarantowanych parametrów. Próby i badania rutynowe muszą być odnotowane w Dzienniku Pracy i mają na celu potwierdzenie działania urządzeń basenowych zgodnie z udzielonymi gwarancjami, - w przypadku stwierdzonych odchyleń parametrów Wykonawca przygotuje Zamawiającemu zgłoszenia do firm udzielających gwarancji oraz podejmie natychmiastowe działania zaradcze, 2) przestrzeganie deklarowanych parametrów wody w basenach, poprzez okresową konserwację urządzeń, uzupełnianie - dozowanie w sposób ciągły - uzdatniających środków chemicznych, czyszczenie filtrów i zbiorników przelewowych, jak i wymianę złóż filtracyjnych, koordynowanie dozowania w sposób ciągły środków chemicznych niezbędnych do utrzymania czystości wody (chlor stabilizowany, koagulant, stabilizator pH oczyszczony, środek neutralizujący glony), zgodnie z zaleceniami instrukcji technologicznych i obowiązującymi przepisami. Wymiana urządzeń dostarczonych przez Zamawiającego, dozowanie środków chemicznych dostarczanych przez zamawiającego, 3) działanie związane z wykonywaniem badań wody, zgodnie z wymaganiami sanitarnymi, 4) koordynacja wszelkich procesów serwisowania urządzeń na obiekcie, w szczególności serwisu gwarancyjnego urządzeń wchodzących w skład technologii uzdatniania wody, zgodnie z warunkami gwarancji firmy Baseny Kąpielowe, 5) wykonywanie wszelkich procesów technologicznych - koniecznych do bieżącego i prawidłowego funkcjonowania obiektu - dotyczących działalności Zamawiającego zgodnie z ustalonymi instrukcjami obsługi, DTR itp. oraz wiedzą techniczną Wykonawcy, 6) sprawowanie stałego nadzoru nad: a) prawidłowym działaniem urządzeń będących na wyposażeniu Aquaparku, b) prawidłowym utrzymaniem ustalonych parametrów wody i powietrza, c) prawidłową oraz wielkością zużycia dostawy wody, elektryczności, itp., 7) bieżąca kontrola stanu sanitarnego i technicznego wszystkich urządzeń, systemów i pomieszczeń, 8) niezwłoczne podejmowanie działań mających na celu usunięcie skutków wszelkich nieprawidłowości i awarii, 9) niezwłoczne podejmowanie działań mających na celu przywrócenie normalnych parametrów pracy obiektu w przypadku przerwy w dostawie prądu, wody oraz innych mediów powodujących zakłócenia normalnego trybu funkcjonowania wszystkich lub poszczególnych urządzeń znajdujących się w kompleksie Aquaparku, 10) zapewnienie dostatecznej liczby pracowników do jednoczesnego podjęcia działań w przypadku zdarzeń opisanych w ppkt. 8) i 9), przynajmniej w zakresie: uzdatniania wody, wentylacji instalacji elektrycznej i niskoprądowej (w tym Esok) nie póżniej niż w ciągu 1h od zaistniałego zdarzenia, 11) zgłaszanie Zamawiającemu zapotrzebowania na środki (szczególnie chemię basenową) oraz narzędzia i materiały eksploatacyjne niezbędne do utrzymania ruchu ciągłego w Aquaparku z odpowiednim wyprzedzeniem, koniecznym do zachowania ciągłości pracy obiektu. Zakup środków uzdatniających i soli po stronie Zamawiającego, 12) wykonywanie na własny koszt - zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego - bieżących i okresowych przeglądów budowlanych obiektu i instalacji, wraz z założeniem i prowadzeniem książki obiektów budowlanych będących składowymi Tarnowskich Term, 13) sprawowanie kontroli nadzoru jakościowego nad skutecznym i prawidłowym wykonaniem wszelkich napraw, usuwania usterek lub modernizacji urządzeń i podzespołów wykonywanych przez firmy zewnętrzne, 14) wykonywanie zaleceń pokontrolnych wszelkich służb dotyczących zagadnień techniczno-sanitarnych, 15) koordynowanie działań związanych z bieżącym utrzymaniem w należytym stanie oraz konserwacją dźwigów osobowych i towarowych, 16) koordynowanie działań związanych z bieżącym