eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWykonanie prac związanych z robotami utrzymaniowymi poza jezdnią na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy w latach 2010 - 2013 z podziałem na części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Bydgoszcz: Wykonanie prac związanych z robotami utrzymaniowymi poza jezdnią na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy w latach 2010 - 2013 z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 244170 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy , ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234580, faks 052 3234504,3234574.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac związanych z robotami utrzymaniowymi poza jezdnią na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy w latach 2010 - 2013 z podziałem na części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac związanych z robotami utrzymaniowymi poza jezdnią na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy w latach 2010 - 2013 z podziałem na części: Część I - Rejon Bydgoszcz - obejmująca wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu w Bydgoszczy, tj. Droga nr 5: 76,095 km; Droga nr 10: 46,801 km. Część II - Rejon Inowrocław - obejmująca wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu w Inowrocławiu, tj. Droga nr 15: 69,268 km; Droga nr 25: 58,105 km; Droga nr 62: 27,678 km. Część III - Rejon Nakło n/Notecią - obejmująca wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu w Nakle n/Notecią, tj. Droga nr 10: 38,815 km; Droga nr 25: 71,114 km; Droga nr 56: 20,453 km; Droga nr 80: 0,676 km. Część IV - Rejon Świecie - obejmująca wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu w Świeciu, tj. Droga nr 1: 64,042 km; Droga nr 5: 37,755 km; Droga nr 16: 30,871 km, Droga nr 55: 31,587 km. Część V - Rejon Toruń - obejmująca wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu w Toruniu, tj. Droga nr 1: 31,981 km; Droga nr 10: 85,150 km; Droga nr 15: 68,960 km; Droga nr 80: 28,321 km. Część VI - Rejon Włocławek - obejmująca wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu we Włocławku, tj. Droga nr 1: 67,864 km; Droga nr 62: 57,876 km; Droga nr 67: 23,197 km.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 57 000,00 PLN, odpowiednio dla : Części I - 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) Części II - 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) Części III - 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) Części IV - 6 000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100) Części V - 7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100) Części VI - 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: przychód za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres działalności jest krótszy, za ten okres (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: *) a) Część I - 600 000,00 PLN, b) Część II - 285 000,00 PLN, c) Część III - 270 000,00 PLN, d) Część IV - 180 000,00 PLN, e) Część V - 215 000,00 PLN, f) Część VI - 130 000,00 PLN. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego. *) Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część musi w ofercie wykazać przychód, o którym mowa powyżej w wysokości nie mniejszej niż suma przychodów wymaganych dla tych części. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: *) 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót, a) minimalna liczba osób: 1, b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 2-letnie (24 miesiące) doświadczenie na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót drogowych, przy wykonywaniu robót budowlanych o charakterze zbliżonym do robót stanowiących przedmiot zamówienia, tj. budowie lub remoncie chodników, budowie lub remoncie kanalizacji deszczowej, renowacji rowów, naprawie poboczy i skarp. 2) soby proponowane do prac związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, a) minimalna liczba osób: 4 (w tym 2 wykwalifikowanych brukarzy) b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: minimum roczne (12 miesięcy) doświadczenie przy wykonywaniu robót budowlanych o charakterze zbliżonym do robót stanowiących przedmiot zamówienia. Liczba osób wskazanych do realizacji zamówienia nie może być mniejsza od wymaganej przez Zamawiającego. Jedna osoba nie może wykonywać dwóch czynności na dwóch stanowiskach. Przez minimalne doświadczenie rozumie się sumę okresów czynnych zawodowo przy wykonywaniu robót budowlanych o charakterze zbliżonym do robót stanowiących przedmiot zamówienia. Do doświadczenia zawodowego na danym stanowisku nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby przy realizacji innych robót budowlanych w tym samym czasie. *) Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część musi w ofercie wykazać osobny potencjał kadrowy zgodnie z wymaganiami podanymi powyżej. 3. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. polegające na budowie lub remoncie chodników i/lub budowie lub remoncie kanalizacji deszczowej i/lub renowacji rowów i/lub naprawie poboczy i skarp), o wartości każdej z nich nie niższej niż 150 000,00 PLN brutto. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część (n części), wymagana wartość każdej z wykazanych robot musi wynosić 150 000,00 PLN brutto x n. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone powyżej muszą spełniać łącznie. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków okreslonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Część sprawozdania finansowego tj.: Rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej rachunku zysków i strat, za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat doświadczenia i kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 3 Wykaz wykonanych zadań (Doświadczenie zawodowe). Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie zadania zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6, pokój nr 23 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ad. II.2) Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2010 r. do 31.12.2013 r..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac związanych z robotami utrzymaniowymi poza jezdnią na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy w latach 2010 - 2013 z podziałem na części - Część I - Rejon Bydgoszcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie robót na terenie Rejonu w Bydgoszczy, tj. Droga nr 5: 76,095 km; Droga nr 10: 46,801 km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac związanych z robotami utrzymaniowymi poza jezdnią na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy w latach 2010 - 2013 z podziałem na części - Część II - Rejon Inowrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu w Inowrocławiu, tj. Droga nr 15: 69,268 km; Droga nr 25: 58,105 km; Droga nr 62: 27,678 km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie prac związanych z robotami utrzymaniowymi poza jezdnią na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy w latach 2010 - 2013 z podziałem na części - Część III - Rejon Nakło n/Notecią.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu w Nakle n/Notecią, tj. Droga nr 10: 38,815 km; Droga nr 25: 71,114 km; Droga nr 56: 20,453 km; Droga nr 80: 0,676 km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie prac związanych z robotami utrzymaniowymi poza jezdnią na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy w latach 2010 - 2013 z podziałem na części - Część IV - Rejon Świecie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu w Świeciu, tj. Droga nr 1: 64,042 km; Droga nr 5: 37,755 km; Droga nr 16: 30,871 km, Droga nr 55: 31,587 km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie prac związanych z robotami utrzymaniowymi poza jezdnią na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy w latach 2010 - 2013 z podziałem na części - Część V - Rejon Toruń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu w Toruniu, tj. Droga nr 1: 31,981 km; Droga nr 10: 85,150 km; Droga nr 15: 68,960 km; Droga nr 80: 28,321 km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie prac związanych z robotami utrzymaniowymi poza jezdnią na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy w latach 2010 - 2013 z podziałem na części - Część VI - Rejon Włocławek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu we Włocławku, tj. Droga nr 1: 67,864 km; Droga nr 62: 57,876 km; Droga nr 67: 23,197 km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.