eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa papieru kserograficznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Warszawa: dostawa papieru kserograficznego
Numer ogłoszenia: 243578 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska SA Ośrodek Administracji, wpis. do Rej. Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadz.przez Sąd Rej. dla m.st. Warszawy, XIII Wydz.Gospod. KRS, pod nr KRS 0000100679 o nr NIP 521-04-12-987 i kap. zakł. w wys.266 596 500,00 zł , ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5476479, faks 022 5474217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa papieru kserograficznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego według asortymentu określonego w formularzu cenowym tj. - Papier ksero A-4 biały 80g/m2 500 arkuszy - 31 720 ryz - Papier ksero A-3 biały 80g/m2 500 arkuszy - 174 ryzy - Papier ksero A-4, 80 g/m2, kolory pastelowe 500 arkuszy - 350 ryz - Papier ksero A-4, 80 g/m2 kolory intensywne 500 arkuszy - 95 ryz - Papier satynowany A-4 100 g. biały, 500 - 15 ryz - Papier ozdobny A-4 100 g., o wzorze płóciennym (kol. biały i kość słoniowa), 500 arkuszy - 20 ryz - Papier kserograficzny A-3, 160 g/m2, kolory pastelowe, 250 ark - 10 ryz - Papier kserograficzny A-3, 160 g/m2, kolory intensywne, 250 ark - 10 ryz - Papier satynowany A4, biały, do kolorowych drukarek i kserokopiarek, 220 g/m2, 250 ark - 5 ryz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy. 2. Złożenie przez Wykonawcę we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej dokumentów i oświadczeń wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie warunki. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 4. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Opisu Warunków Uczestnictwa w Licytacji, b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2. W przypadku złożenia przez Wykonawców wspólnego wniosku, do wniosku należy dołączyć, zgodnie z art. 23 ustawy, wszystkie dokumenty wskazane w pkt 1 lit. a, b, dotyczące każdego ze wspólników. 3. W przypadku, o którym mowa w pkt 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie prawo do składania kolejnych postąpień będzie miał Wykonawca-Pełnomocnik jako podmiot poinformowany o zakwalifikowaniu się do udziału w licytacji. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 lit. b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcjemp.marketplanet.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.tvp.pl.zamowienia_publiczne

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: I. 1. Wykonawca, pobiera ze wskazanej w ogłoszeniu o przedmiotowej licytacji strony internetowej opis warunków uczestnictwa wraz z wzorem wniosku. Następnie, w przypadku zainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie wniosku jednocześnie oznacza akceptację warunków licytacji i postanowień umowy. Zamawiający, po weryfikacji nadesłanych wniosków, informuje pisemnie Wykonawców o wyniku kwalifikacji. Rejestracji Wykonawców zakwalifikowanych przez Zamawiającego do udziału w licytacji dokonuje operator platformy. 2. Po dopuszczeniu przez Zamawiającego do udziału w licytacji, zaproszeni Wykonawcy otrzymają drogą elektroniczną, na adres e-mail podany we wniosku o dopuszczenie do licytacji, dokładne instrukcje obsługi systemu licytacyjnego oraz identyfikator i hasło umożliwiające zalogowanie się do systemu. II. Udział w licytacji elektronicznej wymaga posiadania urządzeń informatycznych spełniających następujące wymagania techniczne: 1) Komputer klasy PC z procesorem min. Pentium 133 Mhz; pamięć operacyjna min. 64 MB, system operacyjny MS-Windows w wersji 98 lub wyższej; przeglądarka internetowa MS-Explorer w wersji 5.5 SP1 lub wyższej; połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 56 kb/s. 2) W zaproszeniu określone zostanie, jakie certyfikaty będą obsługiwane przez Marketplanet. Informacji technicznych związanych z organizacją licytacji udziela Otwarty Rynek Elektroniczny S.A pod numerem tel. (22) 576 87 78, e-mail: aukcje@marketplanet.pl.

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. Na ekranie monitora dla uczestników licytacji widoczna jest informacja o oferowanych cenach realizacji przedmiotowego zamówienia, godzinie złożenia tych ofert oraz informacja o autorze najlepszej oferty, tylko w przypadku, gdy jest nim sam oglądający. Jeżeli najniższą ofertę złożył inny uczestnik, dane o autorze najlepszej oferty są niedostępne. Informacja o zwycięzcy licytacji pojawi się na stronie, na której prowadzona była licytacja niezwłocznie po zatwierdzeniu wyników licytacji przez Komisję Przetargową. Na życzenie uczestnika informacja ta zostanie wydana także w siedzibie Zamawiającego (patrz adres do korespondencji). 2. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie objętym w Opisie Warunków Uczestnictwa w Licytacji oraz w projekcie umowy. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., których nie przewidziano w Opisie Warunków Uczestnictwa w Licytacji. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie. 3. Ofertą ocenioną jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. 4. Licytacja rozpoczyna się od ceny wywoławczej 397.720,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt siedem tysięcy siedemset dwadzieścia złotych). 5. Minimalna wysokość postąpienia w toku licytacji wynosi 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    130 minut

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną nie zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Telewizja Polska S.A. Ośrodek Administracji ul. J.P.Woronicza 17, 00-999 Warszawa budynek Sępólno pok. 108.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 26.11.2008 r. o godzinie 10.00.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu ostatnich 5 minut nie zostanie złożona oferta..