utrzymaniem w należytym stanie suszarek i dozowników, 17) utrzymywanie bieżącej czystości w zajmowanych i użytkowanych przez Wykonawcę pomieszczeniach, 18) zapewnienie odpowiednich - w tym specjalistycznych - środków ochrony indywidualnej (np. maski i kombinezony wymagane w pracy z substancjami chemicznymi) oraz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zadania, w tym urządzeń pomiarowych (zapewniających w szczególności ręczny pomiar chloru w nieckach basenowych), 19) optymalizowanie zużycia prądu, wody, energii poprzez odpowiednie regulacje, nastawy, procedury czy rozwiązania mające na celu ekonomiczne zarządzanie technologią obiektu Term, 20) Wykonawca zobowiązany jest również do: - prowadzenia niezbędnej dokumentacji obiektu, w tym także Książki Obiektu i Dziennika Pracy (prawidłowa pisemna ewidencja w Dzienniku Pracy czynności wykonywanych podczas procesów technologicznych), - dokonywania wpisów do Dziennika Pracy i przekazywanie Zamawiającemu wszelkich zdarzeń istotnych dla funkcjonowania obiektu, - kompleksowego koordynowania usuwania wad i usterek z uprawnionymi do tego firmami, zgodnie z listą firm przekazaną przez Zamawiającego, - prowadzenia książki serwisowej, - koordynowanie wszelkich działań związanych z niezbędnymi przeglądami gwarancyjnymi i serwisowymi, w tym przestrzeganie terminów serwisów i przeglądów (m.in. umówienie terminu i nadzór nad przeglądami). 2. 24 godzinny - stały dyżur - w obiekcie osób posiadających uprawnienia wymagane do nadzoru urządzeń działających w Aquaparku: 1) Dyżur (24h) Wykonawcy (sprawowany przez osoby uprawnione) w części technicznej obiektu zapewniający prawidłowe zachowanie ruchu ciągłego pracy Term. Osoby uprawnione sprawują kontrolę i obsługę wszystkich urządzeń, w tym: stacji uzdatniania wody, wentylacji ogrzewania i chłodzenia, węzłów c.o., wod. kan., central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, kotłowni wraz z urządzeniami; technicznej sprawności urządzeń systemu ESOK. Osoby te muszą posiadać uprawnienia wymagane do obsługi ww. 2) Osoby uprawnione sprawujące dyżur muszą posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania czynności utrzymania ruchu, w tym uprawnienia dozorowe i obsługi urządzeń działających w Aquaparku. 3) Czas, rodzaj i zakres wykonywanej pracy wynika z czynności obsługowych określonych w dokumentacji techniczno-rozruchowej poszczególnych urządzeń niezbędnych do prawidłowej pracy obiektu. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu realizacji zamówienia dysponował odpowiednią liczbą osób (posiadających wymagane uprawnienia vide ppkt.2) zapewniającą prawidłowe i zgodne z przepisami realizowanie przedmiotu zamówienia. 3. W ZAKRESIE PRAC NAPRAWCZYCH I RENOWACYJNYCH: 1) bieżące wykonywanie prac naprawczych i renowacyjnych na terenie obiektu wynikających z eksploatacji budynku i urządzeń (np. prace instalatorskie, stolarskie, ślusarskie, budowlane, elektryczne, naprawy wod.-kan., naprawa bieżących usterek w części biurowej, sanitariatów, szatni itp.). Zakup materiałów niezbędnych do realizacji ww. - po stronie Zamawiającego, 2) naprawy lub wymiany w najkrótszym możliwym czasie, wszystkich części, które uległy uszkodzeniu. Zakup materiałów niezbędnych do realizacji ww. - po stronie Zamawiającego, 3) w razie nagłych awarii podjęcia natychmiast wszelkich niezbędnych działań w celu ich usunięcia i zabezpieczenia skutków, 4) podjęcia działań serwisowych (w przypadku awarii) we wszystkie dni tygodnia, w tym soboty, niedziele i święta, 5) rzetelnego prowadzenia dokumentacji technicznej, 6) utrzymywania zgodnie z przepisami parametrów wody w nieckach basenowych, parametrów dotyczących temperatury i wilgotności powietrza oraz innych wskazanych w instrukcjach i zaleceniach producentów, 7) sprawowania kontroli nad prawidłowym prowadzeniem czynności sprzątania przez pracowników firmy sprzątającej, w szczególności powierzchni tzw. strefy mokrej i urządzeń basenowych, 8) utrzymywanie czystości na obszarze technologicznym poziomu piwnicy, w pomieszczeniach użytkowanych przez Wykonawcę. 