Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-12
Koprzywnica: Organizacja wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego
Numer ogłoszenia: 243850 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Koprzywnicy , ul. 11 Listopada 88, 27-660 Koprzywnica, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8477069, 8477041, faks 15 8477070.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.koprzywnica.asi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie pięciodniowego wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego (zwanego dalej wyjazdem) do Zakopanego dla 29 Beneficjentów Ostatecznych, biorących udział w projekcie pn. Do pracy by się szło, współfinansowanego ze środków Unii Europejskie w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, oraz ich dzieci - w liczbie 12. Na wyjeździe Zamawiającego będzie reprezentować maksymalnie 3 pracowników socjalnych, realizujących działania w ramach projektu, których zadaniem będzie wizytowanie przebiegu wyjazdu i pobytu uczestników. Łącznie w wyjeździe szkoleniowo integracyjnym weźmie udział maksymalnie 44 osoby. Wyjazd odbędzie się w miesiącu sierpniu 2011 r. - w terminie od podpisania umowy do 29.08.2011 r. (wyjazd w pierwszy dzień rano, powrót w piąty dzień wieczorem). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego - tj. zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób, biorących udział w wyjeździe, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. choroby uczestnika. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zorganizowanie kursu Kelner - barman dla Beneficjentów Ostatecznych (30 godzin zajęć grupowych; przez godzinę rozumie się 45 min.). Zakres tematyczny: - Organizacja zakładów gastronomicznych; - Specyfika i narzędzia pracy barmana; - Klasyfikacja alkoholi, pozostałe składniki używane przez barmanów; -Przygotowywanie drinków; - Zasady serwowania napojów; - Obsługa gości w barze. Wykonawca zapewni uprawnionego wykładowcę posiadającego - wykształcenie kierunkowe gastronomiczne, - uprawnienia pedagogiczne, - doświadczenie w prowadzeniu podobnych tematycznie zajęć w ilości min. 100 godzin. - doświadczenie zawodowe min. 3 lata 2) Zorganizowanie czasu wolnego dla uczestników wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia aktywnego spędzania czasu przez uczestników wyjazdu, w tym: - zorganizowanie wycieczki na Gubałówkę z wykwalifikowanymi przewodnikiem, - zorganizowanie zwiedzania Zakopanego z wykwalifikowanymi przewodnikiem, - zorganizowanie - w drugim dniu - kolacji integracyjnej na świeżym powietrzu połączonej z konsumpcją potraw regionalnych, grami i zabawami, ponadto w trakcie kolacji Wykonawca zapewni występ kapeli regionalnej. - zorganizowanie pobytu w aqua parku lub w źródłach termalnych w ilości min. 2 godziny. 3) Zorganizowanie czasu wolnego - przez opiekunów - dla 12 dzieci beneficjentów w trakcie trwania zajęć Beneficjentów Ostatecznych Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania zajęć kulturalno- rekreacyjnych dla dzieci Beneficjentów Ostatecznych, w tym: - zorganizowanie zajęć etnograficzno-dydaktycznych nawiązujących do tradycji i poznania regionu Tatr i Podhala. Wykonawca zapewni opiekunów dla dzieci Beneficjantów Ostatecznych, tak aby na 12 dzieci przypadał co najmniej 2 opiekunów posiadających co najmniej: - 1 osoba posiadająca wykształcenie pedagogiczne oraz ukończony kurs kierownika wypoczynku dzieci i młodzieży oraz doświadczenie w opiece nad zorganizowaną grupą dzieci i młodzieży podczas wyjazdów integracyjno - szkoleniowych w ilości min. 3 wyjazdów - 1 osoba posiadająca wykształcenie pedagogiczne lub uprawnienia pedagogiczne oraz ukończony kurs dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży oraz doświadczenie w opiece nad zorganizowaną grupą dzieci i młodzieży podczas wyjazdów integracyjno - szkoleniowych w ilości min. 3 wyjazdów Powyższe doświadczenie należy udokumentować w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty składania oferty. 4) Transport: Wykonawca zapewni dojazd uczestnikom wyjazdu z Koprzywnicy - Urząd Gminy do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz na wycieczki własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową autokarami, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przewozu osób. Autokary mają posiadać klimatyzację, WC, TV i odtwarzacz DVD. Przewoźnik powinien posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika oraz zobowiązać się do: a) podstawienia autokarów sprawnych technicznie, posiadających pełną dokumentację gwarantującą jego przejazd na trasie określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce (m. in. aktualne badanie techniczne pojazdu, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców), a także posiadać odpowiednie ubezpieczenie, b) podstawienia autokarów w wyznaczonym miejscu i czasie, w stanie czystym, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz oraz do dbania o czystość autokaru podczas podróży. Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą licencję pilota wycieczek, która posiada doświadczenie w organizacji i realizacji tożsamych usług (w ilości minimum 5 usług). 