eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawy środków czystości i worków, DZP/38/382-75/08

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-12

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy Środków czystości i worków, DZP/38/382-75/08
Numer ogłoszenia: 244260 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213427 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, al. Jana Pawła II 7, Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4784561, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy Środków czystości i worków, DZP/38/382-75/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości i worków dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Termin realizacji - 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: Pakiet nr 1 - Worki, Pakiet nr 2 - Artykuły higieny osobistej, Pakiet nr 3 - Środki czystości, Pakiet nr 4 - Chemia gospodarcza, Pakiet nr 5 - Inne artykuły pomagające w utrzymaniu czystości. 1) Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymieniony w Załączniku nr 1 towar według jednostkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie 3 dni od momentu złożenia zamówienia faksem, lub w uzasadnionych przypadkach telefonicznie. Jednostkowe zamówienie winno określać termin jego realizacji i winno być potwierdzone pisemnie; 2) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 48 godzin od dnia jej otrzymania za pomocą faksu lub w uzasadnionych przypadkach telefonicznie. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; 3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z terminem ważności, nie krótszym niż 6 miesięcy od daty dostawy; 4)Wykonawca wybrany w postępowaniu przetargowym powinien dostarczyć nieodpłatnie w formie użyczenia 5 stacjonarnych ściennych systemów dozujących na okres 12 miesięcy, służących do automatycznego przygotowania roztworów myjących środków chemicznych w zakresie stężeń 0,5%-1% (dotyczy Pakietu nr 3 Środki czystości); 5) Dozowniki ułatwią przygotowanie koncentratu poprzez zastosowanie specjalnych automatycznych urządzeń dozujących do przygotowania gotowych produktów; 6) Urządzenia dozujące muszą być podłączone do ujęcia zimnej wody; 7) Wykonawca dostarcza towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania; 8) Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Medycznego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00 - 24.51.30.00 25.22.20.00 - 25.22.20.00 24.51.31.00 - 24.51.31.00 21.22.11.00 - 21.22.11.00 21.22.13.00 - 21.22.13.00 36.67.31.00 - 36.67.31.00 25.16.11.00 - 25.16.11.00 25.24.33.20 - 25.24.33.20 24.51.32.90 - 24.51.32.90 24.51.32.91 - 24.51.32.91 24.51.14.00 - 24.51.14.00 25.24.32.00 - 25.24.32.00 27.52.15.00 - 27.52.15.00 36.67.21.20 - 36.67.21.20 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 42137.45 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I Worki

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HELPLAST S.C. Joanna Hadasik i Małgorzata Helbig, ul. Powstańców Śląskich 11, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7135.00
  • Oferta z najniższą ceną: 7135.00 oferta z najwyższą ceną: 12470.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II Artykuły higieny osobistej

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DABEX Marian Kołodziej i Marek Jęczmionka Spółka Jawna, ul. Żelazna 4, 41-709 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2922.00
  • Oferta z najniższą ceną: 2922.00 oferta z najwyższą ceną: 2922.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet IV Chemia gospodarcza

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DABEX Marian Kołodziej i Marek Jęczmionka Spółka Jawna, ul. Żelazna, 41-709 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4442.20
  • Oferta z najniższą ceną: 4442.20 oferta z najwyższą ceną: 4442.20
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet V Inne artykuły pomagające w utrzymaniu czystości

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DABEX Marian Kołodziej i Marek Jęczmionka Spółka Jawna, ul. Żelazna 4, 41-709 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 27638.25
  • Oferta z najniższą ceną: 27638.25 oferta z najwyższą ceną: 27638.25
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.