Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-12
Katowice: Przetarg nieograniczony na zaprojektowanie oraz przystosowanie platformy mobilnej do zdalnej, audiowizualnej kontroli obudowy szybów.
Numer ogłoszenia: 243722 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Instytut Górnictwa , pl. Gwarków 1, 40-166 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2581631-9, faks 0322596533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zaprojektowanie oraz przystosowanie platformy mobilnej do zdalnej, audiowizualnej kontroli obudowy szybów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie oraz przystosowanie platformy mobilnej do zdalnej, audiowizualnej kontroli obudowy szybów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę : 3000,00 PLN (słownie trzy tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w rozdziale I pkt I Specyfikacji, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.).3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Przetarg nieograniczony na zaprojektowanie oraz przystosowanie platformy mobilnej do zdalnej, audiowizualnej kontroli obudowy szybów. Sprawa nr 2816/KB/11 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data tj. 22.08.2011 r. do godz. 1000 wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, wskazany w rozdziale I SIWZ, przed otwarciem ofert. 5. W przypadku złożenia wadium w innej formie, wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego i dostarczenie go do Siedziby Zamawiającego, Pl. Gwarków 1, Katowice, Budynek Dyrekcji, II piętro, Dział Finansowy i Windykacji Należności pok. 217 w terminie do 22.08.2011 r. do godz. 10.00. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia określa Ustawa PZP. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2, ust. b - e, muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ.)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo to winno zostać dołączone do oferty, musi być złożone w oryginale lub kopii uwierzytelnionej notarialnie - dokument.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: a. zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które strony niniejszej umowy nie miały wpływu, b. zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych; c. w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć; d. działania siły wyższej; e. otrzymania pozytywnej decyzji Komisji Europejskiej dla przedmiotowego Projektu zawierającej zmiany zakresu zadań inwestycyjnych, terminów realizacji, czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których wykonania Zamawiający zostanie zobowiązany, g. gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia, h. jeżeli Wykonawca zaoferuje nowszy model zaoferowanego przedmiotu umowy, a opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie znajduje się już w sprzedaży lub nie jest produkowany. 3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gig.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Instytut Górnictwa
Plac Gwarków 1,
40 - 166 Katowice
Gmach Dyrekcji,
Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Research Programme of the Research Fund for Coal and Steel Coal RTD. Zamawiajacy nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert wariantowych, zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- REMONT 4 OBIEKTÓW MOSTOWYCH W CIĄGU DW 944 OBEJMUJĄCYCH (...)
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie 1 badania ewaluacyjnego i 3 analiz Części: I, II, III, IV
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę terapii EEG Biofeedback dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach.
- Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta
- "Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję" - KMP Rybnik
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprawdzianów rusznikarskich do 9 mm pistoletów Walther P99
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Montaż ciepłomierzy wraz z remontem instalacji centralnego ogrzewania na nieruchomościach należących do TBS Wrocław Sp. z o.o. na osiedlu Brochów I,II,III,IV we Wrocławiu
- Dostawy wyposażenia skoczka spadochronowego oraz części zamiennych do spadochronów
więcej: Przyrządy pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.