eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koprzywnica › Organizacja wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Koprzywnica: Organizacja wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego
Numer ogłoszenia: 243850 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Koprzywnicy , ul. 11 Listopada 88, 27-660 Koprzywnica, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8477069, 8477041, faks 15 8477070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.koprzywnica.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie pięciodniowego wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego (zwanego dalej wyjazdem) do Zakopanego dla 29 Beneficjentów Ostatecznych, biorących udział w projekcie pn. Do pracy by się szło, współfinansowanego ze środków Unii Europejskie w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, oraz ich dzieci - w liczbie 12. Na wyjeździe Zamawiającego będzie reprezentować maksymalnie 3 pracowników socjalnych, realizujących działania w ramach projektu, których zadaniem będzie wizytowanie przebiegu wyjazdu i pobytu uczestników. Łącznie w wyjeździe szkoleniowo integracyjnym weźmie udział maksymalnie 44 osoby. Wyjazd odbędzie się w miesiącu sierpniu 2011 r. - w terminie od podpisania umowy do 29.08.2011 r. (wyjazd w pierwszy dzień rano, powrót w piąty dzień wieczorem). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego - tj. zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób, biorących udział w wyjeździe, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. choroby uczestnika. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zorganizowanie kursu Kelner - barman dla Beneficjentów Ostatecznych (30 godzin zajęć grupowych; przez godzinę rozumie się 45 min.). Zakres tematyczny: - Organizacja zakładów gastronomicznych; - Specyfika i narzędzia pracy barmana; - Klasyfikacja alkoholi, pozostałe składniki używane przez barmanów; -Przygotowywanie drinków; - Zasady serwowania napojów; - Obsługa gości w barze. Wykonawca zapewni uprawnionego wykładowcę posiadającego - wykształcenie kierunkowe gastronomiczne, - uprawnienia pedagogiczne, - doświadczenie w prowadzeniu podobnych tematycznie zajęć w ilości min. 100 godzin. - doświadczenie zawodowe min. 3 lata 2) Zorganizowanie czasu wolnego dla uczestników wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia aktywnego spędzania czasu przez uczestników wyjazdu, w tym: - zorganizowanie wycieczki na Gubałówkę z wykwalifikowanymi przewodnikiem, - zorganizowanie zwiedzania Zakopanego z wykwalifikowanymi przewodnikiem, - zorganizowanie - w drugim dniu - kolacji integracyjnej na świeżym powietrzu połączonej z konsumpcją potraw regionalnych, grami i zabawami, ponadto w trakcie kolacji Wykonawca zapewni występ kapeli regionalnej. - zorganizowanie pobytu w aqua parku lub w źródłach termalnych w ilości min. 2 godziny. 3) Zorganizowanie czasu wolnego - przez opiekunów - dla 12 dzieci beneficjentów w trakcie trwania zajęć Beneficjentów Ostatecznych Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania zajęć kulturalno- rekreacyjnych dla dzieci Beneficjentów Ostatecznych, w tym: - zorganizowanie zajęć etnograficzno-dydaktycznych nawiązujących do tradycji i poznania regionu Tatr i Podhala. Wykonawca zapewni opiekunów dla dzieci Beneficjantów Ostatecznych, tak aby na 12 dzieci przypadał co najmniej 2 opiekunów posiadających co najmniej: - 1 osoba posiadająca wykształcenie pedagogiczne oraz ukończony kurs kierownika wypoczynku dzieci i młodzieży oraz doświadczenie w opiece nad zorganizowaną grupą dzieci i młodzieży podczas wyjazdów integracyjno - szkoleniowych w ilości min. 3 wyjazdów - 1 osoba posiadająca wykształcenie pedagogiczne lub uprawnienia pedagogiczne oraz ukończony kurs dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży oraz doświadczenie w opiece nad zorganizowaną grupą dzieci i młodzieży podczas wyjazdów integracyjno - szkoleniowych w ilości min. 3 wyjazdów Powyższe doświadczenie należy udokumentować w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty składania oferty. 4) Transport: Wykonawca zapewni dojazd uczestnikom wyjazdu z Koprzywnicy - Urząd Gminy do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz na wycieczki własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową autokarami, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przewozu osób. Autokary mają posiadać klimatyzację, WC, TV i odtwarzacz DVD. Przewoźnik powinien posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika oraz zobowiązać się do: a) podstawienia autokarów sprawnych technicznie, posiadających pełną dokumentację gwarantującą jego przejazd na trasie określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce (m. in. aktualne badanie techniczne pojazdu, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców), a także posiadać odpowiednie ubezpieczenie, b) podstawienia autokarów w wyznaczonym miejscu i czasie, w stanie czystym, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz oraz do dbania o czystość autokaru podczas podróży. Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą licencję pilota wycieczek, która posiada doświadczenie w organizacji i realizacji tożsamych usług (w ilości minimum 5 usług). 5) Zakwaterowanie: Przedmiot zamówienia należy zrealizować w hotelu/ośrodku wypoczynkowym szkoleniowym pensjonacie. Wymagania odnośnie budynku, budynków ośrodka (ośrodków): 1) budynek murowany, 2) własna kuchnia i jadalnia na miejscu - w ośrodku, 3) dostęp do klimatyzowanych sal konferencyjnych, w których przeprowadzone zostaną zajęcia na kursie Kelner-barman wyposażoną w min. stoły, krzesła, niezbędny sprzęt gwarantujący przeprowadzenie szkolenia na najwyższym poziomie, artykuły spożywcze. 4) sala do zabaw dla dzieci wyposażona w niezbędny sprzęt (wykładzina dywanowa, TV, DVD, stoły, krzesła oraz zabawki dostosowane do wieku i potrzeb uczestników zajęć) 5) basen oraz inne atrakcje np. sauna, jacuzzi. itp. 6) parking przylegający do ośrodka, przeznaczony dla samochodów osobowych i autokarów. Wykonawca zapewnia 4 noclegi w pokojach 2, 3 i 4 osobowych z możliwością dostawki, z łazienkami wyposażonymi w natryski i WC w każdym pokoju. Pokoje muszą być wyposażone w TV, biurko, radio-budzik, krzesła. Pokoje powinny być wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu w tym posiadać pościel. Miejsce zakwaterowania musi być usytuowane w odległości nie większej niż 300 metrów od ścisłego centrum Zakopanego. Wykonawca dokona opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu, jeżeli wymagać tego będzie lokalizacja ośrodka. Uwaga: nie dopuszcza się możliwości zakwaterowania w gospodarstwach agroturystycznych. Wszyscy uczestnicy wyjazdu muszą zostać zakwaterowani w jednym obiekcie. 6) Ubezpieczenie: Uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 PLN na każdego uczestnika. Wykonawca zobowiąże się do przedłożenia Zamawiającemu polisy - umowy ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu. Opieka medyczna: Wykonawca zapewnia opiekę pielęgniarską w razie potrzeby oraz zapewni w koniecznych przypadkach opiekę lekarską, polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezieniu uczestnika pobytu do przychodni/szpitala bezpłatnym transportem. 7) Wyżywienie: Wykonawca zapewni w każdy dzień 3 posiłki - śniadanie w formie szwedzkiego stołu min. 2 posiłki ciepłe do wyboru, trzy rodzaje wędlin, trzy rodzaje serów, trzy rodzaje pieczywa, kawa, herbata, soki owocowe, woda, - dwudaniowy obiad- zupa 300 g, drugie danie, porcja mięsa 150 g, ziemniaki i surówka, napój do obiadu 200 ml - codzienne inne menu. - kolacja , w tym co najmniej dwie kolacje ciepłe podczas całego pobytu. Ponadto Wykonawca zapewni kierownika koordynatora wyjazdu obecnego podczas całego pobytu posiadającego wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w koordynacji sprawowania nadzoru nad co najmniej pięcioma wyjazdami intergacyjno - szkoleniowymi dla podopiecznych Ośrodków Pomocy Społecznej. 2. Ponadto Wykonawca organizujący wyjazd szkoleniowo - integracyjny zobowiązany jest do: 1) przedstawienia Zamawiającemu: a) programu wyjazdu obejmującego poszczególne zajęcia w trakcie jego trwania, b) programu warsztatów, który obejmuje nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji, cele, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 2) przekazania uczestnikom warsztatów materiałów szkoleniowych tj. zeszyty, długopisy, teczki papierowe, skrypty z zajęć. Materiały szkoleniowe po zakończeniu warsztatów przejdą na własność uczestników. Obowiązkiem Wykonawcy jest oznaczenie materiałów szkoleniowych logotypami zgodnymi z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 3) poinformowania uczestników wyjazdu o tym, że wyjazd jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 4) przekazania uczestnikom wyjazdu pełnego programu wyjazdu, 5) przeprowadzenia warsztatów zgodnie z przedstawionym programem, 6) prowadzenia dokumentacji przebiegu warsztatów, na którą składa się: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i temat zajęć edukacyjnych, b) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie warsztatów, c) sprawowanie nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonych warsztatów oraz odnotowanie takiego nadzoru w dzienniku zajęć, d) przeprowadzenie ankiety określającej stopień zadowolenia uczestników z warsztatów, 7) sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników wyjazdu poprzez prowadzenie imiennej listy obecności z podpisami uczestników wyjazdu potwierdzającymi ich obecność oraz obecność ich dzieci, 8) warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu realizacji zajęć oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej, 9) zapewnienia alternatywnej formy zorganizowania czasu uczestnikom wyjazdu w tej samej cenie w przypadku, gdy jakikolwiek z punktów programu nie zostanie zrealizowany z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 10) przedłożenia Zamawiającemu w terminie do 5 dni od dnia zakończenia wyjazdu: - faktury, - uwierzytelnionej kserokopii dziennika zajęć, - kopii materiałów dydaktycznych, - imiennej listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych przez uczestników, - oryginałów list obecności uczestników wyjazdu, w tym dzieci Beneficjentów Ostatecznych, - oryginałów ankiet, o których mowa w pkt 6, ppkt d, - imiennej listy potwierdzającej odbiór dokumentu o ukończeniu warsztatów z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika, - kopii dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu przez uczestników, - dokumentu potwierdzającego sprawowanie nadzoru wewnętrznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.10.00 - 55.30.10.00 60.11.50.00 - 60.11.50.