eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kampinos › Część nr 1Roboty rozbiórkowe budynku usługowo - magazynowego w miejscowości Łazy Część nr 2Zagospodarowanie terenu wokół stawu w miejscowości Łazy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Kampinos: Część nr 1: Roboty rozbiórkowe budynku usługowo - magazynowego w miejscowości Łazy Część nr 2: Zagospodarowanie terenu wokół stawu w miejscowości Łazy
Numer ogłoszenia: 243611 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kampinos , ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos, woj. mazowieckie, tel. 0-22 725-00-40, faks 0-22 725-04-44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kampinos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część nr 1: Roboty rozbiórkowe budynku usługowo - magazynowego w miejscowości Łazy Część nr 2: Zagospodarowanie terenu wokół stawu w miejscowości Łazy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 Roboty rozbiórkowe budynku usługowo - magazynowego w miejscowości Łazy Zakres prac obejmuje roboty rozbiórkowe tj: Wykonanie rozbiórki budynku usługowo-magazynowo o wymiarach: 34m x 19m i wysokości 3,5m. Budynek został wymurowany w latach 50-tych w technologii tradycyjnej murowanej. Ściany wykonane z cegły pełnej palonej. Fundamenty podciągi oraz słupy wykonane w technologii żelbetowej. Fundamenty posiadają budowę kanałową służącą do naprawy różnego rodzaju pojazdów mechanicznych. Dach budynku jednospadowy wykonany w konstrukcji drewnianej pokryty papą wierzchniego krycia. Okna i drzwi (ramy) wykonane z elementów stalowych spawanych zakotwionych w ścianach. Media doprowadzone do budynku usługowo-magazynowego należy odciąć od sieci głównej oraz zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający ich dalszą degradację. Gruz oraz inne materiały rozbiórkowe należy wywieźć z terenu we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Materiały rozbiórkowe pozostają własnością Zamawiającego. Część nr 2: Zagospodarowanie terenu wokół stawu w miejscowości Łazy Zagospodarowanie terenu wokół stawu zakłada: 1.Rozbiórkę elementów ogrodzeniowych tj: słupki, przęsła z siatki zgrzewanej w ramach z kątownika, podmurówkę (fundament) oraz bramy wjazdowe (materiały rozbiórkowe należy wywieźć z terenu we wskazane przez Zamawiającego miejsce, materiały rozbiórkowe pozostają własnością Zamawiającego). 2.Usunięcie nawierzchni (utwardzeń terenu) z mas mineralno bitumicznych i płyt żelbetowych z powierzchni gruntu(materiały rozbiórkowe należy wywieźć z terenu we wskazane przez Zamawiającego miejsce, materiały rozbiórkowe pozostają własnością Zamawiającego). 3.Mechaniczne i ręczne karczowanie drzew i krzewów. Oczyszczenie terenu z korzeni drzew (karp), gałęzi, wrzosów i kory. Dodatkowo zakłada się wykonanie usunięcia dziko rosnących zakrzewień oraz drzew wg. odrębnej decyzji (materiały rozbiórkowe należy wywieźć z terenu we wskazane przez Zamawiającego miejsce, materiały rozbiórkowe pozostają własnością Zamawiającego). 4.Mechaniczne wykonanie robót ziemnych koparko-ładowarkami związanymi z przygotowaniem terenu pod poszczególne elementy zagospodarowania otoczenia stawu (parking, nasyp pod górkę saneczkową, ciągi piesze, alejki, chodniki oraz miejsca pod urządzenia zabawowo-ruchowe i rekreacyjne). 5.Mechaniczny i ręczny załadunek gruzu oraz odpadów rozbiórkowych na samochody ciężarowe wraz z wywiezieniem urobku z terenu we wskazane przez Zamawiającego miejsce. 