eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżanowice › Wykonanie usług projektowych dla 4 zadań - termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w gminie Krzyżanowice - etap 2Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynku Przedszkola w Nowej Wiosce, Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Owsiszczach, Zadanie nr 3 - Termomodernizacja budynku komunalnego w Roszkowie przy ul. Kolejowej 4, Zadanie nr 4 - Termomodernizacja budynku Gminnego Zespołu Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki w Tworkowie, z możliwością składania ofert częściowych na każde z zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-17

Krzyżanowice:
Wykonanie usług projektowych dla 4 zadań - termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w gminie Krzyżanowice - etap 2:
Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynku Przedszkola w Nowej Wiosce,
Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Owsiszczach,
Zadanie nr 3 - Termomodernizacja budynku komunalnego w Roszkowie przy ul. Kolejowej 4,
Zadanie nr 4 - Termomodernizacja budynku Gminnego Zespołu Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki w Tworkowie,
z możliwością składania ofert częściowych na każde z zadań

Numer ogłoszenia: 243896 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzyżanowice , ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie, tel. (032) 4194051, 4194050, faks (032) 4194234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz zawrzeć umowy ramowej.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług projektowych dla 4 zadań - termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w gminie Krzyżanowice - etap 2:
Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynku Przedszkola w Nowej Wiosce,
Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Owsiszczach,
Zadanie nr 3 - Termomodernizacja budynku komunalnego w Roszkowie przy ul. Kolejowej 4,
Zadanie nr 4 - Termomodernizacja budynku Gminnego Zespołu Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki w Tworkowie,
z możliwością składania ofert częściowych na każde z zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług projektowych dla 4 zadań - termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w gminie Krzyżanowice - etap 2:
Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynku Przedszkola w Nowej Wiosce,
Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Owsiszczach,
Zadanie nr 3 - Termomodernizacja budynku komunalnego w Roszkowie przy ul. Kolejowej 4,
Zadanie nr 4 - Termomodernizacja budynku Gminnego Zespołu Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki w Tworkowie,
z możliwością składania ofert częściowych na każde z zadań. Oferta częściowa dla każde zadania winna obejmować wykonanie usług projektowych w zakresie określonym w pkt. 2.SIWZ.
Wykonanie usług projektowych obejmuje wykonanie dla każdego zadania: audytu energetycznego i kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej, wg Wstępnych założeń zawartych w Zał. nr I do SIWZ oraz uzyskanie stosownych pozwoleń, zezwoleń i innych niezbędnych dokumentów i opracowań zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi stosownymi przepisami, do uzyskania pozwolenia na budowę włącznie (jeśli będzie konieczne), umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych i ich realizację, a także zapewnienie nadzoru autorskiego w czasie prowadzenia inwestycji.
W przypadku uzyskania dofinansowania zadanie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu RPO WSL 2014-2020.
2. Szczegółowy zakres wykonania usług projektowych obejmuje dla każdego zadania - budynku m.in.:
1) Wykonanie inwentaryzacji budynku.
2) Przedłożenie do akceptacji zamawiającego propozycji rozwiązań związanych z termomodernizacją danego budynku w tym wykorzystania instalacji OZE właściwych i efektywnych dla danego obiektu oraz przedstawienie innych rozwiązań związanych z przebudowę instalacji c.o i c.w.u.
3) Uzyskanie map geodezyjnych do celów projektowych lub map do celów opiniodawczych w zależności od potrzeb.
4) Opracowanie audytu energetycznego wraz z certyfikatem energetycznym z którego wynika, iż przeprowadzenie termomodernizacji jest zasadne i uzyskany zostanie oczekiwany efekt ekologiczny, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz w formie akceptowalnej przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, dla pozyskania środków w ramach Regionalnego Programu WSL 2014-2020 - działania 4.3, poddziałanie 4.3.2. Audyt winien wykazać wszystkie Wskaźniki rezultatu bezpośredniego zawarte w Zał. nr II (według Załącznika nr 2 do SZOOP RPO WSL 2014-2020 Tabela wskaźników rezultatu bezpośredniego i produktu dla działań i poddziałań).
