eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi ochroniarskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Warszawa: Usługi ochroniarskie
Numer ogłoszenia: 243849 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Teatralna im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie, ul. Miodowa 22/24, 00-246 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8319545, fax 022 8319101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.at.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochroniarskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochroniarskie (główny przedmiot, kod CPV:74.61.00.00-8) polegające na: 1.1 połączeniu istniejącego systemu (SSWiN) w budynku Akademii ze stacją monitorowania sygnałów alarmowych Wykonawcy wraz z całodobowym monitoringiem tego systemu, przyjazd załogi interwencyjnej (wymagana od załogi licencja pracowników ochrony fizycznej osób i mienia minimum I stopnia), 1.2 konserwacji systemu SSWiN (urządzenia wraz z siecią instalacyjną) - wymagana licencja pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, 1.3 całodobowej obsłudze portierni w budynku Teatru Collegium Nobilium w Warszawie przy ulicy Miodowa 22/24 - nie wymagana licencja pracownika fizycznej ochrony osób i mienia, 1.4 codziennego, dwukrotnego na dobę objazdu (obchodu) terenu posesji Akademii i Teatru przez załogę interwencyjną (patrol) - (wymagana od patrolu licencja pracowników fizycznej ochrony osób i mienia minimum I stopnia), 1.5 konwoju pojazdem Wykonawcy wartości pieniężnych o wartości poniżej jednej jednostki obliczeniowej na trasie: siedziba Zamawiającego - bank - siedziba Zamawiającego (3 konwoje w miesiącu) zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 14.10.1998 r (Dz. U Nr 129 poz. 858 z późn. zm).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1.1. nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz: a) zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat nie mniej jak 3 zamówienia świadczone co najmniej przez jeden (1) rok w zakresie ochrony osób i mienia, konwoju wartości pieniężnych, monitorowania systemu SSWiN i jego konserwacji, b) dysponuje odpowiednim sprzętem i środkami transportu, uprawnionymi pracownikami (zatrudnionymi zgodnie z polskim prawem) oraz załogami interwencyjnymi, c) dysponuje stacją monitorowania alarmów sygnałów alarmowych, d) posiada koncesję MSWiA do prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia obejmujące cały przedmiot zamówienia. 2. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą złożone wraz z ofertą następujące dokumenty oceniane przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w formie wypełnionego załącznika nr 3 do SIWZ. 2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5 aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzoną działalność w zakresie ochrony osób i mienia. 2.6 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.7. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.8 licencje pracownika fizycznej ochrony mienia i osób minimum I stopnia, licencję pracownika zabezpieczenia technicznego minimum I stopnia oraz aktualne uprawnienia SEP tych pracowników Wykonawcy, którzy będą wykonywać określone usługi zamówienia a ponadto licencje pracownika ochrony fizycznej II stopnia i licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia osób odpowiedzialnych za prawidłowe wykonanie zamówienia. 2.9 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech usług świadczonych co najmniej przez 1 rok odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie 2.10 aktualną polisę/y potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującą cały przedmiot zamówienia z tytułu odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej wraz z dowodem wpłaty składki. 2.11 w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólne o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w punkcie 2 w p.pkt. od 2.1 do 2.9 składa każdy z Współwykonawców oddzielnie. 2.12 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączą do oferty dokument o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 2.13 przepisy ustawy Pzp i warunki zawarte w SIWZ dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna), ponoszą oni też solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wymienione w rozdz. VI pkt 2 pkt 2.1 - 2.4, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, dołączone do oferty mogą być przedstawione w formie: 5.1 oryginału, 5.2 kopii potwierdzonej przez Wykonawcę (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) oraz podpisanej przez uprawnione osoby (wymienione w KRS lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającej pełnomocnictwo podpisane przez osobę(osoby) uprawnioną(uprawnione) do reprezentowania wykonawcy). 5.3 za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis osoby uprawnionej do podpisania oferty wraz z pieczątką imienną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: at.edu.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Miodowa 22/24 pokón numer 1, po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Warszawa ul. Miodowa 22/24 pokój numer 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.