6.Budowę ogrodzenia systemowego z siatki zgrzewanej na słupkach zabezpieczającego dostęp osób niepowołanych na teren oczyszczalni ścieków oraz budowę ogrodzenia systemowego z siatki zgrzewanej na słupkach pomiędzy projektowanym terenem rekreacyjnym a pozostałą częścią działki 45/2 z bramą i furtką umożliwiającą techniczną komunikację pomiędzy podzielonymi częściami działki. Ogrodzenie złożone winno być z przęseł 156x250cm (panel ocynkowany i pomalowany ogniowo z drutu fi 5mm, kolor do ustalenia z Zamawiającym), słupków (kolor do ustalenia Zamawiającym) z profilu 60x40 dł. 2,3m (przed montażem), podmurówki złożonej z prefabrykowanych płyt betonowych 248x20x5cm (z kształtownikami początkowymi, narożnymi oraz przelotowymi), podmurówka winna być osadzona na chudym betonie tak aby cała konstrukcja była stabilna. Budowę ogrodzenia zabezpieczającego, zlokalizowanego pomiędzy stawem a górką saneczkową, wykonanego w technologii drewnianej ze sztachet o wysokości 1,2m. Wykonanie podziału istniejącej bramy wjazdowej na dwie oddzielne, umożliwiające bezkolizyjny dostęp na tereny o różnym przeznaczeniu(teren rekreacyjny i teren usługowy wg. projektu zagospodarowania terenu). 7.Budowę podjazdu i parkingu na 10 szt. (parking powinien być wykonany około 10cm ponad poziomem przylegającej do terenu drogi) miejsc postojowy o wymiarach 2,5 x 5,0m dla samochodów osobowych utwardzonych kostką betonową gr. 6cm (kolor i rodzaj kostki do ustalenia z Zamawiającym) na podbudowie z kruszywa i podsypce cementowo-piaskowej (w tym 1 szt. o wymiarach 3,6m x 5,0m przeznaczona dla osoby niepełnosprawnej oznaczona znakiem graficznym poziomym). Budowę alejek i chodników z kostki betonowej o gr. 6cm (kolor oraz rodzaj do ustalenia z Zamawiającym) na podsypce cementowo-piaskowej w krawężnikach(kolor do ustalenia z Zamawiającym) z wypełnionymi spoinami masą cementową. Ustawienie i montaż wzdłuż projektowanych ciągów komunikacyjnych ławek(stalowa z oparciem/kolor do ustalenia z Zamawiającym) i koszy na śmieci (kosze o kształcie walca i poj. 60L, metalowe z daszkiem w obudowie ozdobnej drewnianej z pionowych deseczek podstawą zakotwione na betonowym ozdobnym cokole). Wykonanie parkingu dla rowerów w postaci ustawienia i zakotwienia, antywandalowego, półokrągłego stojaka na rowery (wym. 3mx0,5xm0.5m, kolor do ustalenia z Zamawiającym) oraz ustawienie kontenera na śmieci do recyklingu (wymiary: nie mniejsze niż szerokość 1,73m, dł. 3,45m, wys. 1,46m, pojemność 6,8m3), w odległości nie mniejszej niż 3m od granicy działki (ww. elementy usytuować na podłożu z kostki). 8.Wykonanie z wykorzystaniem istniejącej hałdy ziemi, górki saneczkowej h= ok 2,0m; zbocza górki ukształtować o nachyleniu 10 do 15o, jako wejście wykonać schodki ziemne h=15cm umocnione kołkami drewnianymi wbitymi w ziemię; zjazd wykonać o długości 20m a zbocza obsadzić niską i płożącą zielenią. 9.Budowę placu zabaw dla dzieci o nawierzchni piaskowej z urządzeniami zabawowymi tj: 1)piaskownica (wym. 3m, sześciokątna wykonana w technologii drewnianej z desek o układzie poziomym z 6szt. blatów miejsc do siedzenia z płyty HPL, wypełniona żółtym piaskiem), 2)zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią (wieża o wym. 1mx1m, h-1m, dach dwuspadowy, podest o wym. 1mx1m, zjeżdżalnia, trap pochyły, zjazd strażacki, wejście po schodach, barierki, słupy nośne, całość wykonana z elementów drewnianych o zamontowana na kotwach stalowych ocynkowanych ogniowo), 3)huśtawka wagowa ważka z dwoma siedziskami z drewna oraz huśtawka podwójna z drewna. 10.Wykonanie strefy do rozpalania ogniska na planie kamiennego kręgu ze zlokalizowanymi dookoła ławeczkami (ławki o charakterystyce ogniskowej bez oparcia, niskie wys. 50cm, dł. 195cm, szer. 50cm, wykonane z bala ciętego i podstawy z okrąglaków zabezpieczone lakiero-bejcą). W centralnej części należy umiejscowić wykonany z kamieni polnych połączonych ze sobą spoiną krąg o średnicy 1,5m przeznaczony na palenisko. Ścieżki do ww. strefy winna być ułożone z płaskich kamieni brukowych - według załączonego projektu. 