Wg ostatecznych uzgodnień:
5) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczególnego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004r., nr 202, poz.2072 z późniejszymi zmianami), obejmującej:
a) projekt architektoniczno - budowlany wraz z opisem technicznym oraz uzgodnieniami (w tym m.in. informację BIOZ) - 5 egz. dla zamawiającego w wersji papierowej i pełna wersja elektroniczna;
b) projekty wykonawcze dla wszystkich koniecznych do wykonania branż z przyłączami zawierające opis techniczny i uzgodnienia - po 5 egz. dla zamawiającego w wersji papierowej i pełne wersje elektroniczne, które powinny być spójne z projektem architektoniczno - budowlanym i przedmiarami robót, oraz winny je uzupełniać i uszczegóławiać w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do prawidłowej realizacji robót budowlanych i umożliwiać sporządzenie oferty przez wykonawcę robót budowlanych. Pierwsze egzemplarze tych projektów winny zawierać oryginały uzgodnień oraz oryginały map zasadniczych.
c) przedmiary robót dla wszystkich branż z podaniem: ilości jednostek przedmiarowych robót z obliczeniami oraz podstawami do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych (nr katalogu, tablicy i kolumny - KNNR i innych obowiązujących katalogów) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, po 2 egz. dla zamawiającego w pełnej wersji papierowej i pełna wersja elektroniczna (wraz ze str. tytułowymi);
d) kosztorysy inwestorskie dla każdej koniecznej branży (w tym architektoniczno - budowlanej), zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004r. (Dz.U. nr 130, poz.1389 z 2014r. , z późniejszymi zmianami) - po 2 egz. dla zamawiającego w pełnej wersji papierowej wraz ze str. tytułowymi zawierającymi wartość netto, VAT i wartość brutto;
e) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży (w tym architektoniczno - budowlanej) - po 3 egz. dla zamawiającego w wersji papierowej i pełne wersje elektroniczne;
f) harmonogram rzeczowo-finansowy kolejności prowadzenia robót w oparciu o kosztorys inwestorski z podziałem na rodzaje robót w kolejności ich wykonywania -1 egz. (w wersji papierowej i elektronicznej).
Przynależna wersja elektroniczna winna zawierać w odrębnych folderach:
- projekt architektoniczno - budowlany i projekty wykonawcze poszczególnych branż wraz z opisami technicznymi, rysunkami i uzgodnieniami;
- przedmiary robót poszczególnych branż, wraz ze stronami tytułowymi;
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót poszczególnych branż, wraz ze stronami tytułowymi;
6) inne niezbędne dokumenty, wszelkie uzgodnienia i opinie niezbędne do zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę;
7) uzgodnienia z lokalnym Dystrybutorem energii elektrycznej, gazowej (w zależności od potrzeb) oraz uzyskanie warunków przyłączenia do sieci energetycznej, gazowej jeśli takie będą wymagane lub zmianę warunków zasilania;
8) uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, lub informacji o braku sprzeciwu przy zgłoszeniu robót budowlanych w Starostwie Powiatowym.
3. Ponadto w zakres wykonania zamówienia częściowego wchodzi:
1) wykonanie max. 3 - krotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, na wniosek zamawiającego, w okresie programowania RPO WSL 2014-2020, w celu zabezpieczenia środków finansowych lub dochowania wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych i uaktualnienia przedmiaru, jeśli będzie to konieczne;
2) sprawowanie przez projektanta (wg istniejących potrzeb) nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji (w tym m. in. w trakcie przygotowań do realizacji na etapie wyboru wykonawcy robót opiniowanie w zakresie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z projektem). Nadzór nie obejmuje sytuacji w których obecność Projektanta na budowie wynika z wad lub nieścisłości opracowanego projektu, które wynikną w trakcie realizacji robót budowlanych oraz udziału Projektanta przy odbiorze końcowym lub odbiorach robót.
4. Opisy przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zawarte w opracowanych projektach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, winny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, - w szczególności zgodne z art. 29, 30 i 31 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz.U. z 2013r., poz.907. z póź. zm.). Wskazaną w tych przepisach równoważność należy określić zgodnie z orzeczeniami KIO, zawartymi na stronie Urzędu Zamówień Publicznych w zakładce - Publikacje UZP - ORZECZNICTWO, na stronie internetowej: http://www.uzp.gov.pl/cmsws/page/?F;455;publikacje_uzp.html.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z proponowanymi istotnymi postanowieniami do umowy, a także przepisami prawa obowiązującymi w Polsce, przed przygotowaniem oferty i podpisaniem umowy oraz do realizacji umowy zgodnie z nimi. W szczególności przy realizacji zamówienia Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska i prawa budowlanego. 6. Przedmiot Zamówienia zostanie wykorzystany przez Zamawiającego do pozyskania środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu RPO WSL 2014-2020.