5) Zakwaterowanie: Przedmiot zamówienia należy zrealizować w hotelu/ośrodku wypoczynkowym szkoleniowym pensjonacie. Wymagania odnośnie budynku, budynków ośrodka (ośrodków): 1) budynek murowany, 2) własna kuchnia i jadalnia na miejscu - w ośrodku, 3) dostęp do klimatyzowanych sal konferencyjnych, w których przeprowadzone zostaną zajęcia na kursie Kelner-barman wyposażoną w min. stoły, krzesła, niezbędny sprzęt gwarantujący przeprowadzenie szkolenia na najwyższym poziomie, artykuły spożywcze. 4) sala do zabaw dla dzieci wyposażona w niezbędny sprzęt (wykładzina dywanowa, TV, DVD, stoły, krzesła oraz zabawki dostosowane do wieku i potrzeb uczestników zajęć) 5) basen oraz inne atrakcje np. sauna, jacuzzi. itp. 6) parking przylegający do ośrodka, przeznaczony dla samochodów osobowych i autokarów. Wykonawca zapewnia 4 noclegi w pokojach 2, 3 i 4 osobowych z możliwością dostawki, z łazienkami wyposażonymi w natryski i WC w każdym pokoju. Pokoje muszą być wyposażone w TV, biurko, radio-budzik, krzesła. Pokoje powinny być wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu w tym posiadać pościel. Miejsce zakwaterowania musi być usytuowane w odległości nie większej niż 300 metrów od ścisłego centrum Zakopanego. Wykonawca dokona opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu, jeżeli wymagać tego będzie lokalizacja ośrodka. Uwaga: nie dopuszcza się możliwości zakwaterowania w gospodarstwach agroturystycznych. Wszyscy uczestnicy wyjazdu muszą zostać zakwaterowani w jednym obiekcie. 6) Ubezpieczenie: Uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 PLN na każdego uczestnika. Wykonawca zobowiąże się do przedłożenia Zamawiającemu polisy - umowy ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu. Opieka medyczna: Wykonawca zapewnia opiekę pielęgniarską w razie potrzeby oraz zapewni w koniecznych przypadkach opiekę lekarską, polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezieniu uczestnika pobytu do przychodni/szpitala bezpłatnym transportem. 7) Wyżywienie: Wykonawca zapewni w każdy dzień 3 posiłki - śniadanie w formie szwedzkiego stołu min. 2 posiłki ciepłe do wyboru, trzy rodzaje wędlin, trzy rodzaje serów, trzy rodzaje pieczywa, kawa, herbata, soki owocowe, woda, - dwudaniowy obiad- zupa 300 g, drugie danie, porcja mięsa 150 g, ziemniaki i surówka, napój do obiadu 200 ml - codzienne inne menu. - kolacja , w tym co najmniej dwie kolacje ciepłe podczas całego pobytu. Ponadto Wykonawca zapewni kierownika koordynatora wyjazdu obecnego podczas całego pobytu posiadającego wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w koordynacji sprawowania nadzoru nad co najmniej pięcioma wyjazdami intergacyjno - szkoleniowymi dla podopiecznych Ośrodków Pomocy Społecznej. 2. Ponadto Wykonawca organizujący wyjazd szkoleniowo - integracyjny zobowiązany jest do: 1) przedstawienia Zamawiającemu: a) programu wyjazdu obejmującego poszczególne zajęcia w trakcie jego trwania, b) programu warsztatów, który obejmuje nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji, cele, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 2) przekazania uczestnikom warsztatów materiałów szkoleniowych tj. zeszyty, długopisy, teczki papierowe, skrypty z zajęć. Materiały szkoleniowe po zakończeniu warsztatów przejdą na własność uczestników. Obowiązkiem Wykonawcy jest oznaczenie materiałów szkoleniowych logotypami zgodnymi z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 3) poinformowania uczestników wyjazdu o tym, że wyjazd jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 4) przekazania uczestnikom wyjazdu pełnego programu wyjazdu, 5) przeprowadzenia warsztatów zgodnie z przedstawionym programem, 6) prowadzenia dokumentacji przebiegu warsztatów, na którą składa się: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i temat zajęć edukacyjnych, b) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie warsztatów, c) sprawowanie nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonych warsztatów oraz odnotowanie takiego nadzoru w dzienniku zajęć, d) przeprowadzenie ankiety określającej stopień zadowolenia uczestników z warsztatów, 7) sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników wyjazdu poprzez prowadzenie imiennej listy obecności z podpisami uczestników wyjazdu potwierdzającymi ich obecność oraz obecność ich dzieci, 8) warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu realizacji zajęć oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej, 9) zapewnienia alternatywnej formy zorganizowania czasu uczestnikom wyjazdu w tej samej cenie w przypadku, gdy jakikolwiek z punktów programu nie zostanie zrealizowany z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 10) przedłożenia Zamawiającemu w terminie do 5 dni od dnia zakończenia wyjazdu: - faktury, - uwierzytelnionej kserokopii dziennika zajęć, - kopii materiałów dydaktycznych, - imiennej listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych przez uczestników, - oryginałów list obecności uczestników wyjazdu, w tym dzieci Beneficjentów Ostatecznych, - oryginałów ankiet, o których mowa w pkt 6, ppkt d, - imiennej listy potwierdzającej odbiór dokumentu o ukończeniu warsztatów z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika, - kopii dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu przez uczestników, - dokumentu potwierdzającego sprawowanie nadzoru wewnętrznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.10.00 - 55.30.10.00 60.11.50.00 - 60.11.50.