Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Tarnów: ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BIOCHEMII I TOKSYKOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ BECKAP DLA DZIAŁU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY.
Numer ogłoszenia: 243534 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BIOCHEMII I TOKSYKOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ BECKAP DLA DZIAŁU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BIOCHEMII I TOKSYKOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ BECKAP DLA DZIAŁU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy 1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm.tj posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków. 1. Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty (koperta B) aoświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych załącznik nr 2, boświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych załącznik nr 3, c aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d Deklaracja zgodności oznaczona znakiem CE oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu. e Wykaz dokumentów na podstawie których oferowany asortyment został dopuszczony do obrotu i używania z podaniem nazwy jednostki dopuszczającej, numeru dopuszczenia, rodzaju dokumentu dopuszczenia i którego asortymentu dotyczy. Wykonawca w przypadku wybrania jego oferty wraz z pierwszą dostawą dostarczy dokumenty na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych i zadeklarowaną klasą deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu świadcząca o spełnieniu przez wyrób wymagań zasadniczych i przeprowadzenia procedury zgodności, certyfikat CE z numerem jednostki notyfikowanej wydany przez jednostkę notyfikowaną, dokument potwierdzający wpis wyrobu lub świadectwa rejestracji rejestru Wyrobów Medycznych, rejestracja wydana przez Ministerstwo Zdrowia załącznik nr 6 do SIWZ f Oświadczenie wykonawcy, że oferowane substancje i preparaty zgodnie z rozporządzeniem REACH - Dz.U. Nr 136 z 29.05.2007r. posiadają karty charakterystyk substancji i preparatów opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 04.09.2007r. - Dz.U. Nr 174 poz. 1222 w przypadku wyboru naszej oferty zostaną dostarczone wraz z pierwszą dostawą - wg wzoru Załącznik nr 6do SIWZ, g Oświadczenie Wykonawcy, że wydzierżawione urządzenia są nowe, kompletne i będą po zainstalowaniu gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów oraz że zabezpieczy szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi analizatorów, h Pełnomocnictwo jeśli Wykonawcę reprezentuje osoba upoważniona, i jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII ust. 1 podpunkt c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie j Dokumenty, o których mowa w podpunkcie a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. k Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie e, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis podpunktu d stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Szpital Wojewódzki im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.08.2009.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
- zakup odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą aparatów, testy antygenowe i diagnostyczne oraz testy immunochromatograficzne kasetowe do wykrywania antygenów.
- Dostawy leków, preparatów do żywienia dojelitowego, surowców farmaceutycznych, kontrastów, płynów infuzyjnych oraz antybakteryjnego płynu do przepłukiwania cewników
- Dostawy implantów ortopedycznych
- Termomodernizacja pawilonu mieszkalnego B oraz budynku administracyjnego w oddziale mieszkalnym III w Zakładzie Karnym w Tarnowie
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych 2 samochodów
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa odczynników oraz dzierżawa analizatorów dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników chemicznych, pipet automatycznych oraz materiałów zużywalnych
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów do oznaczania parametrów krytycznych oraz troponiny I, CRP i D-dimerów dla potrzeb SOR i OAiIT
- "Dostawa sprzętu, odczynników laboratoryjnych, nakłuwaczy i paneli diagnostycznych wraz z dzierżawą aparatów"
- Dostawa odczynników laboratoryjnych do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa testów alergologicznych i autoimmunologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.