7. Warunki wykonawstwa:
1) Wykonawca winien konsultować z Zamawiającym sposób realizacji zamówienia i uzyskać jego akceptację co do przyjętych w opracowywanych dokumentach rozwiązań technicznych i projektowych oraz przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji jeden egz. kompletnej dokumentacji technicznej przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę, a także ściśle współpracować z Zamawiającym w trakcie uzgadniania dokumentacji w zakresie wymaganym prawem, w tym przedkładać Zamawiającemu kopie dokumentów dotyczących uzgodnień (złożonych wniosków i uzyskanych dokumentów),
2) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z otrzymanymi materiałami i wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego i przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia oraz w uzgodnieniu z zamawiającym,
3)zastosowane w opracowaniach materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i odpowiadać wymaganiom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. 2 usług projektowych w zakresie opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z audytem, obejmujących roboty budowlane w budynkach, o kubaturze powyżej 1000 m3, w branżach: ogólnobudowlanej i instalacyjnej i w zakresie zbliżonym do termomodernizacji budynków. Łączna wartość usług winna wynosić minimum 60 000 zł brutto lub równowartość w przeliczeniu na PLN według średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane.
      Powyższe dostawy/usługi winny być potwierdzone dowodami czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
      Dowodami potwierdzającymi czy dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są:
      - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi;
      - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
      W przypadku, gdy Zamawiający (Gmina Krzyżanowice) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa wyżej.
      W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody o których mowa wyżej budzą wątpliwości Zamawiającego, lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalnościach: architektoniczno - budowlanej oraz w poszczególnych branżach, w zakresie niezbędnym do zaprojektowania przedmiotu zamówienia.
      UWAGA: Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2013r. poz.1409) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008r. nr.63, poz.394 z póź. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty sporządzony przez Wykonawcę, w oparciu o wzór formularza. Zgodnie z art.36b ust 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w formularzu ofertowym), części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom lub podania nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zestawienie rzeczowo-finansowe zakresu prac, jakie wykona Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej, na każde z zadań - części zamówienia, zawierające ceny poszczególnych elementów wchodzących, w zakres zamówienia o których mowa w pkt. 2.2 SIWZ oraz cenę za 1 aktualizację o której mowa w pkt. 2.3.1) SIWZ, będące jednocześnie kalkulacją cenową oferty, sporządzoną zgodnie z zapisami pkt. 12 SIWZ, uwzględniające wszystkie czynności dodatkowe jakie musi wykonać Wykonawca dla należytego wykonania zamówienia zgodnie z opisem zawartym w pkt.2 SIWZ. Wyszczególniony zakres prac winien być zgodny z zakresem prac określonym w tych pkt. SIWZ.
3. Upoważnienie do podpisywania oferty o ile nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - pełnomocnictwo upoważniające powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Podmioty składające ofertę wspólną, jako konsorcjum lub jako spółka cywilna ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Ilość nadzorów autorskich - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Terminy o których mowa w ust. 1 umowy ulegają proporcjonalnemu przesunięciu w przypadku wstrzymania prac przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. Za wstrzymanie prac rozumie się również brak odpowiedzi Zamawiającego w terminie umownym na przesłane materiały do uzgodnienia, w sytuacji, gdy zgodnie z niniejszą umową terminy takie są przewidziane.
2. W razie zaistnienia po zawarciu Umowy, zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań, Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy. Za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie zewnętrzne, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań.
3. W przypadku zaistnienia sytuacji, w której:
1) Zajdzie konieczność wprowadzenia znaczących zmian projektowych, wynikających z uzgodnień projektu z właściwymi organami lub instytucjami, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, termin zakończenia prac może ulec zmianie za obopólnym pisemnym porozumieniem stron.
2) Prace zostaną wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - w tym przypadku strony, na udokumentowany wniosek Wykonawcy, podejmą negocjacje celem przesunięcia terminu realizacji.
3) Zajdzie konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania: danych, zgód osób trzecich lub właściwych organów, w takim przypadku strony na udokumentowany wniosek Wykonawcy podejmą negocjacje celem przesunięcia terminu realizacji.
4. Strony uzgodnią nowy termin Odbioru końcowego, przy czym przesunięcie terminu pierwotnego nie będzie dłuższe niż dyktują to w/w uwarunkowania lub niezbędne procedury dla ich wprowadzenia.
5. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia wynikającego z niniejszej umowy w przypadku zmiany przepisów prawa, w szczególności zmiany podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzyżanowice ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2015 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Krzyżanowice ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice, pok.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku uzyskania dofinansowania zadanie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu RPO WSL 2014-2020..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.