eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePrzetarg nieograniczony na dostawę i montaż żaluzji pionowych i rolet w pomieszczeniach Izby Skarbowej w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Opole: Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż żaluzji pionowych i rolet w pomieszczeniach Izby Skarbowej w Opolu
Numer ogłoszenia: 244037 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Opolu , ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, woj. opolskie, tel. 077 453 68 86, fax. 077 456 43 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż żaluzji pionowych i rolet w pomieszczeniach Izby Skarbowej w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż: 22 szt. zestawów rolet materiałowych o wymiarach w świetle szyby 0,85m x 1,47m. Rolety należy montować na ramie skrzydła okiennego, niedopuszczalne jest montowanie elementów mechanicznie. Materiał rolet o parametrach nie gorszych niż: - tkanina jednobarwna strukturalna grupa A, - skład: 100% PES,gramatura 170g/m2 - grubość 0,4mm - test na promienie UV większy lub równy 6 żaluzji okiennych, pionowych w pomieszczeniach Izby Skarbowej, zokalizowanych na piętrach VI, V, IV i ? III w budynku przy ul. Ozimskiej 19. w Opolu, spełniających niżej określone warunki: - rozsuwanie żaluzji w kierunku ścian, odcinki rozsuwania o długości mniejszej lub równej szerokości dwóch okien, - wykonane z materiału o parametrach technicznych niegorszych niż opisane: skład - tworzywo sztuczne, test na promienie UV nie mniej niż 6-7%, przenikanie światła - kolor jasny, przepuszczanie światła mniejsze lub równe 24,5%, absorpcja większa lu równa 15%, odbicie większe lub równe 60%, - szerokość żaluzji równa: dla pięciu pomieszczeń 280cm, a dla pozostałych 210 cm, szerokość lameli większa lub równa 12,87 cm, - długość zestawów żaluzji podano jako średnie długości ścian z oknami dla każdego piętra, w związku z tym Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń w celu zdjęcia wymiarów z natury w każdym pomieszczeniu, aby wykluczyć ewentualne błędy, w podanych niżej wymiarach żaluzji: a) III piętro: 4 szt. x 2,26 mb, 7 szt. x 4,60 mb, 2 szt. x [4,56 + 0,81] mb b) IV piętro: 11 szt. x 2,25 mb, 1 szt. x [2,18 + 0,81] mb, 7 szt. x 4,57 mb, 3 x [4,56 + 0,81]mb, 1 szt. x 6,96 mb, 1 szt. x 9,50mb, 1 szt. x 7,09 mb, c) V piętro: 15 szt. x 2,25 mb, 1 szt. [2,18 +0,81] mb, 11 szt. X 4,66 mb w tym 3 szt. na szerokość 280 cm, 3 szt. x [4,56 + 0,87] mb d) VI piętro: 21 szt. x 2,25 mb, 3 szt. x [2,18 + 0,81] mb, 8 szt. x 4,63 mb w tym jedna na szerokość 280 cm, 1szt. x [9,26 + 0,81] mb na szerokość 280 cm, - szyny jezdne żaluzji mocowane będą do obudowy blaszanej kanałów wentylacyjnych w stropach pomieszczeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.54.40 - 17.21.54.40 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: -oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, -oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -oświadczenie o udzieleniu gwarancji - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa ul. Ozimska 19 45-057 Opole, pok. 609.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Izba Skarbowa ul. Ozimska 19 45-057 Opole pok. 609.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.