11.Wykonanie pomostu w konstrukcji stalowo/drewnianej szer. 3,0m i długości 20,0m z jednostronną poręczą, służącego do uprawiania wędkarstwa o wysokości liczonej od korony pomostu do dna akwenu nie przekraczającej 2,50m oraz schodków umożliwiających wejście na pomost (zabezpieczony lakiero-bejcą), 12.Wykonanie strefy do grillowania na planie okręgu średnica = ok. 17,0m ustabilizowanego tłuczniem przeznaczonego do ustawienia 5 szt. nie osłoniętych ławko-stołów (zabezpieczonych lakiero-bejcą zakotwionych w gruncie na kotwach stalowych, ocynkowanych ogniowo) oraz wykonanie zadaszonego miejsca do grillowania (altana w konstrukcji drewnianej -systemowa o średnicy ok. 10,0m, zabezpieczona lakiero-bejcą, zakotwiona przy pomocy kotew stalowych, ocynkowanych ogniowo). Ścieżki do ww. strefy winna być ułożone z płaskich kamieni brukowych - według załączonego projektu. 13.Wykonanie nowych nasadzeń tj: 1)obsadzenie ciągu pieszego znajdującego się wzdłuż brzegu stawu gęstym żywopłotem: -Carpinus betulus -grab pospolity - ilości 340 szt.,- C3 40/60 2)wykonanie nowych obsadzeń drzewami: -Cornus florida Sunset - dereń kwiecisty -ilość 5 szt., - C3 30/40 -Crataegeus xmedia Pauls Scarlet - głóg pośredni - ilość 8szt., wys. 300-400cm, 3p, ob. 16-18, śred. 100-120, formapienna, wys. Pnia 220 cm, soliter, bryła. -Hydrangea paniculata GREAT STAR Le Vasterival - hortensja bukietowa - ilość 15 szt., C3 60/80. -Tilia cordata Rancho - lipa drobnolistna - ilość 4 szt., - wys. 300-400cm, 3p, ob.16-18, śred. 80-100, formapienna, wys. pnia 220cm, soliter, bryła. 3)obsianie nowych trawników dywanowych metodą tradycyjną. Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może użyć wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów ale zastosowane wyroby powinny być zgodne pod względem: -gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych), -charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), -charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), -parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp.), -wyglądu (struktura, faktura, barwa). Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: projekt, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych w następującym zakresie: Jako podstawa do obliczenia wartości robót uzupełniających będą przyjęte wartości stanowiące dane wyjściowe do kosztorysowania zawarte w ofercie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.11.13-1, 45.00.00.00-7, 45.34.20.00-6, 45.23.32.22-1, 77.31.41.00-5, 45.21.33.53-2, 45.11.27.24-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Dla części nr 1 - Zamawiający nie żąda wpłaty wadium. Dla części nr 2: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, ok. których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Kampinos: WBS Bank O. Kampinos 91 8015 0004 1000 7315 2010 0003. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2013 r. poz. 907).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1 A - część nr 1 i załącznik nr 1B - część nr 2 do SIWZ) 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 2A - część 1 i załącznik nr 2B - część 2 do SIWZ) 3). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1 A - część nr 1 i załącznik nr 1B - część nr 2 do SIWZ) 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 2A - część 1 i załącznik nr 2B - część 2 do SIWZ)3). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji.4) Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Część nr 1 - Wykaz powinien zawierać, co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. rozbiórka budynku murowanego) o wartości minimum 30 000 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) brutto każda, (załącznik nr 4 A do SIWZ) Część nr 2 - Wykaz powinien zawierać, co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. budowa/ utworzenie/zagospodarowanie terenów zielonych) o wartości minimum 200 000 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto każda, (załącznik nr 4 B do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1 A - część nr 1 i załącznik nr 1B - część nr 2 do SIWZ) 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 2A - część 1 i załącznik nr 2B - część 2 do SIWZ)3). