Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-25
Gdańsk: dostawa urządzeń laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 243616 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, Wydział Chemiczny , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 27 40, faks +48 58 348 60 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń laboratoryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa inkubatora z chłodzeniem, wytrząsarka platformowa, elektroniczny ph-metr, mieszadło magnetyczne-2szt., waga precyzyjna, mieszadło magnetyczne, termostatowalna łaźnia, dozownik ręczny, wielokanałowy system do testowania baterii, urządzenie rozdrabniające i homogenizujące, optyczny system pomiaru napięcia powierzchniowego, międzyfazowego metodą kropli podwieszonej, termostat z chłodzeniem.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-9, 38.43.65.00-5, 38.41.60.00-4, 38.43.61.00-1, 33.15.20.00-0, 38.43.40.00-6, 38.30.00.00-8, 38.00.00.00-5, 42.94.32.10-3, 42.94.32.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków). -Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie). -Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. -OPIS - dokumentację techniczną dotyczącą oferowanych urządzeń
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczących: terminu: Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się Stron. W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała zakresu umowy: Okoliczności mogące spowodować zmianę zakresu umowy mogą wynikać z: a) braku dostępności na rynku zaproponowanego modelu urządzenia na skutek wycofania z produkcji. W okolicznościach wyżej wymienionych Wykonawca wystąpi z wnioskiem do Zamawiającego, w którym potwierdzi fakt wycofania urządzenia z produkcji oraz zaproponuje nowe urządzenie o parametrach nie gorszych od urządzenia wcześniej zaoferowanego (bez zmiany ceny), a zmiana ta zostanie zaakceptowana przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska Wydział Chemiczny, 80-233 Gdańsk, ul.G.Narutowicza 11/12,
budynek Chemii A, pok.312.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 12:30, miejsce: Politechnika Gdańska Wydział Chemiczny, 80-233 Gdańsk, ul.G.Narutowicza 11/12, budynek Chemii A, pok.312.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Silicon Oxycarbide (SiOC) as Anode Materials for Lithium Ion Batteries Synthesis and Optimization of Ceramics Prepared by Sol-Gel Method, realizowanego w ramach programu Homing Plus Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, zgodnie z umową nr HOMING PLUS 2012-6 16 z dnia 22.05.2013 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa: 1.Inkubatora z chłodzeniem 2. Wytrząsarka platformowa o ruchu okrężnym 3. Elektroniczny pH-metr stacjonarny wraz z elektrodą i uchwytem elektrody - 1 zestaw 4. Waga analityczna 5.Mieszadło magnetyczne z płytą grzejną - 2 sztuki 6.Waga precyzyjna 7.Mieszadło magnetyczne z płytą grzejną - 1 sztuka 8. Termostatowana łaźnia ultradźwiękowa 9.Dozownik ręczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 1.Inkubator z chłodzeniem 2. Wytrząsarka platformowa o ruchu okrężnym 3. Elektroniczny pH-metr stacjonarny wraz z elektrodą i uchwytem elektrody - 1 zestaw 4. Waga analityczna Pakiet 2 1.Mieszadło magnetyczne z płytą grzejną - 2 sztuki Pakiet 3 1.Waga precyzyjna Pakiet 4 1.Mieszadło magnetyczne z płytą grzejną - 1 sztuka 2. Termostatowalna łaźnia ultradźwiękowa Pakiet 5 1.Dozownik ręczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-9, 38.43.65.00-5, 38.41.60.00-4, 38.43.61.00-1, 33.15.20.00-0, 42.94.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa wielokanałowego systemu do testowania baterii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wielokanałowego systemu do testowania baterii- 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa urządzenia rozdrabniającego i homogenizującego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ostawa urządzenia rozdrabniającego i homogenizującego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa optycznego systemu pomiaru napięcia powierzchniowego i międzyfazowego metodą kropli podwieszonej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa optycznego systemu pomiaru napięcia powierzchniowego i międzyfazowego metodą kropli podwieszonej- 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Termostat z chłodzeniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termostat z chłodzeniem -1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.94.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana elementów modułu uniwersalnego urządzenia elektroanalitycznego z analizatorem częstotliwości
- Dostawa insulin dla UCK
- Usługa utrzymania i rozwoju platformy wspierającej wielokanałową, dwustronną komunikację pomiędzy mieszkańcami i innymi podmiotami zewnętrznymi z jednostkami w ramach Gminy Miasta Gdańska.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Nabycie subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
- Realizacja nagłośnienia w ramach 3. Edycji Bałtyckiego Festiwalu Operowego - Baltic Opera Festival.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa dwóch nowych analizatorów do koagulologii na 36 miesięcy wraz z sukcesywną dostawą odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych .....na potrzeby Lab. Analitycznego WS SP ZOZ
- Dostawa głowicy do analizy składu pierwiastkowego w technologii LIBS
- Dostawa młyna ultraodśrodkowego do mielenia próbek dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Dostawa ultrasonifikatora do fragmentacji DNA oraz wirówek laboratoryjnych z chłodzeniem w 2 pakietach
- 32/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
więcej: Inkubatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.