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi w chwili upływu podstawowego czasu trwania licytacji elektronicznej pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 5 minut trwania licytacji nie nastąpi nowe postąpienie. Jeżeli w ciągu ostatnich 5 minut trwania licytacji nastąpi nowe postąpienie licytacja zostanie automatycznie przedłużona o 5 minut plus sekundy pozostałe do pełnej minuty. W takim przypadku licytacja zakończy się wówczas, gdy w przeciągu 5 minut nie nastąpi żadne nowe postąpienie.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Istotne postanowienia umowy: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji dostawę papieru kserograficznego do: 1.TVP S.A. w Warszawie przy ul. J.P. Woronicza 17 i Jasnej 14/16, 2.Oddziału Terenowego TVP S.A. w Katowicach przy ul. Telewizyjnej 1, 3.Oddziału Terenowego TVP S.A. w Opolu przy ul. Szpitalnej 1, 4.Oddziału Terenowego TVP S.A. w Olsztynie przy ul. Radiowej 24a, 5.Oddziału Terenowego TVP S.A. w Łodzi przy ul. Narutowicza 13. Dostawy papieru kserograficznego wraz z wyładunkiem do Telewizji Polskiej S.A. w Warszawie oraz Oddziałów Terenowych TVP S.A. odbywać się będą w oparciu o umowy szczegółowe. Dostawy realizowane będą na podstawie wcześniej złożonych, przez upoważnione osoby, zleceń dostawy. Realizacja nastąpi na zasadach określonych w umowach szczegółowych, jednak nie później niż w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia. Zlecenia dostawy będą składane zgodnie z potrzebami Zamawiającego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Każda dostawa będzie odrębnie fakturowana. Faktury wystawiane będą zgodnie z dostawami, na Telewizję Polską S.A. w Warszawie i poszczególne Oddziały Terenowe TVP S.A., w zależności od miejsca dostawy. Podstawą do uregulowania zobowiązania wobec Wykonawcy będzie potwierdzenie przez osoby upoważnione do odbioru, na oryginale faktury VAT, asortymentu i ilości dostarczonego papieru. Zapłata za dostarczony towar następować będzie w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury za dostarczony towar. Strony określają wartość niniejszej umowy na łączną kwotę (cena oferty). Ostateczna wartość przedmiotu niniejszej umowy zostanie określona wynikowo iloczynem cen jednostkowych oraz faktycznych ilości dostaw asortymentu z poszczególnych pozycji Formularza cenowego, z tym zastrzeżeniem, że ostateczna wartość umowy nie może przekroczyć łącznej kwoty, a umowy szczegółowe kwot określonych odpowiednio dla poszczególnych OT TVP S.A. W razie niewykonania lub nienależytego wykonania całości lub części umowy, Wykonawca płaci Zamawiającemu karę umowną: 1)w wysokości 5 % wartości netto, niewykonanej części zlecenia dostawy, za każdy dzień opóźnienia w jego wykonaniu, 2)w wysokości 5 % wartości netto reklamowanego towaru, za każdy dzień opóźnienia trwającego dłużej niż 3 dni, w wymianie na towar wolny od wad, licząc od dnia złożenia reklamacji, 3)w wysokości 5 % wartości netto umowy generalnej, w przypadku rozwiązania umowy generalnej lub którejkolwiek z umów szczegółowych, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Strony zastrzegają sobie prawo do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych, o ile wartość faktycznie poniesionych szkód przekroczy wysokości kar umownych. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy generalnej oraz umów szczegółowych, ze skutkiem natychmiastowym z powodu złej jakości dostarczonego towaru. Wykonawca ma prawo rozwiązać umowę w przypadku zwłoki w zapłacie za dostarczony towar, trwającej dłużej niż 30 dni ponad ustalony termin zapłaty. Rozwiązanie umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. Umowa obowiązuje przez okres 12 miesięcy od dnia jej zawarcia. Umowa ulegnie rozwiązaniu przed upływem 12 miesięcy od jej zawarcia z chwilą, gdy osiągnie określoną wartość. Umowy szczegółowe obowiązywać będą od dnia ich zawarcia do dnia obowiązywania umowy generalnej. Ceny jednostkowe papierów wymienionych w Formularzu cenowym będą obowiązywać przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy. W uzasadnionych przypadkach strony zawrą aneks do umowy, w szczególności: a) w przypadku zmiany daniny o charakterze publicznoprawnym, w tym podatku VAT, strony zawrą aneks do niniejszej umowy uwzględniający powstałe zmiany, b) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów prawa, c) jeśli konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia, d) w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych lub zależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, e) w przypadku zmian strukturalnych w TVP S.A., powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, f) w przypadku braku potrzeb w danym Oddziale nastąpi zmiana miejsca dostawy z siedziby Oddziału do siedziby Zamawiającego - Warszawa ul. J.P. Woronicza 17. II. Wzór umowy znajduje się na stronie internetowej zamawiającego - www.tvp.pl/zamowienia_publiczne oraz na stronie http://aukcjemp.marketplanet.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.