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1 A - część nr 1 i załącznik nr 1B - część nr 2 do SIWZ)2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 2A - część 1 i załącznik nr 2B - część 2 do SIWZ)3). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1 A - część nr 1 i załącznik nr 1B - część nr 2 do SIWZ) 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 2A - część 1 i załącznik nr 2B - część 2 do SIWZ) 3). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić: 1) Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym, ani Zamawiający, ani Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, b) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych robót, c) konieczność wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz itp., d) ujawnienia w trakcie robót urządzeń, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z dokumentacji projektowej, e) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, f) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, g) nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, h) odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, 2) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku: a) zmiany stawek podatku VAT, b) braku środków finansowych, ich zwiększeniem lub zmniejszeniem, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy, 3) Inne zmiany: a) zmiany danych podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy, b) zmiany osób wyznaczonych do: kierowania robotami, nadzorowania robót, współdziałania przy realizacji umowy oraz innego zatrudnionego personelu. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. Podstawą zmiany umowy będzie Protokół konieczności, zatwierdzony przez obie strony, określający przyczyny zmiany i potwierdzający wystąpienie okoliczności wymienionych w ust.2, który będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę. 4. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzania zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 7 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 jest nieważna. 6. Jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu siły wyższej, jakiegokolwiek związanego z nią wydarzenia, całkowicie niezależnego od Zamawiającego lub Wykonawcy, to Zamawiający zaświadczy, że wykonanie umowy nie jest możliwe. Wykonawca, po otrzymaniu takiego świadectwa, tak szybko jak to możliwe zabezpieczy teren robót i wstrzyma roboty, a Zamawiający zapłaci mu wynagrodzenie za całość robót wykonanych przed otrzymaniem takiego świadectwa oraz za roboty wykonane po otrzymaniu świadectwa, do wykonania których był zobowiązany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kaqmpinos.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kampinos ul. Niepokalanowska 3 05-085 Kampinos.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kampinos ul. Niepokalanowska 3 05-085 Kampinos.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 Roboty rozbiórkowe budynku usługowo - magazynowego w miejscowości Łazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje roboty rozbiórkowe tj: Wykonanie rozbiórki budynku usługowo-magazynowo o wymiarach: 34m x 19m i wysokości 3,5m. Budynek został wymurowany w latach 50-tych w technologii tradycyjnej murowanej. Ściany wykonane z cegły pełnej palonej. Fundamenty podciągi oraz słupy wykonane w technologii żelbetowej. Fundamenty posiadają budowę kanałową służącą do naprawy różnego rodzaju pojazdów mechanicznych. Dach budynku jednospadowy wykonany w konstrukcji drewnianej pokryty papą wierzchniego krycia. Okna i drzwi (ramy) wykonane z elementów stalowych spawanych zakotwionych w ścianach. Media doprowadzone do budynku usługowo-magazynowego należy odciąć od sieci głównej oraz zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający ich dalszą degradację. Gruz oraz inne materiały rozbiórkowe należy wywieźć z terenu we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Materiały rozbiórkowe pozostają własnością Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 Zagospodarowanie terenu wokół stawu w miejscowości Łazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie terenu wokół stawu zakłada: 1. Rozbiórkę elementów ogrodzeniowych tj: słupki, przęsła z siatki zgrzewanej w ramach z kątownika, podmurówkę (fundament) oraz bramy wjazdowe (materiały rozbiórkowe należy wywieźć z terenu we wskazane przez Zamawiającego miejsce, materiały rozbiórkowe pozostają własnością Zamawiającego). 