Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-11
Tychy: Remont alejek w Parku Północnym
Numer ogłoszenia: 24416 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont alejek w Parku Północnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont istniejących alejek. Alejki w większości wykonane są z nawierzchni mineralno bitumicznych oraz asfaltowych, częściowo są to utwardzone przedepty. Wykonać należy alejki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (kostka prostokątna bez frezów w 2 kolorach - szarym i czerwonym) na podbudowie z kamienia naturalnego łamanego (płukany dolomit) o następujących warstwach: - 10 cm piasku, - 20 cm tłucznia dolomitowego płukanego fr. 31,5 - 63 mm - 8 cm klińca dolomitowego płukanego fr. 4 - 31,5 mm - 2 cm odsiewki dolomitowej 0 - 4 mm - 3 cm podsypki cementowo - piaskowej, Ponadto do wykonania pozostają: - prace demontażowe, rozbiórkowe oraz wywozy gruzu i ziemi, - utylizacje materiałów z rozbiórek (Wykonawca przedstawi faktury z wysypiska) - pełne korytowanie oraz staranne profilowanie dna oraz ścian wykopów, - obrzeża betonowe 30x8 cm na ławie betonowej (szer. 20 cm, wys. 20 cm), - plantowanie i niwelowanie poboczy oraz skarp, - ułożenie warstwy humusu, a następnie obsianie trawą i jej pielęgnacja (zakres obejmuje także zagospodarowanie terenu wzdłuż wyremontowanych w ubiegłym roku alejek), a następnie uporządkowanie całego terenu parku. Zamawiający dopuszcza wystawienie jednej faktury za częściowo wykonane roboty, obejmujące połowę przedmiotu zamówienia i do łącznej kwoty nie przekraczającej 50% umownego wynagrodzenia. Ponadto w ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wykonanie zabezpieczeń i oznakowań terenu budowy. Koszty odbiorów technicznych obciążają Wykonawcę. Sprzęt, narzędzia pomiarowe wymagane do dokonania odbiorów technicznych robót Wykonawca udostępni nieodpłatnie na każde życzenie Inwestora. Wszystkie roboty zanikowe (w tym korytowanie, profilowanie, poszczególne warstwy podbudowy) będą odbierane przez inspektora z ramienia Urzędu Miasta, co zostanie potwierdzone wpisem w dzienniku budowy. Park Północny w Tychach powstał przy wykorzystaniu dawnych naturalnych zagajników, lasków i stawów. Rozciąga się pomiędzy budynkiem I LO, ogródkami działkowymi, a zabudowa jednorodzinną. Charakteryzuje się silnie podmokłym terenem, o nasypowych niespoistych gruntach, głównie występuje żużel paleniskowy. Alejki przeznaczone do remontu rozciągają się wzdłuż skarp, pomiędzy naturalnymi stawami. Wzdłuż alejek rosną drzewa, często o przerośniętych korzeniach. Aleje w głównej mierze pełnią charakter spacerowy, wykorzystywane są jednak także przez pojazdy samochodowe służb sprzątających i konserwujących park. Roboty w Parku należy prowadzić przy zachowaniu szczególnej ostrożności i dbałości o przyrodę, a także zapewniając ochronę przed nadmiernym hałasem, zanieczyszczeniami powietrza, wody i gleby. W bezpośrednim sąsiedztwie drzew i krzewów roboty należy wykonywać ręcznie. Należy zapewnić na terenie budowy należyty ład i porządek, a w szczególności przestrzegać przepisów bhp oraz zapewnić niezbędne zabezpieczenia placu budowy celem ochrony przed uszkodzeniem i kradzieżą wykonane przez siebie roboty. Na każde żądanie przedstawiciela Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanego wyrobu budowlanego: certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z polską Normą lub z aprobatą techniczną. Trudności, które będzie można napotkać podczas wykonywania robót drogowych to: podłoże gruntowe o niespoistej i nie zwartej strukturze, a zarazem wysoki poziom wód gruntowych, brak wolnych przestrzeni wzdłuż alejek, gęsto ustawione drzewa, miejscami strome skarpy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium: 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100 PLN)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością dwóch zadań o charakterze drogowym (nawierzchnie z kostki brukowej betonowej) w terenie zielonym (tj. parku, skwerach) o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każde) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i/lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - wykaz oraz wzór pisemnego zobowiązania - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa), c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument na kwotę min. 100 000,00 zł), d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - wykaz oraz wzór pisemnego zobowiązania - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. b. Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch zadań o charakterze drogowym (nawierzchnie z kostki brukowej betonowej) w terenie zielonym (tj. parku, skwerach) o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każde. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 100 000,00 zł. D. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy
Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 808
Al. Niepodległości 49
43-100 Tychy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) dowód wniesienia wadium, c) kosztorys ofertowy, d) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 11/02/2009..
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w II półroczu 2025 r.
- Modernizacja pomieszczeń kuchennych w Szkole Podstawowej nr 35 przy al. Piłsudskiego 21
- Remont ul. Estetycznej i fragmentu ul. Elfów
- Remont kanalizacji sanitarnej podposadzkowej wraz z przyłączem dla Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Tychach
- Remont drogi i chodnika przy ul. Ujejskiego 38 - 46
- Remont kolektorów miejskich na terenie miasta Tychy
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Siemyślu
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa toru Pumptrack na terenie Parku Długa w Tłuszczu współfinansowanego ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego programu "Mazowsze dla Sportu" - edycja 2024
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasów widokowych w budynku sędziowskim przy ul. Olimpijskiej 4 w Dusznikach-Zdroju
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brąchnówko gm. Chełmża.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.