eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup narzędzia analitycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Katowice: Zakup narzędzia analitycznego
Numer ogłoszenia: 243754 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup narzędzia analitycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup narzędzia analitycznego wyposażonego w mechanizmy szybkiego przeszukiwania baz danych w zakresie Fraud Detection. Wykonawca dostarczy oprogramowanie na nośniku elektronicznym. Wykonawca dostarczy oprogramowanie serwera wraz z licencją, oprogramowanie klienckie wraz z licencjami umożliwiającymi jednoczesną pracę 5 użytkowników. Licencje winny być bezterminowe. Wykonawca w ramach zamówienia przeprowadzi szkolenie dla pracowników Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się w dwóch terminach wskazanych przez Zamawiającego. W szkoleniu będzie uczestniczyć 20 pracowników, z zastrzeżeniem, iż w każdym wyznaczonym terminie w szkoleniu weźmie udział 10 pracowników. W trakcie szkolenia Wykonawca zaznajomi uczestników szkolenia z techniczna stroną narzędzia. Szkolenie prowadzone w formie warsztatu odbędzie się poza siedzibą Zamawiającego. Po zakończeniu szkoleń w terminie do 23 stycznia 2009 r., wykonawca będzie świadczył usługę asysty analitycznej w siedzibie zamawiającego. Na bieżąco, pracownik zamawiającego, wskazany w umowie jako osoba nadzorująca jej realizację będzie zgłaszał drogą e-mail potrzebę przybycia konsultanta. Zamawiający łącznie zamówi 10 dni konsultacji (asysty). Jeden dzień asysty to jeden ośmiogodzinny pobyt konsultanta w siedzibie zamawiającego w godzinach pracy (od 8.00 do 16.00). Szkolenia zostaną przeprowadzone w terminach wskazanych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż szkolenia winny zostać przeprowadzone do dnia 15 stycznia 2009 r. Terminy przybycia konsultanta do siedziby Zamawiającego będą wyznaczane na bieżąco. Z zastrzeżeniem, iż asysta techniczna będzie świadczona do dnia 23 stycznia 2009r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.93.00 - Pakiety oprogramowania administracyjnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w kwocie 13 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt VI.B SIWZ oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pzp, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. ( treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferty). Warunki podmiotowe: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp oraz przedstawi dokument, o których mowa w pkt VI B. 1 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, przynajmniej 3 dostaw narzędzia typu Data Mining w tym co najmniej jednej dostawy oprogramowania analitycznego typu Fraud Detection. Pod pojęciem wykonana dostawa narzędzia typu Data Mining, należy rozumieć dostawę i wdrożenie narzędzia typu Data Mining o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto, zrealizowaną, tj. zakończoną przez Wykonawcę (przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Pod pojęciem wykonana dostawa oprogramowania analitycznego typu Fraud Detection, należy rozumieć dostawę i wdrożenie oprogramowania analitycznego typu Fraud Detection o wartości co najmniej 250 000,00 zł zrealizowaną, tj. zakończoną przez Wykonawcę (przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Pod pojęciem wdrożenie rozumie się instalację oraz szkolenia. Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te dostawy, których należyte wykonanie zostało potwierdzone stosownymi dokumentami (referencje) - patrz pkt VI B.4. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp dodatkowo dokument wymieniony w pkt VI B ppkt 3 i 4. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w pkt.VI.A o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez zamawiającego, wyszczególnione w pkt.VI.B SIWZ. A. OŚWIADCZENIA: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp. B. DOKUMENTY: Wykonawcy powinni dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) - Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zasadami opisanymi w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87, poz. 605/. 3.Wykaz wykonanych dostaw - /formularz/ w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości (brutto w złotych), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4.Dokumenty potwierdzające, że dostawy, o których mowa w pkt 3, zostały wykonane należycie. Dokument taki winien być wystawiony przez odbiorcę zamówienia, tj. podmiot, na rzecz którego zamówienie (dostawa ) została wykonana. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty PEŁNOMOCNICTWO. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt IX. B SIWZ dla pełnomocnictw. Do oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (występujących wspólnie) dokument wymieniony pod lit. B ppkt 1 (odpowiednio ppkt 2) należy załączyć w odniesieniu do każdego z Wykonawców odrębnie. Wykonawcy wspólnie składają oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pzp. Wszystkie dokumenty przedkładane przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny być podpisane albo potwierdzone za zgodność z oryginałem przez ustanowionego przez nich pełnomocnika. Zgodnie z § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Funkcjonalność - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 ( parter ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 ( parter ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.