eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gózd › Budowa drogi gminnej Wojsławice - Kłonów



Ogłoszenie z dnia 2008-02-05

Gózd: Budowa drogi gminnej Wojsławice - Kłonów
Numer ogłoszenia: 24349 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gózd, ul. Radomska 7, 26-634 Gózd, woj. mazowieckie, tel. 048 3202097, fax 048 3202097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej Wojsławice - Kłonów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej Wojsławice - Kłonów CPV 45233120-6 (Roboty w zakresie budowy dróg) polegająca na: - profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu warstwy odsączającej z piasku zagęszczanej mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, - wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa drogowego, łamanego, gr. warstwy po zagęszczeniu - 18 cm, - skropieniu asfaltem nawierzchni drogowych, - wykonaniu nawierzchni (warstwy wiążącej) z mieszanek mineralno - asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu - 4 cm - wyprofilowaniu poboczy ziemnych wraz z zagęszczeniem, - wykonaniu przepustu rurowego o średnicy 50 cm, - szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót kosztorysu ofertowego będący załącznikiem do niniejszej specyfikacji. - Długość odcinka - 1692 m, szerokość jezdni (warstwy wiążącej) - 5,16 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a w szczególności: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności: - wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości potwierdzony referencjami, - wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonawstwie (minimum: jedna osoba z uprawnieniami branży drogowej z doświadczeniem 3 lat pracy w zawodzie), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości potwierdzony referencjami . 3.Wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonawstwie (minimum: jedna osoba z uprawnieniami branży drogowej z doświadczeniem 3 lat pracy w zawodzie). 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ustawy (załącznik nr 2) 5.Zaświadczenia: - Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego - potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 Ustawy ,,Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, 9.Informacji banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową Wykonawcy. 10.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gozd.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Goździe, ul. Radomska 7, 26 - 634 Gózd.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Goździe, ul. Radomska 7, 26 - 634 Gózd p. nr 112.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.