eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiRóżny sprzęt medyczny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-10

Bielsk Podlaski: Różny sprzęt medyczny
Numer ogłoszenia: 244016 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332760, 8332763, faks 085 8332760.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Różny sprzęt medyczny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzi do ablacji Zestawu do rekonstrukcji ACL Zestawów operacyjnych Zestawów ginekologicznych Taśm ginekologicznych Oddziałowego wózka wielopfunkcyjnego Wózka dla sprzątającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.64.23.00-5, 34.91.11.00-7, 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. l. na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 Pzp oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo niespełna poszczególne warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

l) Świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania załączone pod zadanie oraz deklaracja zgodności (certyfikat CE) - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. m) Opisy przedmiotu zamówienia, katalogi, ulotki zawierające dane szczegółowe zaproponowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom ustalonym przez Zamawiającego - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bielsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego zamówienia publiczne, lub do pobrania ze strony www.spzoz-bielsk.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego sekretariat pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Narzędzia do ablacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do ablacji artroskopowej kompatybilne z posiadaną przez Zamawiającego ablacją ATLAS Szt. 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy do rekonstrukcji ACL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do dwupęczkowej, czterokanałowej rekonstrukcji ACL: sterylny komplet: implantów do kotwiczenia udowego i piszczelowego tytanowe 2 płytki + 2 tytanowe guziki oraz nici i taśmy do obszycia , przeciągnięcia i zamocowania przeszczepu. 40 szt Wykonawca użyczy nieodpłatnie na okres trwania umowy kompletne instrumentarium do wykonania rekonstrukcji: stoliki preparacyjne, komplet celowników, miarek, komplet kaniulowanych frezów czołowych i wierteł oraz osłon tkankowych, strippery, tensometr, kalibrator przeszczepu, druty oczkowe do przeciągania przeszczepu oraz inne wchodzące w skład zestawu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do operacji tarczycy -dwuwarstwowy, jednorazowe zestawy do obłożenia pola operacyjnego o gramaturze 57-60g/m2 -wykonane z włókniny, z jednej strony folia polietylenowa zabezpieczająca przed przesiąkaniem z drugiej chłonna włóknina wiskozowa WYMAGANIA: zestaw ma być zapakowany w torbę foliowo papierowa. Na opakowaniu muszą się znajdować 2 samoprzylepne naklejki (metki) z informacjami: indeks wyrobu; LOT, data ważności, identyfikacja wytwórcy. W zestawie: -serweta z otworem i wycięciem 240x180cm z przylepcem -1 szt.; serweta z przylepcem 200x180cm 1 szt.; serweta na stolik Mayo 145x85cm -1 szt; serweta na stół instrumentalny 180x140cm -1 szt.; serwetki celulozowe 50x40cm -4 szt. Szt. 10 Zestaw do kraniotomii Trójwarstwowe, jednorazowe zestawy do obłożenia pola operacyjnego o gramaturze 77g/m2 -wykonane z włókniny, z jednej strony folia polietylenowa zabezpieczająca przed przesiąkaniem z drugiej chłonna włóknina wiskozowa WYMAGANIA: zestaw ma być zapakowany w torbę foliowo papierowa oraz dodatkowo w papier krepowy. Na opakowaniu muszą się znajdować 2 samoprzylepne naklejki (metki) z informacjami: indeks wyrobu; LOT, data ważności, identyfikacja wytwórcy. W zestawie: -serweta z otworem i wycięciem 240x180cm z otworem 25x20cm i workiem na płyny i folia chirurgiczna -1 szt.; serweta z przylepcem 60x45cm 2 szt.; serweta 90x80cm -2 szt; taśmy medyczne mocujące 50x10cm -2 szt.; kieszeń na płyny z kształtka 40x30cm -2 szt.; serweta na stolik Mayo 145x85cm -1 szt; serweta na stół instrumentalny 180x140cm -1 szt.; serwetki celulozowe 50x40cm -4 szt. Szt. 50 Oznaczniki chirurgiczne nierozciągliwe jałowe wykonane z przędzy poliestrowej z brzegami podwiniętymi do środka pakowane pojedynczo: - 3mm x 90 cm; - 4mm x 90 cm Szt. Szt. 50 50 Fartuch chirurgiczny sterylny, wykonany z włókniny bawełnopodobnej o gramaturze 68 g/m2 w kolorze niebieskim -dokładnie opinający nadgarstek mankietami wykonanymi z materiału wchłaniającego pot; W rozmiarach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestawy ginekologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy zestaw do operacyjnego leczenia tylnej plastyki pochwy rectocele z polipropylenu monofilamentowego impregnowanego poliuretanem, w komplecie: -siatka w rozmiarze 140 x 40 mm -jednorazowe narzędzie do zakładania siatki przez pośladki kpl 20 Jednorazowy zestaw do operacyjnego leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu ze współistniejącym cystocele Z polipropylenu monofilamentowego impregnowanego poliuretanem, w komplecie: - sitka o wymiarach 60 x 65 mm -jednorazowe narzędzie do zakładania siatki metodą przezasłonowa techniką out-in kpl 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Taśmy ginekologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma do leczenia operacyjnego zaburzeń statyki narządu rodnego Z polipropylenu monofilament, dwukierunkowa elastyczność. Siatka lekka, miękka sterylna. Grubości,4mm, grubość nitki 120um; Porowatość średnia 1800 um wymiary; 6x30cm Kpl 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wózek wielofunkcyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek oddziałowy wielofunkcyjny: - na stalowym szkielecie pokrytym lakierem proszkowym. -na czterech jezdnych kołach (dwa z blokadą) -blat górny ze stali nierdzewnej; -z wyjmowanymi tacami ze stali nierdzewnej; -na dole z (4 czterema, w dwóch wysokościach) wyjmowanymi tacami z tworzywa przystosowanego do eksploatacji w warunkach użytkowania w służbie zdrowia, odpornego na wszelkie środki dezynfekcyjne, -z dwoma stelażami na worki foliowe na odpady 120 l z pokrywami. kpl. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wózki dla sprzątającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek w zestawie dla sprzątającego: Z wyposażeniem standardowym zawierającym: -prasę do wyciskania P/05/K -wiadro 20 litrów czerwone; -wiadro 20 litrów niebieskie; konstrukcja chromowanego stelaża na czterech kołach z rączko do jego przemieszczania. Tworzywo wiader i stelaż odporne na środki dezynfekcyjne. kpl. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.