Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Świdwin: Dostawa ryb
Numer ogłoszenia: 243952 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3823509, fax 094 3823758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.21BLot.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ryb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia są sukcesywne dostawy ryb do JW 3294 w Świdwinie w okresie 2008 roku. Cały zakres zamówienia obejmuje : śledź solony - 1200 kg; łosoś wędzony - 30 kg ; makrela wędzona - 1400 kg ; dorsz - 800 kg ; morszczuk - 300 kg ; miruna - 1800 kg ; mintaj - 300 kg ; srebrzyk -60 kg ; szczupak -10 kg ; pstrąg - 25 kg ; rolmops w zalewie octowej - 90 kg ; rolmops w zalewie pomidorowej - 90 kg ; karp świeży - 90 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.23.20.00 - Ryby solone Kod CPV wg słownika 2008: 15.23.20.00 - Ryby solone Oryginalny kod CPV: 15.23.41.00 - Łosoś wędzony Kod CPV wg słownika 2008: 03.31.17.00 - Łosoś Oryginalny kod CPV: 15.23.40.00 - Ryby wędzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.23.40.00 - Ryby wędzone Oryginalny kod CPV: 15.22.20.00 - Mrożone filety rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.10.00 - Filety rybne Oryginalny kod CPV: 15.22.10.00 - Ryby mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.22.10.00 - Ryby mrożone Oryginalny kod CPV: 15.24.12.00 - Śledź przetworzony lub konserwowany Kod CPV wg słownika 2008: 15.24.12.00 - Śledź przetworzony lub konserwowany 05.12.10.00 - 05.12.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym; i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Pzp)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy; wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzorów zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w SIWZ Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: - Oświadczeń: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp- załącznik nr 1 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp- załącznik nr 2; - W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna decyzja wystawiona dla Wykonawcy przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (w przypadku producenta produktów pochodzenia zwierzęcego pozostającego pod nadzorem PIW) lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej (gdy podmiot nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS) o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów 5. Aktualny dokument wystawiony dla Wykonawcy przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (w przypadku producenta produktów pochodzenia zwierzęcego pozostającego pod nadzorem PIW) lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej (gdy podmiot nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS) lub certyfikat wystawiony przez upoważnioną jednostkę certyfikująca, stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jest stosowany system HACCP
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21blot.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 11:55, miejsce: pokój nr 317 - kancelaria jawna ; bud. nr 64 (sztab) Otwarcie ofert : 17/12/2007 godz. 12:00 w pokoju nr 324.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/77/2025 Przygotowanie pomieszczeń w budynku nr 120 oraz 259 w 12 BBSP w Mirosławcu
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn Powiatowego Zarządu Dróg w Świdwinie
- Usługa sprzątania w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1, Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 oraz Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 w Świdwinie w 2026 roku
- Remont węzłów sanitarnych w budynkach nr 57 i 58 w Świdwinie
- Remont instalacji drenażu
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Dostawa produktów spożywczych dla Żłobka Samorządowego w Myślenicach
- Sukcesywna dostawa mrożonek dla PZPW w Rzeszowie w tym projektów: RaP STEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II, zamówienie z podziałem na 3 części.
- Dostawa i zakup artykułów spożywczych, warzyw i owoców, mrożonek, nabiału, mięsa i wędlin, drobiu, jaj, ryb do Szkoły Podstawowej nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Konopnickiej w Żorach w 2026r
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, mięsa wieprzowego, drobiowego, wędlin oraz mrożonek owocowo- warzywnych i rybnych.
więcej: Łosoś »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





