Ogłoszenie z dnia 2007-04-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Komańcza: KONSERWACJA I REKONSTRUKCJA ZABYTKOWEGO ZESPOŁU CERKIEWNEGO W KOMAŃCZY - REMONT PODMUROWANIA I REKONSTRUKCJA DREWNIANEJ SUBSTANCJI ZABYTKOWEJ CERKWI PARAFIALNEJ, REMONT I KONSERWACJA WOLNOSTOJĄCEJ DZWONNICY, REKONSTRUKCJA I KONSERWACJA MURU KAMIENNEGO WOKÓŁ ZABUDOWAŃ CERKIEWNYCH Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Parafia Prawosławna p.w. Opieki Matki Bożęj w Komańczy, do kontaktów: J.Felenczak M.Gocko-tel. 0134677224 G.Biłas-tel.609395543-SIWZ W.Janowski-tel.693724129-roboty, Komańcza 216, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie, tel. 013 4629061, fax 013 4629061, e-mail: ksjfelenczak@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.cerkiew-komancza.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Parafia Prawosławna; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA I REKONSTRUKCJA ZABYTKOWEGO ZESPOŁU CERKIEWNEGO W KOMAŃCZY - REMONT PODMUROWANIA I REKONSTRUKCJA DREWNIANEJ SUBSTANCJI ZABYTKOWEJ CERKWI PARAFIALNEJ, REMONT I KONSERWACJA WOLNOSTOJĄCEJ DZWONNICY, REKONSTRUKCJA I KONSERWACJA MURU KAMIENNEGO WOKÓŁ ZABUDOWAŃ CERKIEWNYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Komańcza. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: KONSERWACJA I REKONSTRUKCJA ZABYTKOWEGO ZESPOŁU CERKIEWNEGO W KOMAŃCZY - REMONT PODMUROWANIA I REKONSTRUKCJA DREWNIANEJ SUBSTANCJI ZABYTKOWEJ CERKWI PARAFIALNEJ, REMONT I KONSERWACJA WOLNOSTOJĄCEJ DZWONNICY, REKONSTRUKCJA I KONSERWACJA MURU KAMIENNEGO WOKÓŁ ZABUDOWAŃ CERKIEWNYCH zgodnie z programem prac stanowiącym załącznik do decyzji częściowej Nr UOZ-K-4155/1-2/07 z dnia 04.01.2007r. oraz przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do specyfikacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawianego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz dokument, z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki.W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum- umowę konsorcjum, z której jednoznacznie wynika oznaczenie lidera konsorcjum, cel konsorcjum, czas trwania konsorcjum, sposób reprezentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzialności za zobowiązania. W takim przypadku należy również do oferty dołączyć pełnomocnictwo dla jednej z osób do reprezentowania konsorcjum, składania oświadczeń, oraz zawarcia umowy. Stanowić to będzie załącznik do oferty. 2. Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ( zał. do oferty ). Wykonawca powinien spełniać wymagania § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Z 2004r., Nr 150, poz. 1579 ) 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego ( zał. do oferty ) oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( zał. Do oferty ), potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie ( zał. do oferty ). 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca ( zał. do oferty ). 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( zał. do oferty ). 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( zał. do oferty ). 8. Sprawozdanie finansowe lub inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres ( zał. do oferty ). 9. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( zał. do oferty ) 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( zał. do oferty ) 11. Oświadczenie o akceptacji postanowień SIWZ bez zastrzeżeń oraz postanowień projektu umowy dołączonego do SIWZ. Oświadczenie to znajduje się na formularzu ofertowym ( zał. do oferty ). 12. Oświadczenie o akceptacji terminu realizacji zamówienia określonego przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia do wypełnienia znajduje się na formularzu ofertowym ( zał. do oferty ) 13. Kosztorys ofertowy. Stanowić to będzie załącznik do oferty. 14. Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonywanych prac. Stanowić to będzie załącznik nr do oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość lub zakres obejmuje wykonanie KONSERWACJI I REKONSTRUKCJI ZABYTKOWEGO ZESPOŁU CERKIEWNEGO W KOMAŃCZY - REMONT PODMUROWANIA I REKONSTRUKCJA DREWNIANEJ SUBSTANCJI ZABYTKOWEJ CERKWI PARAFIALNEJ, REMONT I KONSERWACJA WOLNOSTOJĄCEJ DZWONNICY, REKONSTRUKCJA I KONSERWACJA MURU KAMIENNEGO WOKÓŁ ZABUDOWAŃ CERKIEWNYCH zgodnie z programem prac stanowiącym załącznik do decyzji częściowej Nr UOZ-K-4155/1-2/07 z dnia 04.01.2007r. oraz przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do specyfikacji. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 16 000,00 zł najpóźniej do dnia 25.05.2007r. i dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty do godz.15.W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacić na rachunek bankowy Parafii Prawosławnej w PBS o/Sanok Nr 97 8642 0002 2001 0033 7832 0001 i załączyć dowód wpłaty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z załącznikami zawartymi w SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cerkiew-komancza.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka lub przelewem na konto Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 16:20. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 16:30, Budynek plebanii, Komańcza 216, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007.
INNE PRZETARGI KOMAŃCZA
więcej: przetargi KOMAŃCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Remont i adaptacja pomieszczeń - strefa rekreacyjno-sportowa
- Realizacja robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania Ścieżka parkowa z utwardzeniem terenu na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr Józefa Bednarza w Świeciu
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sosnowa-Dębowa
- Modernizacja akustyczna studia nagrań -Laboratorium Dźwięku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Działania adaptacyjne do zmian klimatu na terenie powiatu ostrowskiego - zwiększenie zasobów terenów zielonych Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





