Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-25
Puławy: Dostawa sprzętu komputerowego oraz elektroniki użytkowej
Numer ogłoszenia: 243732 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863421 w.393, faks 081 8864547.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz elektroniki użytkowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz elektroniki użytkowej Zamówienie składa się z VI części : 1) Część I - Dostawa sprzętu komputerowego takiego jak: a) komputery stacjonarne PC b) komputery przenośne typu laptopy c) komputery przenośne typu netbook d) komputery przenośne typu tablet e) monitory f) drukarki g) kserokopiarka A3 h) niszczarka i) duplikator i drukarka CD/DVD j) urządzenia wielofunkcyjne k) zasilacze awaryjne l) dyski zewnętrzne i wewnętrzne ł) pendrive m) podzespoły n) oprogramowanie systemowe i biurowe Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 8a do SIWZ. 2) Część II- Dostawa sprzętu takiego jak: a) nawigacja samochodowa b) urządzenie do testowania programów doradczych Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 8b do SIWZ. 3) Część III- Dostawa komputera przenośnego typu tablet Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 8c do SIWZ. 4) Część IV- Oprogramowanie specjalistyczne Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 8d do SIWZ. 5) Część V- Dostawa sprzętu audio Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 8edo SIWZ. 6) Część VI - Dostawa sprzętu takiego jak: a) zestaw do wideokonferencji b) telewizor ze stojakiem Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 8f do SIWZ. 2.W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji oraz niezbędnych certyfikatów, licencji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu. 3.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego w komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym i elektroniką użytkową. 4.Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, nieeksploatowany przez innego użytkownika, wolny od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. 5.Wykonawca do każdego sprzętu dostarczy dokument gwarancyjny. 6.Opisane przez zamawiającego parametry sprzętu zostały określone jako minimalne. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot: lub równoważne. 7.Zamówienie będzie realizowane w częściach. Każda ze wskazanych powyżej części określana będzie dalej mianem Część. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Części. Jeden Wykonawca może złożyć oferty częściowe obejmujące jedną Część lub wiele Części. 9. Gwarancja Wykonawcy na przedmiot Zamówienia: minimum 24 miesiące. 10. Zamawiający informuje iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.00-5, 30.23.40.00-8, 30.23.60.00-2, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6, 31.70.00.00-3, 48.32.10.00-4, 48.00.00.00-8, 48.70.00.00-5, 48.60.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy(załącznik Nr 1), Wypełniony formularz cenowy załączniku Nr 2),Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik, Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 Ustawy Pzp (załącznika Nr 3), Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy (załącznika Nr 4), Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu ( załącznik 6 )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, pokój do spraw zamówień publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, Sekretariat Instytutu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wskazane zamówienie realizowane jest w ramach projektów: 1) Innowacyjno - Naukowe Centrum Badań Rolniczych - INCBR w Puławach finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Działanie I.3 Wsparcie Innowacji. 2) Remont konserwatorski Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego w Puławach w ramach Osi Priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działania 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki, Kategoria I: Ochrona dziedzictwa kulturowego - projekty lokalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007- 2013 3) Rewaloryzacja i konserwacja Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach z przeznaczeniem na cele kulturalno- turystyczne w ramach Osi Priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działania 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki, Kategoria I: Ochrona dziedzictwa kulturowego - projekty lokalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007- 2013 4) Baltic Ecological Recycling Agriculture and Society Implementation #053 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Regionu Morza Bałtyckiego. 5) Opracowanie indeksu gatunkowego i optymalizacja technologii produkcji wybranych roślin energetycznych o numerze POIG.01.03.01-00-132/08-00 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego oraz elektroniki użytkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Dostawa sprzętu komputerowego takiego jak: a) komputery stacjonarne PC b) komputery przenośne typu laptopy c) komputery przenośne typu netbook d) komputery przenośne typu tablet e) monitory f) drukarki g) kserokopiarka A3 h) niszczarka i) duplikator i drukarka CD/DVD j) urządzenia wielofunkcyjne k) zasilacze awaryjne l) dyski zewnętrzne i wewnętrzne ł) pendrive m) podzespoły n) oprogramowanie systemowe i biurowe Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 8a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.15.00-6, 30.21.32.00-7, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.00-5, 30.23.40.00-8, 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego oraz elektroniki użytkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II- Dostawa sprzętu takiego jak: a) nawigacja samochodowa b) urządzenie do testowania programów doradczych Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 8b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego oraz elektroniki użytkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III- Dostawa komputera przenośnego typu tablet Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 8c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego oraz elektroniki użytkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV- Oprogramowanie specjalistyczne Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 8d do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.10.00-4, 48.00.00.00-8, 48.70.00.00-5, 48.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego oraz elektroniki użytkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V- Dostawa sprzętu audio Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 8edo SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego oraz elektroniki użytkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI - Dostawa sprzętu takiego jak: a) zestaw do wideokonferencji b) telewizor ze stojakiem Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 8f do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO PROGRAMÓW LEKOWYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI
- "JEDNORAZOWA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH"
- Przebudowa i wyposażenie miejsca ukrycia w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- Dostawa 20 kompletów aparatów powietrznych
- Dostawa wyposażenia ochrony specjalnej ratowników
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2514L"
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych
- "Zakup i montaż magazynów energii dla mieszkańców Gminy Mykanów"
- Zakup i dostawa plecaków ewakuacyjnych z wyposażeniem
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach",
- "Dostawa i wdrożenie Systemu Elektronicznego Zarządzania Obiegiem Dokumentów oraz objęcie Systemu Opieką Serwisową i Nadzorem Autorskim."
- dostawa sprzętu IT, urządzeń poligraficznych oraz sprzętu fotograficznego w ramach projektu "Profesjonalny zawodowiec z Technikum Nr 1 w Łęczycy" (3 części)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.