4. W ZAKRESIE ZAOPATRZENIA W NARZĘDZIA I CZĘŚCI EKSPOLOATACYJNE: 1) Koszt zakupu środków chemicznych niezbędnych do bieżącego utrzymania właściwej czystości wody i materiałów eksploatacyjnych (np. części zamienne, zakup złoża filtracyjnego, filtrów i smarów do centrali wentylacyjnych, zamków do szafek, itp.) niezbędnych do realizacji zamówienia ponosi Zamawiający. 2) Zamawiający ponosi koszty wykonania badań wody w niezbędnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku wystąpienia zanieczyszczenia wody koszt powtórzenia badania oraz koszty przywrócenia wody do stanu zgodnego z normami ponosi Wykonawca, 3) Wykonawca winien dysponować odpowiednim zapleczem technicznym (np. wyposażenie, niezbędne narzędzia w tym specjalistyczne narzędzia i odzież robocza) w celu realizacji zamówienia, w szczególności narzędziami pomiarowymi do pomiaru chloru w niecce basenowej, 4) Wykonawca - na swój koszt - zapewnia wyposażenie, sprzęt (np. podnośnik do prac na wysokości) i narzędzia niezbędne do utrzymania prawidłowej pracy całego obiekty Aquaparku. Zamawiający nie określa wykazu wyposażenia, sprzętu i narzędzi niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dobrać właściwy sprzęt, narzędzia i wyposażenie zgodnie ze swoją wiedzą i doświadczeniem. 5) Wykonawca przygotowuje roczny i miesięczny plan zużycia środków zalecanych przez producentów, zgodnych z obowiązującymi normami. Bieżące zamówienia zgodnie z potrzebami utrzymania ruchu ciągłego obiektu i przekazuje Zamawiającemu. 6) Wykonawca przygotowuje i przekazuje Zamawiającemu miesięczny plan zużycia materiałów eksploatacyjnych. 5. W ZAKRESIE BHP I PPRZEPISÓW PRZECIWPOŻAROWYCH: Przestrzeganie przepisów i zasad bhp i przepisów p. pożarowych. Utrzymanie w prawidłowym stanie urządzeń Bhp i ppoż. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania czynności objętych umową w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy w szczególności uwzględniając zabezpieczenie osób - którymi Wykonawca realizuje umowę - przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi i innymi chorobami związanymi z warunkami środowiska pracy, b) przestrzegania na obiekcie zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów o ochronie pracy i przeciw pożarowych, wydawanie poleceń usuwania istniejących, w tym w zakresie zagrożeń, uchybień oraz kontrola wykonania tych poleceń, c) stosowania odzieży roboczej i innych środków ochrony osobistej oraz stosowanie zgodnym z przeznaczeniem, d) dbania o bezpieczny i higieniczny stan pomieszczeń pracy i wyposażenia technicznego, a także sprawność środków ochrony zbiorowej i indywidualnej oraz ich używanie przez pracujących - zgodnie z przeznaczeniem, e) przestrzegania przez osoby - którymi Wykonawca realizuje umowę - przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Podczas pracy obiektu Aquaparku, w przypadku wystąpienia pożaru lub siły wyższej, priorytetem dla Wykonawcy jest bezpieczeństwo ludzi znajdujących się na obiekcie. Podczas okresu objętego niniejszą umową Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania terminów i koordynowania wszelkich niezbędnych czynności związanych z przeglądami gwarancyjnymi i serwisowymi. 