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna oświadczenie złożone przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz posiadanie zaświadczenia o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna złożony przez Wykonawcę wykaz wykonanych co najmniej czterech usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia zawierającego co najmniej organizację noclegu, wyżywienia, przeprowadzenie zajęć, opiekę nad dziećmi, transport, ubezpieczenie uczestników z potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane należycie, o całościowej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 tys. zł w których uczestniczyło co najmniej 40 osób - dotyczy każdej z wskazanych usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym uzna przedstawienie podstawy do dysponowania obiektem spełniającym następujące warunki: 7) budynek murowany, 8) własna kuchnia i jadalnia na miejscu - w ośrodku, 9) dostęp do klimatyzowanych sal konferencyjnych, w których przeprowadzone zostaną zajęcia na kursie Kelner-barman wyposażoną w min. stoły, krzesła, niezbędny sprzęt gwarantujący przeprowadzenie szkolenia na najwyższym poziomie, artykuły spożywcze. 10) sala do zabaw dla dzieci wyposażona w niezbędny sprzęt (wykładzina dywanowa, TV, DVD, stoły, krzesła oraz zabawki dostosowane do wieku i potrzeb uczestników zajęć) 11) basen oraz inne atrakcje np. sauna, jacuzzi. itp. 12) parking przylegający do ośrodka, przeznaczony dla samochodów osobowych i autokarów. Wykonawca zapewnia 4 noclegi w pokojach 2, 3 i 4 osobowych z możliwością dostawki, z łazienkami wyposażonymi w natryski i WC w każdym pokoju. Pokoje muszą być wyposażone w TV, biurko, radio-budzik, krzesła. Pokoje powinny być wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu w tym posiadać pościel. Miejsce zakwaterowania musi być usytuowane w odległości nie większej niż 300 metrów od ścisłego centrum Zakopanego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: -1 osobą posiadająca wykształcenie pedagogiczne oraz ukończony kurs kierownika wypoczynku dzieci i młodzieży oraz doświadczenie w opiece nad zorganizowaną grupą dzieci i młodzieży podczas wyjazdów integracyjno - szkoleniowych w ilości min. 3 wyjazdów -1 osoba posiadająca wykształcenie pedagogiczne lub uprawnienia pedagogiczne oraz ukończony kurs dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży oraz doświadczenie w opiece nad zorganizowaną grupą dzieci i młodzieży podczas wyjazdów integracyjno - szkoleniowych w ilości min. 3 wyjazdów -1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe gastronomiczne, uprawnienia pedagogiczne, doświadczenie w prowadzeniu podobnych tematycznie zajęć w ilości min. 100 godzin, doświadczenie zawodowe min. 3 lata -1 osobą posiadającą licencję pilota wycieczek, która posiada doświadczenie w organizacji i realizacji tożsamych usług (w ilości minimum 5 usług). -1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w koordynacji sprawowania nadzoru nad co najmniej pięcioma wyjazdami intergacyjno - szkoleniowymi dla podopiecznych Ośrodków Pomocy Społecznej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna przedstawienie przez Wykonawcą Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN. Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie - ilość uczestników biorących udział w wyjazdach integracyjno-szkoleniowych - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku: 1. Wystąpienie niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, które mają wpływ na terminy i przedmiot realizacji poszczególnych etapów zamówienia, między innymi: 1) Kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych (np. choroba) za zgodą Zamawiającego pod warunkiem, że Wykonawca zapewni zastępstwo przez osobę lub osoby o odpowiednim przygotowaniu zawodowym, nie gorszym od przygotowania zawodowego osoby lub osób zastępowanych. 2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 3) Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy. 2. Nieistotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, wg której dokonano wyboru Wykonawcy (np. osoby upoważnionej do kontaktów, numerów telefonów, adresów wskazanych w umowie). 3. Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej. Zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.koprzywnica.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Koprzywnicy, 27-660 Koprzywnica, ul. 11-go listopada 88.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Koprzywnicy, 27-660 Koprzywnica, ul. 11-go listopada 88.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej 22 dorocznego spotkania organizacyjnego pracy polskiego FADN oraz 20-lecia polskiego FADN
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2024".
- Świadczenie usługi cateringowej, zakwaterowania, kompleksowego wyposażenia i instalacji sprzętu na stanowiskach konkursowych konkursu SkillsPoland 2024 w konkurencji Piekarstwo 19-20.06.24 r., Poznań.
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
- "Świadczenie usług hotelarskich dla Artystów występujących podczas wydarzeń artystycznych organizowanych przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina realizowanych w 2024 roku"
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.