eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleDostawa tablic rejestracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Kędzierzyn-Koźle: Dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 244138 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, pl. Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4833116.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.POWIAT.KEDZIERZYN-KOZLE.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Zakres dostawy: 1. Tablice samochodowe zwyczajne w tym: a) odmiana jednorzędowa do 12000 sztuk, b) odmiana dwurzędowa do 600 sztuk, 2. Tablice samochodowe indywidualne w tym: a) odmiana jednorzędowa do 10 sztuk, b) odmiana dwurzędowa do 2 sztuk, 3. Tablice motocyklowe zwyczajne do 400 sztuk, 4 Tablice motocyklowe indywidualne do 2 sztuk, 5. Tablice motorowerowe zwyczajne do 350 sztuk, 6. Tablice samochodowe zabytkowe w tym: a) odmiana jednorzędowa do 1 sztuki, b) odmiana dwurzędowa do 1 sztuki, 7. Tablice motocyklowe zabytkowe do 1 sztuki, 8. Tablice samochodowe tymczasowe w tym: a) odmiana jednorzędowa do 10 sztuk, b) odmiana dwurzędowa do 1 sztuki, 9. Tablice samochodowe tymczasowe badawcze w tym: a) odmiana jednorzędowa do 1 sztuki, b) odmiana dwurzędowa do 1 sztuki, 10.Tablice motocyklowe tymczasowe do 1 sztuki, 11.Tablice motocyklowe tymczasowe badawcze do 1 sztuki, 12.Tablice motorowerowe tymczasowe do 1 sztuki, 13.Tablice motorowerowe tymczasowe badawcze do 1 sztuki. II Wymagane warunki dostawy: 1) Wielkość dostawy - dostawa tablic w ilościach określonych każdorazowo wg potrzeb Zamawiającego. 2) Opakowanie - po 50 sztuk tablic w jednym opakowaniu kartonowym. 3) Transport - własny Wykonawcy tablic z dostawą pod wskazany adres. 4) Termin i sposób zapłaty - przelew bankowy co najmniej w ciągu 40 dni kalendarzowych od daty dostarczenia towaru do magazynu Zamawiającego i pokwitowania odbioru faktury. 5) Odbiór ze Starostwa i niszczenie wycofanych tablic rejestracyjnych na koszt producenta.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia zgodnie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 ze zm.) mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dodatkowe informacje dla producenta oraz inne wymagania techniczne: a) Wzory tablic rejestracyjnych umieszczonych na nich znaków i symboli, a także ich opis określa załącznik nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. Nr 133, poz. 1123 ze zm.). b) Producent - dostawca tablic rejestracyjnych do swej oferty musi załączyć zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez Marszałka Województwa. A. Zamawiający żąda, aby Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w niniejszym postępowaniu złożył wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6) niniejszej SIWZ. B. Zamawiający żąda, aby dokumenty składane były odpowiednio w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. C. Zamawiający uzna wymienione powyżej warunki udziału w postępowaniu za spełnione na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych i opisanych w specyfikacji oraz złożonych przez Wykonawcę. D. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów, których listę zawiera pkt 6) niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia. E. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. F. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. G. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. H. Brak jakiegokolwiek z wymienionych w pkt. 6) niniejszej SIWZ dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub oświadczenia o spełnieniu tych warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie lub niewłaściwie poświadczonego (np.: nie poświadczenie klauzulą za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii), spowoduje wezwanie przez Zamawiającego do uzupełnienia dokumentów. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. Brak uzupełnienia dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia lub odrzuceniem oferty. I. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 ze zm.). Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wyklu¬czeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz oferty wypełniony ściśle według załączonego wzoru druk nr 1; 2 Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 ze zm.) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 ze zm.) - druk nr 2; 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4 Zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez Marszałka Województwa - załączają producenci tablic rejestracyjnych; 5 Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 6 Podpisany projekt umowy wraz z kartą gwarancyjną sporządzoną i załączoną przez osobę upełnomocnioną do reprezentowania Wykonawcy - druk nr 3; (podpisanie projektu umowy przez wykonawcę jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków w niej zawartych) 7 Pełnomocnictwo wykonawcy wiodącego - druk nr 4 (załączyć tylko do ofert składanych przez wykonawców występujących wspólnie lub przez spółki cywilne).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.kedzierzyn-kozle.pl/cms/php/strona.php3?cms=cms_powkk&id_dzi=6&id_men=7

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Plac Wolności 13 47-220 Kędzierzyn-Koźle Wydział Gospodarczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Plac Wolności 13 47-220 Kędzierzyn-Koźle Wydział Gospodarczy II piętro pokój nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.