Barciany: Zakup i dostawa koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 243991 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach , ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7531124, faks 089 7531124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.barciany.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa koparko - ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki kołowej (nie starszej niż 2014). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Koparko - ładowarka musi być fabrycznie nowa, posiadać certyfikaty zgodności z normami CE oraz spełniać niżej wymienione wymagania techniczne: 1. Charakterystyka techniczna koparko - ładowarki : 1. koparko - ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 2. masa pojazdu - od 7000 - do 9000 kg 3. silnik wysokoprężny o mocy od 95 - do 115 KM, 4. Napęd na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś; 5. Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi. 6. układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 7. koła jezdne: przednie małe 20 cali, tylne duże 26cali; 8. skrzynia biegów maszyny - cztery biegi w przód, cztery biegi w tył; 9. rewers elektrohydrauliczny 10. układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 150 ltr/min; 11. stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie; 12. błotniki kół przednich i tylnich 13. kabina wyposażona w wentylację i ogrzewanie spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym, pneumatycznie zawieszanym fotelem operatora, 14. Zbiornik paliwa o pojemności powyżej 150 litrów, 15. Światła drogowe oraz robocze oświetlające miejsce pracy; 16. Niezbędne wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawa 17. Wyposażenie: sygnał cofania, skrzynka narzędziowa z zestawem niezbędnych narzędzi, smarownica, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, lampa migowa, apteczka. Instrukcję obsługi w jęz. Polskim oraz katalog części zamiennych. 18. Pojazd wyposażony w GPS z monitoringiem zużycia paliwa 2. Osprzęt ładowarkowy koparko - ładowarki: 1. Koparko - ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; 2. Koparko - ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej; 3. łyżka ładowarkowa dzielona [otwierana], wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania; 4. zęby na łyżce. 5. na łyżce muszą być zamontowane widły do palet; 6. pojemność łyżki ładowarki 1,0 m3 z tolerancją ? 0,1 m3, 7. maksymalna wysokość załadunku 2,7 m i powyżej; 8. udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej 2 800 kg i powyżej; 9. siła skrawania na łyżce ładowarkowej na poziomie gruntu 60 kN i powyżej; 3. Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko - ładowarki: 1. musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego; 2. ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); 3. maksymalna głębokość kopania 5,50 m i powyżej; 4. siła skrawania na ramieniu: - z wysuwem - min. 2 500 kg, - bez wysuwu - min. 3 500 kg, 5. Łyżki koparki o szerokości min. 300, 600, 1500 mm (łyżka skarpowa) oraz łyżka trapezowa 6. zęby na łyżkach 300 i 600 mm 7. Szybkozłącze mechaniczne na ramieniu kopiącym umożliwiające szybką zmianę osprzętów 4. Inne wymagania Zamawiającego: 1. W dniu odbioru koparko - ładowarki Wykonawca przekaże: dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, katalog części zamiennych, instrukcję obsługi pojazdu z charakterystyką techniczno - eksploatacyjną w języku polskim. 2. W dniu odbioru koparko - ładowarki zostanie sporządzony protokół odbioru. 3. Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy 4. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego. 5. Wykonawca zapewni przeprowadzenie przeszkolenia osób przeznaczonych do obsługi maszyny na terenie siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, lecz nie później niż 7 (siedem) dni od dnia dostarczenia koparko - ładowarki. 6. Koparko - ładowarka musi posiadać certyfikat zgodności i jakości CE, 7. Wymagane dokumenty przy dostawie: Deklaracja zgodności; Zaświadczenie wystawione przez producenta dla handlowca, stanowiące potwierdzenie pozwolenia na sprzedaż jego maszyn. 8. Wykonawca winien załączyć oświadczenie, że jest producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta zapewniający serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego. 9. Obsługa serwisowa 4 przeglądy w interwałach co 500 MTH każdy wraz z dojazdem mechanika, robocizną i materiałami 10. W okresie gwarancyjnym podjęcie czynności naprawczych przedmiotowej maszyny w czasie do 48 h od momentu zgłoszenia uszkodzenia. 11. W przypadku braku możliwości naprawy przedmiotowej maszyny w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia uszkodzenia w okresie trwania gwarancji, Oferent zobowiązuje się do dostarczenia nieodpłatnie zastępczej maszyny o takich samych parametrach lub pokrycia kosztów wynajęcia maszyny przez Zamawiającego. 12. Przeprowadzenie szkolenia praktycznego w siedzibie Zamawiającego dla 2 pracowników w zakresie: bhp, obsługi i eksploatacji, konserwacji przedmiotowego pojazdu. 13. Wystawienie zaświadczeń imiennych dla przeszkolonych operatorów upoważniających do wykonania obsługi, eksploatacji i konserwacji przedmiotowego pojazdu. 14. Dostarczenie instrukcji obsługi zawierającej elementy dotyczące bezpiecznego użytkowania oraz instrukcji konserwacji wraz z listą części zamiennych w języku polskim - 2 egzemplarze. 15. Dostarczenie wykazu części i układów, które nie są objęte gwarancją. 16. Dostarczenie przedmiotowego pojazdu do siedziby Zamawiającego, gdzie nastąpi odbiór końcowy. 17. Wystawienie karty gwarancyjnej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku udziału zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o załączony do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ) dołączonych do oferty - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Do oferty należy dołączyć Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczną oferowanej koparko - ładowarki oraz osprzętu wraz z parametrami
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczną oferowanej koparko - ładowarki oraz osprzętu wraz z parametrami
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barciany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany
lub otrzymać drogą elektroniczną zgłaszając zapotrzebowanie na adres: zgkimbarciany@wp.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 13:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.