To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-19
Bytów: Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Bytów część II -Dostawa pomocy edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 243837 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226913 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytów, ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 20 11, faks 59 822 25 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Bytów część II -Dostawa pomocy edukacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do wyznaczonych szkół podstawowych na terenie gminy Bytów, fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III. Zamówienie obejmuje: 1. Dostawę laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6 cali, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, zamawiający dopuszcza komputer z procesorem klasy x 86 dedykowanym do pracy w komputerach przenośnych osiągającym w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 3500 punktów (wynik zaproponowanego procesora znajduje się na stronie www.cpubenchmark.net). pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy min. 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB, VGA, HDMI, gniazdo LAN, gniazdo słuchawek i mikrofonu, system operacyjny: Windows 7 lub równoważny tj. zainstalowany polskojęzyczny system operacyjny umożliwiający współpracę z aplikacjami przeznaczonymi na platformę Windows ze względu na fakt użytkowania przez uczniów i nauczycieli aplikacji działających w większości pod kontrolą tegoż systemu), gwarancja: min. 24 miesiące. 1 sztuka. 2. Dostawę drukarki (Monochromatyczna drukarka laserowa drukująca min. 16 str./min. Wyposażona musi być w podajnik kasetowy na min.150 arkuszy oraz tacę odbiorczą na 100 arkuszy, interfejs USB 2.0. i posiadać wbudowany procesor min. 150MHz oraz standardową pamięć min 8MB RAM) - sztuk 1. 3. Dostawę projektora multimedialnego - technologia oszczędzania prądu LED, micro USB i SD Card Reader umożliwiające przegrywanie danych multimedialnie bez użycia komputera. Zintegrowana bateria umożliwia prezentacje do 2 h bez potrzeby użycia kabla zasilającego. RGB LED. Rozdzielczość WVGA (845 x 480). Natężenie światła 20 ANSI Lumen. Ostry kontrast min. 2.000:1. Mobilność: waga maksymalnie do 0,4 kg, Mini HDMI i SD Card Slot. Dołączony kabel VGA. Żywotność LED-20.000 h - 1 sztuka, gwarancja: min. 24 miesiące. 4. Dostawę laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6cali, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, zamawiający dopuszcza komputer z procesorem klasy x 86 dedykowanym do pracy w komputerach przenośnych osiągającym w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 3500 punktów (wynik zaproponowanego procesora znajduje się na stronie www.cpubenchmark.net). pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy min. 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB, VGA, HDMI, gniazdo LAN, gniazdo słuchawek i mikrofonu, system operacyjny: Windows 7 lub równoważny tj. zainstalowany polskojęzyczny system operacyjny umożliwiający współpracę z aplikacjami przeznaczonymi na platformę Windows ze względu na fakt użytkowania przez uczniów i nauczycieli aplikacji działających w większości pod kontrolą tegoż systemu), gwarancja: min. 24 miesiące. 1 sztuka. 5. Dostawę aparatu fotograficznego; kompaktowy wyposażony w matrycę o rozdzielczości min. 14 miliona pikseli i obiektyw z min. 4 krotnym zoomem. Ekran min. 2,7-calowy ekran LCD o rozdzielczości co najmniej 230 000 punktów. Wyposażony musi być w funkcję nagrywania filmów w rozdzielczości HD. ładowarkę - 1 sztuka. 6. Dostawę pomocy dydaktycznych na potrzeby prowadzenia zajęć logopedycznych. 7. Dostawę pomocy dydaktycznych na potrzeby prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu. 8. Dostawę pomocy dydaktycznych na potrzeby prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 9. Dostawę pomocy dydaktycznych na potrzeby prowadzenia zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych. 10. Dostawę pomocy dydaktycznych na potrzeby prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. Szczegółowe zestawienie zamówienia podano w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.65.21.00 - Projektory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JT Mebel Sp. z o.o., ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195733,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 228900,00
Oferta z najniższą ceną: 228900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 228900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych - umowa ramowa ZP14/A/9/2024
- Przebudowa ulicy Jagodowej w Bytowie
- Budowa drogi gminnej na odcinku Przyborzyce - Świątkowo
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Zakup i dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwera dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.