6. Ponadto: 1) Wykonawca odpowiada za utrzymanie w ruchu ciągłym wszystkich urządzeń i instalacji w Aquaparku wraz z kotłownią gazową i kogeneracją. 2) Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, b) współpracy z tzw. służbami Zamawiającego, w szczególności z: ochroną, serwisem sprzątającym, a także z wszelkimi innymi podmiotami świadczącymi na rzecz Zamawiającego stałe usługi na obiekcie, c) przygotowania planu i procedur ustalających sposób i tryb postępowania w przypadku pojawienia się awarii i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego, w tym przygotowanie instrukcji ewakuacji obiektu, d) informowania Zamawiającego o występujących lub mogących wystąpić awariach, uszkodzeniach i innych zdarzeniach mających związek z instalacjami i urządzeniami oraz podejmowanie w nagłych przypadkach natychmiastowego i samodzielnego działania w celu uchronienia Zamawiającego przed wystąpieniem szkód lub zagrożeń użytkowników Aquaparku, tj. wykonywanie działań wyprzedzających możliwość wystąpienia usterek lub awarii, e) sporządzenia protokołów usterek określających wszelkie zniszczenia, uszkodzenia, awarie i usterki powstałe w czasie pracy Wykonawcy, f) sporządzania zestawień, planów, harmonogramów oraz wszelkich innych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 3) Celem prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednią ilością osób świadczących usługę przez cały okres trwania umowy. 4) Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia mają obowiązek znania i stosowania się do wszystkich procedur, instrukcji oraz regulaminów, związanych z utrzymaniem porządku i organizacji pracy na obiekcie. 5) Koszt obowiązkowych przeglądów przez autoryzowany serwis Menerga ponosi Wykonawca. 6) Firma Fretless wykonuje przeglądy oraz serwis piecy (4 szt. HOVAL) oraz agregatu kogeneracyjnego i agregatu wody lodowej TRANE - koszty serwisów ponosi Zamawiający. Przeglądy i serwis drzwi automatycznych (4 szt., automaty produkcji Rekord) realizuje firma udzielająca gwarancji. Zamawiający ponosi koszt przeglądów oraz serwisu saun oraz aparatu prądotwórczego (1 szt. produkcja Fogo typ FM 20). 7) Wykonawca zobowiązany jest do koordynacji i wykonywania bieżących konserwacji zgodnie z DTR-ką, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami urządzeń, systemów i instalacji oraz najlepszą wiedzą techniczno-instalacyjną bądź wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ, 8) Przygotowanie propozycji terminu przerwy technologicznej z zarysem zadań do wykonania. Przerwa technologiczna powinna być przeprowadzona w najcieplejsze dni lata i w sytuacji gdy istnieje możliwość korzystania z basenu zewnętrznego. Prace, które m.in. należy wykonać w czasie przerwy technologicznej: a) Wymiana wody basenowej. b) Wyczyszczenie niecek i zbiorników przelewowych. c) Wyczyszczenie łapaczy zanieczyszczeń przy pompach obiegowych. d) Wypłukanie i przechlorowanie filtrów żwirowych. e) Wyczyszczenie galerii sond pomiarowych i kalibracja. f) Przegląd central wentylacyjnych - sprawdzenie naciągu pasków wymiana filtrów. g) Przegląd węzła cieplnego. h) Wykonać wszelkie prace mające na celu usunięcie usterek, które zostały stwierdzone w trakcie eksploatacji, a których nie można usunąć w czasie, kiedy obiekt udostępniony był klientom - Wykonawca założy odpowiedni rejestr, w którym te dane będą odnotowywane i przekazywane Zamawiającemu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA, ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 853761793,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 851990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 680805,00 / Oferta z najwyższą ceną: 915087,12

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.