eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2039 w LIDZBARKU WARMIŃSKIM - 02/07/2012/7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Lidzbark Warmiński: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2039 w LIDZBARKU WARMIŃSKIM - 02/07/2012/7
Numer ogłoszenia: 243982 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2039 , ul. Ornecka 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5247337, faks 0-89 5247333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.9pr.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2039 w LIDZBARKU WARMIŃSKIM - 02/07/2012/7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2039 w LIDZBARKU WARMIŃSKIM Zamówienie podzielono na dwa zadania, z których każde stanowi samoistne zamówienie. Wykonawca może złozyć ofertę na realizację wybranego zadania lub ofertę na zadanie nr 1 i na zadanie nr 2. Zadanie nr 1 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH ; szczegółowy opis części zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie nr 2 - DOSTAWA ZASILACZY I AKUMULATORÓW DO SPRZETU KOMPUTEROWEGO;szczegółowy opis części zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SIWZ. Materiały eksploatacyjne z zadania nr 1 i 2 zostaną dostarczone na teren Jednostki Wojskowej w Lidzbarku Warmińskim..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.50.00-1, 30.12.43.00-7, 32.42.00.00-3, 30.19.21.12-9, 30.23.46.00-4, 31.68.25.30-4, 31.43.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p. - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p. - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p. - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p. - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. FORMULARZ OFERTOWY wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ - zadanie nr 1 i załącznik nr 1a do SIWZ - zadanie nr 2) 2. PARAFOWANY WZÓR UMOWY - prafka na każdej stronie (załacznik nr 4 do SIWZ - zadanie nr 1 i załącznik nr 4a do SIWZ - zadanie nr 2) 3. ZESTAWIENIE CENOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - prafka na każdej stronie (załącznik nr 5 do SIWZ - zadanie nr 1 i załącznik nr 5a do SIWZ - zadanie nr 2) 4. SPECYFIKACJA TECHNICZNA - prafka na każdej stronie (załącznik nr 6 do SIWZ - zadanie nr 1 i załącznik nr 6a do SIWZ - zadanie nr 2) W przypadku złożenia oferty równoważnej, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy p.z.p. w punktach zestawienia cenowego przedmiotu zamówienia, w których dopuszcza się przedmiot zastępczy - załączniki: nr 6 do SIWZ i 6a do SIWZ, Wykonawca obowiązany jest uzupełnić wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z parametrami wydajności i jakości wydruku oraz nazwami wyrobu i nazwami producenta odpowiednio w załącznikach nr: 5 do SIWZ i 5a do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega mozliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikajcego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę na dostawę materiałów eksploatacyjnych na rzecz Jednostki Wojskowej 2039 w Lidzbarku Warmińskim w wyniku niniejszego postępowania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2012r. w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9pr.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2039 w LIDZBARKU WARMIŃSKIM, 11-100 LIDZBARK WARMIŃSKI, ul. ORNECKA 1, budynek Sztabu, pok. 109..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 10:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2039 w LIDZBARKU WARMIŃSKIM, 11-100 LIDZBARK WARMIŃSKI, ul. ORNECKA 1, budynek Sztabu, KANCELARIA JAWNA, pok. 116..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZADZEŃ DRUKUJĄCYCH - ZADANIE NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZADZEŃ DRUKUJĄCYCH - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7, 30.19.21.12-9, 32.42.00.00-3, 30.23.46.00-4, 30.12.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA ZASILACZY I AKUMULATORÓW DO SPRZETU KOMPUTEROWEGO - ZADANIE NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ZASILACZY I AKUMULATORÓW DO SPRZETU KOMPUTEROWEGO - ZADANIE NR 2 - zgodnie z załącznikiem nr 5a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.30-4, 31.43.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.