2. Usunięcie nawierzchni (utwardzeń terenu) z mas mineralno bitumicznych i płyt żelbetowych z powierzchni gruntu(materiały rozbiórkowe należy wywieźć z terenu we wskazane przez Zamawiającego miejsce, materiały rozbiórkowe pozostają własnością Zamawiającego). 3. Mechaniczne i ręczne karczowanie drzew i krzewów. Oczyszczenie terenu z korzeni drzew (karp), gałęzi, wrzosów i kory. Dodatkowo zakłada się wykonanie usunięcia dziko rosnących zakrzewień oraz drzew wg. odrębnej decyzji (materiały rozbiórkowe należy wywieźć z terenu we wskazane przez Zamawiającego miejsce, materiały rozbiórkowe pozostają własnością Zamawiającego). 4. Mechaniczne wykonanie robót ziemnych koparko-ładowarkami związanymi z przygotowaniem terenu pod poszczególne elementy zagospodarowania otoczenia stawu (parking, nasyp pod górkę saneczkową, ciągi piesze, alejki, chodniki oraz miejsca pod urządzenia zabawowo-ruchowe i rekreacyjne). 5. Mechaniczny i ręczny załadunek gruzu oraz odpadów rozbiórkowych na samochody ciężarowe wraz z wywiezieniem urobku z terenu we wskazane przez Zamawiającego miejsce. 6. Budowę ogrodzenia systemowego z siatki zgrzewanej na słupkach zabezpieczającego dostęp osób niepowołanych na teren oczyszczalni ścieków oraz budowę ogrodzenia systemowego z siatki zgrzewanej na słupkach pomiędzy projektowanym terenem rekreacyjnym a pozostałą częścią działki 45/2 z bramą i furtką umożliwiającą techniczną komunikację pomiędzy podzielonymi częściami działki. Ogrodzenie złożone winno być z przęseł 156x250cm (panel ocynkowany i pomalowany ogniowo z drutu fi 5mm, kolor do ustalenia z Zamawiającym), słupków (kolor do ustalenia Zamawiającym) z profilu 60x40 dł. 2,3m (przed montażem), podmurówki złożonej z prefabrykowanych płyt betonowych 248x20x5cm (z kształtownikami początkowymi, narożnymi oraz przelotowymi), podmurówka winna być osadzona na chudym betonie tak aby cała konstrukcja była stabilna. Budowę ogrodzenia zabezpieczającego, zlokalizowanego pomiędzy stawem a górką saneczkową, wykonanego w technologii drewnianej ze sztachet o wysokości 1,2m. Wykonanie podziału istniejącej bramy wjazdowej na dwie oddzielne, umożliwiające bezkolizyjny dostęp na tereny o różnym przeznaczeniu(teren rekreacyjny i teren usługowy wg. projektu zagospodarowania terenu). 7. Budowę podjazdu i parkingu na 10 szt. (parking powinien być wykonany około 10cm ponad poziomem przylegającej do terenu drogi) miejsc postojowy o wymiarach 2,5 x 5,0m dla samochodów osobowych utwardzonych kostką betonową gr. 6cm (kolor i rodzaj kostki do ustalenia z Zamawiającym) na podbudowie z kruszywa i podsypce cementowo-piaskowej (w tym 1 szt. o wymiarach 3,6m x 5,0m przeznaczona dla osoby niepełnosprawnej oznaczona znakiem graficznym poziomym). Budowę alejek i chodników z kostki betonowej o gr. 6cm (kolor oraz rodzaj do ustalenia z Zamawiającym) na podsypce cementowo-piaskowej w krawężnikach(kolor do ustalenia z Zamawiającym) z wypełnionymi spoinami masą cementową. Ustawienie i montaż wzdłuż projektowanych ciągów komunikacyjnych ławek(stalowa z oparciem/kolor do ustalenia z Zamawiającym) i koszy na śmieci (kosze o kształcie walca i poj. 60L, metalowe z daszkiem w obudowie ozdobnej drewnianej z pionowych deseczek podstawą zakotwione na betonowym ozdobnym cokole). Wykonanie parkingu dla rowerów w postaci ustawienia i zakotwienia, antywandalowego, półokrągłego stojaka na rowery (wym. 3mx0,5xm0.5m, kolor do ustalenia z Zamawiającym) oraz ustawienie kontenera na śmieci do recyklingu (wymiary: nie mniejsze niż szerokość 1,73m, dł. 3,45m, wys. 1,46m, pojemność 6,8m3), w odległości nie mniejszej niż 3m od granicy działki (ww. elementy usytuować na podłożu z kostki). 