eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ParczewZakup wyposażenia do pracowni samochodowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Parczewie - trzeci przetarg

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Numer ogłoszenia: 243719 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 377310 - 2014 data 17.11.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Parczewski, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3551470, fax. 083 3550673.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: (A) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń i sprzętu do pracowni samochodowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Parczewie w szczególności: (1) wykonanie dostawy , montażu i uruchomienia urządzeń i sprzętu do pracowni przy ul. Kościelnej w Parczewie. (2) uporządkowanie terenu realizacji umowy - utylizacja opakowań transportowych. (3) opracowanie zestawienia kompletu dokumentów odbiorczych (DTR, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, gwarancji, instrukcji obsługi, inne wymagane prawem i przepisami) wraz z załączonym kompletem oryginałów w/w dokumentów (jedna z podstaw rozpoczęcia czynności odbiorczych). (4) przekazanie ww. (w języku polskim) oraz przekazanie pisemnych potwierdzeń pracowników Zamawiającego udziału w przeszkoleniu. Jedna z podstaw rozpoczęcia czynności odbiorczych). (B) Zamawiający wymaga dostawy, montażu i uruchomienia: (1) fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia, wolnego od wad, oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów użytkowania. (2) oferowany sprzęt i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi i równoważnymi. (3) wycena powinna zawierać dowóz, montaż, podłączenie do instalacji, przeszkolenie personelu oraz. (4) uruchomienie, w przypadku gdy tego wymaga dokumentacja techniczna, rozruch techniczny i technologiczny urządzeń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. (5) wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres min. 36 miesięcy chyba, że producent przewidział dłuższy okres gwarancji to na ten okres, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. (6) wykonawca dokona przeszkolenia wskazanych pracowników zamawiającego w zakresie obsługi wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia. (7) wykonawca zapewni pełen serwis gwarancyjny nad zakresem rzeczowym w okresie 36 miesięcy. (C) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
  • W ogłoszeniu powinno być: (A) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń i sprzętu do pracowni samochodowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Parczewie w szczególności: (1) wykonanie dostawy , montażu i uruchomienia urządzeń i sprzętu do pracowni przy ul. Kościelnej w Parczewie. (2) uporządkowanie terenu realizacji umowy - utylizacja opakowań transportowych. (3) opracowanie zestawienia kompletu dokumentów odbiorczych (DTR, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, gwarancji, instrukcji obsługi, inne wymagane prawem i przepisami) wraz z załączonym kompletem oryginałów w/w dokumentów (jedna z podstaw rozpoczęcia czynności odbiorczych). (4) przekazanie ww. (w języku polskim) oraz przekazanie pisemnych potwierdzeń pracowników Zamawiającego udziału w przeszkoleniu. Jedna z podstaw rozpoczęcia czynności odbiorczych). (B) Zamawiający wymaga dostawy, montażu i uruchomienia: (1) fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia, wolnego od wad, oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów użytkowania. (2) oferowany sprzęt i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi i równoważnymi. (3) wycena powinna zawierać dowóz, montaż, podłączenie do instalacji, przeszkolenie personelu oraz. (4) uruchomienie, w przypadku gdy tego wymaga dokumentacja techniczna, rozruch techniczny i technologiczny urządzeń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. (5) wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres min. 3 lat chyba, że producent przewidział dłuższy okres gwarancji to na ten okres, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. (6) wykonawca dokona przeszkolenia wskazanych pracowników zamawiającego w zakresie obsługi wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia. (7) wykonawca zapewni pełen serwis gwarancyjny nad zakresem rzeczowym w okresie gwarancji. (C) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w ZMIENIONYM załączniku nr 1 do SIWZ..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3).
  • W ogłoszeniu jest: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy następującym zakresie: (1) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach; (a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisaniu umowy, (b) w przypadku zawieszenia dostaw przez Zamawiającego, (2) wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: (a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, (b) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub której wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych usług.
  • W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy następującym zakresie: (1) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach; (a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisaniu umowy, (b) w przypadku zawieszenia dostaw przez Zamawiającego, (2) wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: (a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, (b) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub której wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych zakresu zamówienia.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: 24.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Projektu - Sekretariat w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. S. Staszica w Parczewie ul. Wojska Polskiego 1, 21-200 Parczew..
  • W ogłoszeniu powinno być: 28.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Biuro Projektu - Sekretariat w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. S. Staszica w Parczewie ul. Wojska Polskiego 1, 21-200 Parczew..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.