eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Dostawa i montaż wyposażenia do 7 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka w ramach projektu Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych Gminy Jabłonka do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Jabłonka: Dostawa i montaż wyposażenia do 7 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka w ramach projektu Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych Gminy Jabłonka do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
Numer ogłoszenia: 243814 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189332 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Jabłonce, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 18 26 111 30, faks 18 26 524 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia do 7 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka w ramach projektu Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych Gminy Jabłonka do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do 7 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka w ramach projektu Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych Gminy Jabłonka do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych: mebli szkolnych do sal i szatni, wyposażenia wypoczynkowego, wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach (odkurzaczy i froterek), wyposażenia toalet dla dzieci, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi (bhp), rolet oraz pozostałego wyposażenia do 7 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a-1e do SIWZ. 3. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Wszystkie nazwy, znaki towarowe lub inne informacje użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Dla takich produktów Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych produktów pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż produkty, które one zastępują. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. Jako równoważne Zamawiający uzna produkty: - których jakość jest zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia produktów opisanych przez Zamawiającego; - o takim samym przeznaczeniu; - które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów; - które mają minimalne wymiary/liczbę elementów wskazane przez Zamawiającego; Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w związku z czym musi złożyć w ofercie szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją (wypełnić kolumnę nr 4 formularza cenowego), w której zobowiązany jest podać nazwę proponowanego produktu równoważnego oraz opis uzasadniający równoważność tego produktu. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1 - Dostawa i montaż mebli przedszkolnych do sal i szatni oraz pozostałego wyposażenia do 7 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka. Zakres rzeczowy obejmuje dostawę i montaż: stołów przedszkolnych, krzesełek dziecięcych, szafek, biurek dla nauczycieli, krzeseł dla nauczycieli, regałów, tablic korkowych, tablic magnetycznych, suszarek metalowych na prace plastyczne, rolet okiennych i szafek do szatni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ; Główny przedmiot CPV: 39161000-8 Meble przedszkolne 39121100-7 Biurka 39515410-2 Rolety wewnętrzne 30195000-2 Tablice 30195920-7 Tablice magnetyczne Część 2 - Dostawa i montaż wyposażenia wypoczynkowego do 7 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka. Zakres rzeczowy obejmuje dostawę i montaż: puf, poduszek, materacy, kanap, stojaków na poduszki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. Główny przedmiot CPV: 39516100-3 Meble tapicerowane 39516110-6 Poduchy 39516120-9 Poduszki Część 3 - Dostawa i montaż wyposażenia toalet na dzieci do 7 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka. Zakres rzeczowy obejmuje dostawę i montaż: umywalek, misek ustępowych, nakładek ustępowych, podestów do toalet i umywalek, podajników na mydło i podajników na ręczniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1c do SIWZ; Główny przedmiot CPV: 39831700-3 Automatyczne dozowniki mydła 39514400-2 Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe 44411300-7 Umywalki 44411700-1 Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary Część 4 - Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach do 7 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka. Zakres rzeczowy obejmuje dostawę odkurzaczy i froterek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1d do SIWZ; Główny przedmiot CPV: 39713430-6 Odkurzacze 39713420-3 Froterki do podłóg Część 5 - Dostawa i montaż wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi do 7 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka. Zakres rzeczowy obejmuje dostawę i montaż: gaśnic, oznaczeń ewakuacyjnych, apteczek z wyposażeniem, zabezpieczeń gniazdek, zabezpieczeń kątowych mebli, skrzynek na klucze ewakuacyjne, szafek medycznych, instrukcji udzielania pierwszej pomocy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1e. do SIWZ; Główny przedmiot CPV: 35110000-8 Sprzęt gaśniczy i bezpieczeństwa 35111300-8 Gaśnice 33140000-3 Materiały medyczne 33141100-1 Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyroby fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym określonym we właściwych aktach prawnych. 6. Wykonawca ma zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek i montaż wyposażenia (jeśli dotyczy) wskazanego w załącznikach nr 1a-1e do SIWZ. 7. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu,. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 8. Miejsce dostawy: Wykonawca ma zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek i montaż jeśli dotyczy wyposażenia wskazanego w załącznikach nr 1a-1e do SIWZ do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, tj. 1. Szkoła Podstawowa w Zubrzycy Dolnej, Zubrzyca Dolna 257, 34-484 Zubrzyca Górna, 2. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna 270, 3. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna 43, 4. Szkoła Podstawowa w Jabłonce-Borach, ul. Kopernika 14, 34-480 Jabłonka, 5. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Podwilku, 34-722 Podwilk 287, 6. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Lipnicy Małej, 34-482 Lipnica Mała 512, 7. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Lipnicy Małej, 34-482 Lipnica Mała 117. 9. Każdy z dostarczonych wyrobów, elementów wyposażenia, urządzeń winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodnym z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów, a także posiadać niezbędne atesty i certyfikaty dopuszczające do użytkowania/wykorzystania przez dzieci. 10. Wykonawca na dostarczone wyposażenie udzieli 24 miesięcznej gwarancji. W przypadku, gdy producent udzielił dłuższej gwarancji, wówczas obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta.. 11. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 39161000-8 Meble przedszkolne 39121100-7 Biurka 39515410-2 Rolety wewnętrzne 30195000-2 Tablice 30195920-7 Tablice magnetyczne 39516100-3 Meble tapicerowane 39516110-6 Poduchy 39516120-9 Poduszki 39831700-3 Automatyczne dozowniki mydła 39514400-2 Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe 44411300-7 Umywalki 44411700-1 Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary 39713430-6 Odkurzacze 39713420-3 Froterki do podłóg 35110000-8 Sprzęt gaśniczy i bezpieczeństwa 35111300-8 Gaśnice 33140000-3 Materiały medyczne 33141100-1 Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.12.11.00-7, 39.51.54.10-2, 30.19.50.00-2, 30.19.59.20-7, 39.51.61.00-3, 39.51.61.10-6, 39.51.61.20-9, 39.83.17.00-3, 39.51.44.00-2, 44.41.13.00-7, 44.41.17.00-1, 39.71.34.30-6, 39.71.34.20-3, 35.11.00.00-8, 35.11.13.00-8, 33.14.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa i montaż mebli przedszkolnych do sal i szatni oraz pozostałego wyposażenia do 7 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o. o.Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65924,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77192,64

  • Oferta z najniższą ceną: 58695,61 / Oferta z najwyższą ceną: 86489,91

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa i montaż wyposażenia wypoczynkowego 7 do oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNE AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25947,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27986,19

  • Oferta z najniższą ceną: 27986,19 / Oferta z najwyższą ceną: 29564,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.