eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W STOJADŁACH - GM. MIŃSK MAZOWIECKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Mińsk Mazowiecki: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W STOJADŁACH - GM. MIŃSK MAZOWIECKI
Numer ogłoszenia: 24371 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki , ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582851, faks 025 7582489.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minskmazowieck.pl, www.bip.minskmazowiecki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W STOJADŁACH - GM. MIŃSK MAZOWIECKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W STOJADŁACH - GM. MIŃSK MAZOWIECKI 2. Ogólna charakterystyka obiektu i robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia. Przeznaczenie i program użytkowy: Zaprojektowany budynek sali gimnastycznej wraz z częścią zapleczową, na podstawie ustaleń z Inwestorem, realizowany jest jako drugi etap budowy szkoły. Wykonana jest cześć dydaktyczna oraz fundamenty sali gimnastycznej. Program użytkowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i wytycznymi programowo-funkcjonalnymi, obejmuje: - Halę sportową o wymiarach wewnętrznych areny sportowej 12x24 m. - Magazyn sprzętu sportowego połączony bezpośrednio z areną. - Dwa zespoły szatniowo-sanitarne dla ćwiczących, obsługujące hale sportową: zespół dla chłopców i zespół dla dziewcząt. - Korytarz komunikacyjny otwarty na halę sportową. Zestawienie powierzchni: - powierzchnia zabudowana 603,00 m2, - powierzchnia całkowita 603,00 m2, - kubatura 3 300,00 m3, - powierzchnia użytkowa 536,20 m2. Zakres prac do wykonania - Roboty budowlane z uzupełnieniem ścian fundamentowych. - Roboty instalacji sanitarnych: - instalacja wodno-kanalizacyjna, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wentylacji mechanicznej. - Roboty instalacji elektrycznej. 3. W ramach zadania Wykonawca wykona pełen zakres robót określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót w sposób zgodny ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWOiR), jak również wszelkie zobowiązania wynikające z wzoru umowy oraz SIWZ. Szczegółowy zakres prac do wykonania przedstawia przedmiar robót, na podstawie którego Wykonawca określi wynagrodzenie za przedmiot zamówienia. Zakres zadania obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia obiektu tj. sprzętu sportowego. Wymienione dokumenty są załącznikami SIWZ i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego www.bip.minskmazowiecki.pl oraz są dostępne w biurze prowadzącego postępowanie (Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego 14 pok. 9). 4. Wykonawca, do wykonania zamówienia, będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.) 5. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy, kierowników robót oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). 2) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 3) wszelkie zobowiązania wynikające z wzoru umowy załączonego do SIWZ (zał. nr 4) 6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 48 miesięcznej gwarancji jakości. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru końcowego. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru oraz za wady powstałe po odbiorze, lecz z przyczyn tkwiących w wykonanym przedmiocie umowy w chwili odbioru. 7. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w rozdziale 6 pkt D1 SIWZ upływa przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy. 8. Przekazanie placu budowy wybranemu wykonawcy nastąpi w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. 9. Odbioru robót dokonuje Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy i inspektora nadzoru. Odbiór końcowy robót zostanie przeprowadzony przez Zamawiającego w ciągu 14 dni, a odbiór częściowy w 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru, przy czym zgłoszenie to musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru, iż prace zostały wykonane zgodnie z umową i obiekt pozbawiony jest wszelkich wad. Do zgłoszenia zakończenia robót Wykonawca załącza dokumenty wymagane ustawami i wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi. 10. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt 9 lub też brak potwierdzenia przez inspektora nadzoru, że prace zostały wykonane zgodnie z umową i obiekt jest pozbawiony wszelkich wad spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do dokonania odbioru robót. 11. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturami częściowymi za całkowicie zakończone etapy lub elementy robót ustalone zgodnie z harmonogramem organizacji i wykonania przedmiotu umowy. Wystawienie faktur następuje na podstawie podpisanego przez Zamawiającego protokołu odbioru częściowego, a faktury końcowej na podstawie podpisanego przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. Termin płatności faktur wynosi 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi. 12. Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy, należy je traktować jako materiały przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączonej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWOiR) oraz dokumentacji projektowej. 13. Zamawiający w trakcie wykonywania robót będzie żądał od Wykonawcy przestawienia odpowiednich aprobat technicznych. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłych badań określonych w SST (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna) w celu udokumentowania, że materiały uzyskane z dopuszczalnego źródła spełniają wymagania SST w czasie postępu robót. Pozostałe materiały budowlane powinny spełniać wymagania jakościowe określone Polskimi Normami, aprobatami technicznymi, o których mowa w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, c) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty Wykonawcy: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku załączonego do SIWZ (zał. nr 1). A.2) Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ (zał. nr 2) przedmiaru robót zgodnie z rozdz. 10 pkt 1.5 SIWZ. A.3) Harmonogram rzeczowy organizacji i wykonania robót określający szczegółowy zakres z podziałem na poszczególne etapy, terminy oraz kwoty wynagrodzenia należne Wykonawcy za wykonane etapy robót - sporządzony według wzoru druku załączonego do SIWZ (zał. nr 7) B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - sporządzony według wzoru druku załączonego do SIWZ (zał. nr 3) C . W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych (sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ - zał. nr 5) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Za minimum Zamawiający uznaje wykonanie jednego obiektu kubaturowego użyteczności publicznej o wartości 1 400 000 zł. C.2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że osoba wskazana na kierownika budowy i kierownika robót branżowych posiada wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego - sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ (zał. nr 6). Za minimum Zamawiający uznaje wskazanie osób o których mowa w rozdz. 5 pkt 1.2 SIWZ. C.3) W przypadku gdy w wykazie opisanym w pkt C.2 Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował - obowiązany jest do wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D.2) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 1 400 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.minskmazowiecki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Minsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14 pok. 9, 05-300 Mińsk Mazowiecki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki pok. 102..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na przedmiotowe zadanie Zamawiający będzie składał wniosek o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.