Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-12
Przemyśl: Dostawa drobnego sprzetu laboratoryjnego.
Numer ogłoszenia: 244162 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, faks 016 6775064.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzetu laboratoryjnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 - pipety- 15 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.2 - szklane naczynia laboratoryjne- 23 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad.3 - probówki, szalki, bagietki - 10 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.4 - szkiełka podstawowe i nakrywkowe, kamery-13 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.5 - kapilary heparynizowane, zatyczki, nakłuwacze, kuwety - 7 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.6 - probówki, pojemniki na igły - 6 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.7 - statywy na próbówki - 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.8 - urządzenia ogólnolaboratoryjne - 13 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.9 - pojemniki, naczynka, patyczki, flamastry- 21 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.10 - koszyki na probówki - 17 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.11 - urządzenia ogólnolaboratoryjne - 7 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.12 - próbówki z kapilarą- 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad.13 - koszyki - 1 pozycja asortymentowa w ilości 10 szt.; Zad.14 - zestaw transportowy z podłożem Amies - 1 pozycja asortymentowa w ilości 2200 szt.; Zad.15 - papierki wskaźnikowe - 1 pozycja asortymentowa w ilości 1 op.; Zad.16 - kuwety metalowe - 2 pozycji asortymentowch w różnych ilościach; Zad.17 - pojemniki histopatologiczne - 11 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad.18 - parafina - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad.19 - torebki, bibuły - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad.20 - żyletki mikrotomowe - 1 pozycja asortymentowa w ilości 1000 szt.; Zad.21 - foremki do zatapiania wycinków - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad.22 - medium do przymrażania tkanek - 1 pozycja asortymentowa w ilości 3 szt.; Zad.23 - szczoteczki do mycia - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad.24 - kasetki histopatologiczne - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej w dalszej części SIWZ. 2.Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim z podpisem wykonawcy tzn. osoby / osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. W przypadku załączenia do oferty dokumentów w innym języku niż polski zamawiający wymaga załączenia do oferty tłumaczenia na język polski. 3.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4.Ewentualne zadawanie wszelkich pytań niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. 5.Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, na własny koszt wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe potrzebne do prawidłowej realizacji dostawy przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałości cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 7.W przypadku powierzenia podwykonawstwa, wykonawca musi więc wskazać w ofercie (zał. nr 1 SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om), wskazując nazwy i adresy podwykonawcy(-ów) lub nie powierza - przez wpisanie, np. 0 lub --- . 8.Opis sposobu dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a)ocena spełnienia wymaganych warunków, opisanych w SIWZ, będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdz. VI SIWZ zgodnie z formułąspełnia - nie spełnia; b)wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa zostaną wezwani do ich uzupełnienia i wyjaśnienia w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., nr 223 poz. 1655 oraz z 2008 r. nr 171 poz. 1058) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy,a także spełniający dodatkowe warunki określone w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2.Oświadczenie - Załącznik nr 2 SIWZ. 3.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ. 5.Deklaracja zgodności CE - ustawa z dn. 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U. nr 93 z 2004 r. poz. 896) - dotyczy wyrobów medycznych. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z uwzględnieniem: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć upoważnienie do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy. 8.W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winna być podpisana przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Upoważnienie powinno być dołączone do oferty. 9.Dokumenty, o których mowa w pkt. od 5 do 6 mogą być przedstawione w formie kserokopii, ale muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę. 10.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wzoz/sprzemysl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać nieodpłatnie w Dziale Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl w dni robocze w godz. 7 30 - 14 00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 09:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: lok. sekretariat w budynku D pok. 232..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pipety.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pipety- 15 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szklane naczynia laboratoryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szklane naczynia laboratoryjne- 23 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: probówki, szalki, bagietki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki, szalki, bagietki - 10 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szkiełka podstawowe i nakrywkowe, kamery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkiełka podstawowe i nakrywkowe, kamery-13 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kapilary heparynizowane, zatyczki, nakłuwacze, kuwety.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kapilary heparynizowane, zatyczki, nakłuwacze, kuwety - 7 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: probówki, pojemniki na igły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki, pojemniki na igły - 6 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad.7 - statywy na próbówki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.7 - statywy na próbówki - 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad.8 - urządzenia ogólnolaboratoryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.8 - urządzenia ogólnolaboratoryjne - 13 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pojemniki, naczynka, patyczki, flamastry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki, naczynka, patyczki, flamastry- 21 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: koszyki na probówki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszyki na probówki - 17 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: urządzenia ogólnolaboratoryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia ogólnolaboratoryjne - 7 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: próbówki z kapilarą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: próbówki z kapilarą- 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: koszyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszyki - 1 pozycja asortymentowa w ilości 10 szt.;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zestaw transportowy z podłożem Amies.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw transportowy z podłożem Amies - 1 pozycja asortymentowa w ilości 2200 szt.;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: papierki wskaźnikowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papierki wskaźnikowe - 1 pozycja asortymentowa w ilości 1 op.;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: kuwety metalowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kuwety metalowe - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: pojemniki histopatologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki histopatologiczne - 11 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: parafina.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: parafina - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: torebki, bibuły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: torebki, bibuły - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: żyletki mikrotomowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: żyletki mikrotomowe - 1 pozycja asortymentowa w ilości 1000 szt.;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: foremki do zatapiania wycinków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: foremki do zatapiania wycinków - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: medium do przymrażania tkanek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: medium do przymrażania tkanek - 1 pozycja asortymentowa w ilości 3 szt.;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: szczoteczki do mycia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczoteczki do mycia - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: kasetki histopatologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kasetki histopatologiczne - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- DOSTAWA KONTENERÓW SANITARNYCH, TOALET PRZENOŚNYCH, REGAŁÓW ORAZ HALI STALOWEJ.
- DOSTAWA AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO 1 MW I AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH 60 KW.
- Zakup rękawów przeciwpowodziowych, osuszaczy powietrza, namiotów pneumatycznych, pomp szlamowych -w ramach dotacji celowej na realizację zadań własnych/zleconych w ramach Programu Ochrony Ludności..
- "Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- DOSTAWY ZIEMIOPŁODÓW CZ. III
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego
- Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie w ramach realizacji programu Interreg
- Sprzedaż i dostawa ph-metru glebowego dla Wydziału Biologii, Ochrony Przyrody i Zrównoważonego Rozwoju
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa wirówki laboratoryjnej dla WWNiG - KC-DE-zp.272-662/25
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





