Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Suwałki: Układanie płytek ceramicznych
Numer ogłoszenia: 244218 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ , ul. Mickiewicza 11, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662268, faks 087 5662268.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wsprsuw.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Układanie płytek ceramicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z jednego zadania: Układanie glazury na pow. ok.450m2 i terakoty lub gresu na pow. ok. 350m2 w pomieszczeniach socjalnych i medycznych budynku przy ul. Mickiewicza 15. Usługa układania płytek ma być wykonana z materiałów Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność na wykonanie robót objętych umową. Wykonawca ma obowiązek respektować zalecenia i uwagi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Dokumentacja projektowa oraz pozostałe dokumenty przekazane wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania w nich są obowiązujące dla wykonawcy. CPV: 45.43.10.00-7.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.10.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zmawiający nie przewiduje wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. 1.2.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Akceptują 30 dniowy termin płatności. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia i formularze (zał. nr1, 2, 3 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ
ul. Mickiewicza 11 16-400 Suwałki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ ul. Mickiewicza 11 16-400 Suwałki sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Remont dróg powiatowych nr 1099B, nr 1118B, nr 1131B, nr 1184B
- Zakup koparko-ładowarki
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach
- Czyszczenie i ocena stanu technicznego separatorów.
- Dostawa urządzeń i systemów zabezpieczających sieć typu UTM wraz z akcesoriami oraz usługą konfiguracji, wdrożenia i szkoleniem administratorów na potrzeby PUZ w Suwałkach
- Roboty remontowe w budynku Urzędu Miejskiego w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Nysa, Pałac Biskupi, XVII/XVIII w., - siedziba Muzeum. Prace konserwatorsko - rekonstrukcyjne i budowlane w zakresie zniszczeń spowodowanych powodzią w 2024r."
- Przebudowa części budynku szkoły i budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie części pomieszczeń budynku nr 1 i nr 2 dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku mieszkalnego w leśnictwie Woziwoda
- Modernizacja schodów administracyjnych do budynku Muzeum Historii Żydów POLIN
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach
- Remont pomieszczeń i korytarzy na II piętrze Szkoły Podstawowej w Jasieńcu Iłżeckim Górnym
więcej: Kładzenie płytek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.