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna oświadczenie złożone przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz posiadanie zaświadczenia o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna złożony przez Wykonawcę wykaz wykonanych co najmniej czterech usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia zawierającego co najmniej organizację noclegu, wyżywienia, przeprowadzenie zajęć, opiekę nad dziećmi, transport, ubezpieczenie uczestników z potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane należycie, o całościowej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 tys. zł w których uczestniczyło co najmniej 40 osób - dotyczy każdej z wskazanych usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym uzna przedstawienie podstawy do dysponowania obiektem spełniającym następujące warunki: 7) budynek murowany, 8) własna kuchnia i jadalnia na miejscu - w ośrodku, 9) dostęp do klimatyzowanych sal konferencyjnych, w których przeprowadzone zostaną zajęcia na kursie Kelner-barman wyposażoną w min. stoły, krzesła, niezbędny sprzęt gwarantujący przeprowadzenie szkolenia na najwyższym poziomie, artykuły spożywcze. 10) sala do zabaw dla dzieci wyposażona w niezbędny sprzęt (wykładzina dywanowa, TV, DVD, stoły, krzesła oraz zabawki dostosowane do wieku i potrzeb uczestników zajęć) 11) basen oraz inne atrakcje np. sauna, jacuzzi. itp. 12) parking przylegający do ośrodka, przeznaczony dla samochodów osobowych i autokarów. Wykonawca zapewnia 4 noclegi w pokojach 2, 3 i 4 osobowych z możliwością dostawki, z łazienkami wyposażonymi w natryski i WC w każdym pokoju. Pokoje muszą być wyposażone w TV, biurko, radio-budzik, krzesła. Pokoje powinny być wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu w tym posiadać pościel. Miejsce zakwaterowania musi być usytuowane w odległości nie większej niż 300 metrów od ścisłego centrum Zakopanego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: -1 osobą posiadająca wykształcenie pedagogiczne oraz ukończony kurs kierownika wypoczynku dzieci i młodzieży oraz doświadczenie w opiece nad zorganizowaną grupą dzieci i młodzieży podczas wyjazdów integracyjno - szkoleniowych w ilości min. 3 wyjazdów -1 osoba posiadająca wykształcenie pedagogiczne lub uprawnienia pedagogiczne oraz ukończony kurs dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży oraz doświadczenie w opiece nad zorganizowaną grupą dzieci i młodzieży podczas wyjazdów integracyjno - szkoleniowych w ilości min. 3 wyjazdów -1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe gastronomiczne, uprawnienia pedagogiczne, doświadczenie w prowadzeniu podobnych tematycznie zajęć w ilości min. 100 godzin, doświadczenie zawodowe min. 3 lata -1 osobą posiadającą licencję pilota wycieczek, która posiada doświadczenie w organizacji i realizacji tożsamych usług (w ilości minimum 5 usług). -1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w koordynacji sprawowania nadzoru nad co najmniej pięcioma wyjazdami intergacyjno - szkoleniowymi dla podopiecznych Ośrodków Pomocy Społecznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna przedstawienie przez Wykonawcą Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN. Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie - ilość uczestników biorących udział w wyjazdach integracyjno-szkoleniowych - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku: 1. Wystąpienie niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, które mają wpływ na terminy i przedmiot realizacji poszczególnych etapów zamówienia, między innymi: 1) Kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych (np. choroba) za zgodą Zamawiającego pod warunkiem, że Wykonawca zapewni zastępstwo przez osobę lub osoby o odpowiednim przygotowaniu zawodowym, nie gorszym od przygotowania zawodowego osoby lub osób zastępowanych. 2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 3) Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy. 2. Nieistotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, wg której dokonano wyboru Wykonawcy (np. osoby upoważnionej do kontaktów, numerów telefonów, adresów wskazanych w umowie). 3. Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej. Zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.koprzywnica.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Koprzywnicy, 27-660 Koprzywnica, ul. 11-go listopada 88.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Koprzywnicy, 27-660 Koprzywnica, ul. 11-go listopada 88.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.