To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-22
Gdańsk: Dostawa labiryntu wodnego Morrisa: okrągłego basenu z platformą, systemem do analizy behawioru: kamerą monochromatyczną, stacją roboczą i oprogramowaniem wraz z instalacją i szkoleniem dla Katedry Fizjologii Zwierząt i Człowieka Uniwersytetu Gdańskiego.
Numer ogłoszenia: 244170 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131099 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa labiryntu wodnego Morrisa: okrągłego basenu z platformą, systemem do analizy behawioru: kamerą monochromatyczną, stacją roboczą i oprogramowaniem wraz z instalacją i szkoleniem dla Katedry Fizjologii Zwierząt i Człowieka Uniwersytetu Gdańskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa labiryntu wodnego Morrisa: okrągłego basenu z platformą, systemem do analizy behawioru: kamerą monochromatyczną, stacją roboczą i oprogramowaniem wraz z instalacją i szkoleniem- zwana dalej -sprzętem- dla Katedry Fizjologii Zwierząt i Człowieka Uniwersytetu Gdańskiego 2. Miejscem dostawy sprzętu jest Katedra Fizjologii Zwierząt i Człowieka ul.Wita Stwosza 59, Gdańsk. 3. Dostawa obejmuje: 1) montaż/instalację sprzętu, 2) przeprowadzenie testu poprawności jego działania, 3) dostarczenie wszelkich materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do jego uruchomienia, 4) szkolenie minimum 5 osób z zakresu obsługi sprzętu. 5. Sprzęt musi: 1) być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania, 2) zostać dostarczony i wniesiony do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3) być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4) posiadać oznakowanie -CE- umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 5) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach sprzętu, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bioanalytic Maciej Stopa, ul.Piekarnicza 5, 80-126 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64281,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78000,45
Oferta z najniższą ceną: 78000,45 / Oferta z najwyższą ceną: 78000,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- "Dostawa układu do przetwórstwa tworzyw termoplastycznych"
- dostawa spektrometru ręcznego XRF dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa symulatora działania systemu nawigacji satelitarnej na potrzeby projektu "Studia 5.0. Programy studiów dla kluczowych branż krajowego przemysłu"
- DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





