Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Dobre Miasto: Przygotowanie i dostarczenie ciepłych posiłków uczniom szkół wiejskich z terenu gminy Dobre Miasto.
Numer ogłoszenia: 244169 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Olsztyńska 3, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6161270, 6153725, fax 089 6161270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dobre-miasto-mops.bip-wm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczenie ciepłych posiłków uczniom szkół wiejskich z terenu gminy Dobre Miasto..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, dowiezienie i wydanie ciepłych posiłków uczniom szkół wiejskich w miejscowościach Barcikowo, Orzechowo, Piotraszewo, Jesionowo, Cerkiewnik w łącznej liczbie 95 dziennie. W skład jednego ciepłego posiłku wchodzi: - zupa o poj. 350 ml i kaloryczności 200-250 kcal, -drugie danie o kaloryczności 350-450 kcal, -surówka o gramaturze ok. 70-100 g. Dostarczanie posiłków odbywać się będzie każdego dnia zajęć szkolnych w okresie od 02.01.2008 do 31.12.2008 w godzinach uzgodnionych z kierownictwem szkół, transportem własnym wykonawcy. Naczynia i sztućce jednorazowego użytku dostarczy Zamawiający.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Oryginalny kod CPV: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3. dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ, Wykonawca złoży wypełniony formularz Oferta stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ oraz następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. decyzja właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu posiadanych środków transportu do przewozu środków spożywczych, 4. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5. oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, lub w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów wchodzących w skład oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dobre-miasto-mops.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 11-040 Dobre Miasto ul. Olsztyńska 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 11-040 Dobre Miasto ul. Olsztyńska 3 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DOBREGO MIASTA
- USŁUGI OPIEKUŃCZE U PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DOBRYM MIEŚCIE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA W OKRESIE OD 01.01.2026r. DO 31.12.2026r.
- Dostawa fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych wraz z wyposażeniem dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Dobre Miasto
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej oraz innych materiałów medycznych.
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- Budowa ulicy Pogodnej w Dobrym Mieście
więcej: przetargi w Dobrym Mieście »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIECHNICACH
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie "Zielona Dolina" w 2026 r.
- "Przygotowanie i dostarczanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Babach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





