To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Piotrków Trybunalski: WYKONANIE REMONTU ULICY TOWAROWEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 243538 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228900 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU ULICY TOWAROWEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYKONANIE REMONTU ULICY TOWAROWEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1. Rozbiórka istniejącej nawierzchni, krawężników i chodników. 2. Wykonanie korytowania do projektowanych rzędnych. 3. Wykonanie podbudowy. 4. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 4 cm. 5. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek SMA grub. 4 cm. 6. Wbudowanie krawężników betonowych. 7. Wykonanie ścieku przykrawężnikowego. 8. Wykonanie chodników z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 9. Wykonanie nawierzchni na zjazdach. 10. Wykonanie humusowania terenów zielonych. 11. Regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych. 12. Wykonanie przykanalika kanalizacji deszczowej. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: - Usunięcia wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy. Odpady stanowią własność Wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę). - Opracowanie projektów organizacji ruchu. - Pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją. - Wykonanie, utrzymanie w czasie trwania robót oraz demontaż po wykonaniu robót, oznakowania robót, zgodnie z projektem organizacji ruchu. - Wykonanie wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów. - Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy oraz zapewni miejsca składowania odpadów. Wykonawca pokryje koszty pobranej energii elektrycznej i wody oraz innych czynników niezbędnych do realizacji robót - Zabezpieczenie terenu robót na czas ich wykonywania zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych. - Przeniesienie na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót po uprzednim uzgodnieniu z referatem Geodezji Kartografii i Katastru Urzędu Miasta ul. Szkolna 28, 97-300 Piotrków Tryb. UWAGA ! Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załączonych do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne Certyfikaty, Aprobaty Techniczne i Deklaracje Zgodności. ZALECENIA ORGANIZACJI ROBÓT Wykonawca powinien realizować roboty przy zastosowaniu następujących wymagań organizacji robót (zalecenia GDDP w Warszawie): - przyspieszenie realizacji robót, - zmniejszenie utrudnień ruchu drogowego dla użytkowników. Dla osiągnięcia w/w celów należy zwrócić szczególną uwagę na : - zmianowość prac dla wybranych asortymentów robót, jak na przykład: - roboty nawierzchniowe -12 godzinny dzień pracy (do zmierzchu)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 482000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
- PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH PEUK S.A., UL. ROOSEVELTA 39, 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 482000.00
- Oferta z najniższą ceną: 482000.00 oferta z najwyższą ceną: 482000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- PRZEBUDOWĘ CHODNIKA W CIĄGU ULICY STANISŁAWA STASZICA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ETAP I i ETAP II
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim - powtórzenie.
- PRZEBUDOWA JEZDNI UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ WRAZ Z SIĘGACZAMI ORAZ JEZDNI UL. BELZACKIEJ OD UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ DO UL. KOTARBIŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Daltrozów dz. ewid. Nr 91
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- Remont drogi wojewódzkiej nr 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 0+100 do km 5+143, odcinek Łąck - Zdwórz - nr postępowania 118/24
- Poprawa bezpieczeństwa i warunków życia mieszkańców byłego PGR poprzez przebudowę dróg
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Na Wzgórze w km od 0+215-0+593 w miejscowości Zdzięsławice
- Wykonanie remontu nawierzchni podwórza wraz z wymianą instalacji kanalizacji sanitarnych i robotami towarzyszącymi przy ul. Krzywoustego 51 w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.