8. Wykonanie z wykorzystaniem istniejącej hałdy ziemi, górki saneczkowej h= ok 2,0m; zbocza górki ukształtować o nachyleniu 10 do 15o, jako wejście wykonać schodki ziemne h=15cm umocnione kołkami drewnianymi wbitymi w ziemię; zjazd wykonać o długości 20m a zbocza obsadzić niską i płożącą zielenią. 9. Budowę placu zabaw dla dzieci o nawierzchni piaskowej z urządzeniami zabawowymi tj: 1) piaskownica (wym. 3m, sześciokątna wykonana w technologii drewnianej z desek o układzie poziomym z 6szt. blatów miejsc do siedzenia z płyty HPL, wypełniona żółtym piaskiem), 2) zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią (wieża o wym. 1mx1m, h-1m, dach dwuspadowy, podest o wym. 1mx1m, zjeżdżalnia, trap pochyły, zjazd strażacki, wejście po schodach, barierki, słupy nośne, całość wykonana z elementów drewnianych o zamontowana na kotwach stalowych ocynkowanych ogniowo), 3) huśtawka wagowa ważka z dwoma siedziskami z drewna oraz huśtawka podwójna z drewna. 10. Wykonanie strefy do rozpalania ogniska na planie kamiennego kręgu ze zlokalizowanymi dookoła ławeczkami (ławki o charakterystyce ogniskowej bez oparcia, niskie wys. 50cm, dł. 195cm, szer. 50cm, wykonane z bala ciętego i podstawy z okrąglaków zabezpieczone lakiero-bejcą). W centralnej części należy umiejscowić wykonany z kamieni polnych połączonych ze sobą spoiną krąg o średnicy 1,5m przeznaczony na palenisko. Ścieżki do ww. strefy winna być ułożone z płaskich kamieni brukowych - według załączonego projektu. 11. Wykonanie pomostu w konstrukcji stalowo/drewnianej szer. 3,0m i długości 20,0m z jednostronną poręczą, służącego do uprawiania wędkarstwa o wysokości liczonej od korony pomostu do dna akwenu nie przekraczającej 2,50m oraz schodków umożliwiających wejście na pomost (zabezpieczony lakiero-bejcą), 12. Wykonanie strefy do grillowania na planie okręgu O = ok. 17,0m ustabilizowanego tłuczniem przeznaczonego do ustawienia 5 szt. nie osłoniętych ławko-stołów (zabezpieczonych lakiero-bejcą zakotwionych w gruncie na kotwach stalowych, ocynkowanych ogniowo) oraz wykonanie zadaszonego miejsca do grillowania (altana w konstrukcji drewnianej -systemowa o średnicy ok. 10,0m, zabezpieczona lakiero-bejcą, zakotwiona przy pomocy kotew stalowych, ocynkowanych ogniowo). Ścieżki do ww. strefy winna być ułożone z płaskich kamieni brukowych - według załączonego projektu. 13. Wykonanie nowych nasadzeń tj: 1) obsadzenie ciągu pieszego znajdującego się wzdłuż brzegu stawu gęstym żywopłotem: -Carpinus betulus -grab pospolity - ilości 340 szt.,- C3 40/60 2) wykonanie nowych obsadzeń drzewami: -Cornus florida Sunset - dereń kwiecisty -ilość 5 szt., - C3 30/40 - Crataegeus xmedia Pauls Scarlet - głóg pośredni - ilość 8szt., wys. 300-400cm, 3p, ob. 16-18, śred. 100-120, formapienna, wys. Pnia 220 cm, soliter, bryła. - Hydrangea paniculata GREAT STAR Le Vasterival - hortensja bukietowa - ilość 15 szt., C3 60/80. -Tilia cordata Rancho - lipa drobnolistna - ilość 4 szt., - wys. 300-400cm, 3p, ob.16-18, śred. 80-100, formapienna, wys. pnia 220cm, soliter, bryła. 3) obsianie nowych trawników dywanowych metodą tradycyjną. Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może użyć wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów ale zastosowane wyroby powinny być zgodne pod względem: -gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych), -charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), -charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), -parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp.), -wyglądu (struktura, faktura, barwa)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.00.00.00-7, 45.34.20.00-6, 45.23.32.22-1, 77.31.41.00-5, 45.21.33.53-2, 45.11.27.24-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.