eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych pt Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Brechta 14A z przeznaczeniem na żłobek - zamówienie dodatkowe.



Ogłoszenie z dnia 2010-08-10

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych pt Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Brechta 14A z przeznaczeniem na żłobek - zamówienie dodatkowe.
Numer ogłoszenia: 244140 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5652355, 5652350, faks 022 8450714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych pt Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Brechta 14A z przeznaczeniem na żłobek - zamówienie dodatkowe..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pt Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Brechta 14A z przeznaczeniem na żłobek - zamówienie dodatkowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gama - Bud 2000 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Powstańców Śląskich 24, 01-355 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163702,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163934,43

  • Oferta z najniższą ceną: 163934,43 / Oferta z najwyższą ceną: 163934,43

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W trakcie realizacji robót zaistniała konieczność wykonania robót, które nie zostały ujęte w umowie podstawowej. W związku z powyższym wynikała konieczność wykonania następujących robót: 1) wykonanie zmiany trasy oraz technologii wykonania kanału wyrzutni wentylacyjnej ponad dach budynku na wyprowadzenie terenowe wraz ze zmianą parametrów agregatu chłodniczego oraz jego lokalizacji, 2) przeniesienie separatora, zaworów i usunięcie kolizji instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej z istniejącymi instalacjami zasilającymi obiekt, 3) montaż drzwi wewnętrznych z oknem podawczym w zamian okien podawczych, 4) instalacja sygnalizacji pożarowej, 5) wymiana spękanych podłoży posadzek tarasu, 6) wykonanie robót budowlanych mających na celu zachowanie istniejącego charakteru obiektu: renowacje murków, tynków, balustrad zewnętrznych i wewnętrznych, okładzin lastrykowych, zmiany materiału stolarki zewnętrznej drzwiowej na aluminium. W/w zakresu prac jest konieczny w związku z: 1) uzyskaniem zamiennego pozwolenia na budowę na skutek oprotestowania przez Wspólnotę Mieszkaniową ostatecznej decyzji nr 197/2009 z dn. 30.11.2009 r. o pozwoleniu na budowę i zawartych w projekcie budowlanych zatwierdzonym tą decyzją rozwiązań w zakresie wyrzutni wentylacyjnej z wyprowadzeniem ponad dach budynku i lokalizacji separatorów tłuszczu oraz konieczność zmiany ich ilości i usytuowania, zmiany trasy instalacji kanalizacyjnej obsługującej separator, przeniesienia zaworów obsługujących część instalacji eksploatowanej przez Wspólnotę, 2) kolizją lokalizacji okien podawczych z kanałami wentylacji grawitacyjnej ujawniona na etapie wykonywania robót rozbiórkowych (istniejące kanały wentylacji grawitacyjnej nie były ujęte w inwentaryzacji obiektu), 3) zmianą opinii PSP w zakresie instalacji pożarowej, zgodnie z którą Zamawiający jest obowiązany do wyposażenia obiektu w system sygnalizacji pożarowej (zakres prac nie był ujęty w przedmiocie umowy podstawowej - projekt budowlany zatwierdzony został uzgodniony przez rzeczoznawcę ds. ppoż. i decyzją nr 197/2009 z dn. 30.11.2009 r. bez obowiązku wyposażenia obiektu w SAP), 4) koniecznością wykonania robót mających na celu naprawę złego stany technicznego murów tarasu, podłoży, posadzek tarasu w związku z koniecznością zachowania istniejącego charakteru obiektu - zgodnie z wydanymi w dniu 05.05.2010 r. zaleceniami Stołecznego Konserwatora Zabytków oraz związku ze wszczęciem postępowania administracyjnego w sprawie wpisania osiedla Praga II do rejestru zabytków. Bez wykonania wskazanych prac nie jest możliwe kontynuowanie dalszych prac budowlanych. Roboty w zakresie opisanym powyżej nie zostały uwzględnione w projekcie budowlanym oraz w przedmiarze ofertowym, gdyż wynikają m.in. z projektów zamiennych powstałych w czasie realizacji inwestycji, w związku z uzyskaniem zamiennego pozwolenia na budowę, a ich wykonanie niezbędne jest dla zakończenia realizacji inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie adaptowanego obiektu. Konieczność wykonania w/w robót została potwierdzona w protokole konieczności oraz wpisami do dziennika bodowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.