Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-10
Lidzbark Warmiński: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2039 w LIDZBARKU WARMIŃSKIM - 02/07/2012/7
Numer ogłoszenia: 243982 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2039 , ul. Ornecka 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5247337, faks 0-89 5247333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.9pr.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2039 w LIDZBARKU WARMIŃSKIM - 02/07/2012/7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2039 w LIDZBARKU WARMIŃSKIM Zamówienie podzielono na dwa zadania, z których każde stanowi samoistne zamówienie. Wykonawca może złozyć ofertę na realizację wybranego zadania lub ofertę na zadanie nr 1 i na zadanie nr 2. Zadanie nr 1 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH ; szczegółowy opis części zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie nr 2 - DOSTAWA ZASILACZY I AKUMULATORÓW DO SPRZETU KOMPUTEROWEGO;szczegółowy opis części zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SIWZ. Materiały eksploatacyjne z zadania nr 1 i 2 zostaną dostarczone na teren Jednostki Wojskowej w Lidzbarku Warmińskim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.50.00-1, 30.12.43.00-7, 32.42.00.00-3, 30.19.21.12-9, 30.23.46.00-4, 31.68.25.30-4, 31.43.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p. - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p. - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p. - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p. - załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. FORMULARZ OFERTOWY wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ - zadanie nr 1 i załącznik nr 1a do SIWZ - zadanie nr 2) 2. PARAFOWANY WZÓR UMOWY - prafka na każdej stronie (załacznik nr 4 do SIWZ - zadanie nr 1 i załącznik nr 4a do SIWZ - zadanie nr 2) 3. ZESTAWIENIE CENOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - prafka na każdej stronie (załącznik nr 5 do SIWZ - zadanie nr 1 i załącznik nr 5a do SIWZ - zadanie nr 2) 4. SPECYFIKACJA TECHNICZNA - prafka na każdej stronie (załącznik nr 6 do SIWZ - zadanie nr 1 i załącznik nr 6a do SIWZ - zadanie nr 2) W przypadku złożenia oferty równoważnej, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy p.z.p. w punktach zestawienia cenowego przedmiotu zamówienia, w których dopuszcza się przedmiot zastępczy - załączniki: nr 6 do SIWZ i 6a do SIWZ, Wykonawca obowiązany jest uzupełnić wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z parametrami wydajności i jakości wydruku oraz nazwami wyrobu i nazwami producenta odpowiednio w załącznikach nr: 5 do SIWZ i 5a do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega mozliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikajcego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę na dostawę materiałów eksploatacyjnych na rzecz Jednostki Wojskowej 2039 w Lidzbarku Warmińskim w wyniku niniejszego postępowania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2012r. w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9pr.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2039 w LIDZBARKU WARMIŃSKIM, 11-100 LIDZBARK WARMIŃSKI, ul. ORNECKA 1, budynek Sztabu, pok. 109..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 10:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2039 w LIDZBARKU WARMIŃSKIM, 11-100 LIDZBARK WARMIŃSKI, ul. ORNECKA 1, budynek Sztabu, KANCELARIA JAWNA, pok. 116..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZADZEŃ DRUKUJĄCYCH - ZADANIE NR 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZADZEŃ DRUKUJĄCYCH - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7, 30.19.21.12-9, 32.42.00.00-3, 30.23.46.00-4, 30.12.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA ZASILACZY I AKUMULATORÓW DO SPRZETU KOMPUTEROWEGO - ZADANIE NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ZASILACZY I AKUMULATORÓW DO SPRZETU KOMPUTEROWEGO - ZADANIE NR 2 - zgodnie z załącznikiem nr 5a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.30-4, 31.43.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i komputerowego w ramach projektu pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej" FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/NFZ
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cy-berataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbez-pieczna Gmina Tuczępy"
- Zakup sprzętu dla Gminy Sławków w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Sławków"
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.