Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Łapy: RB-03/09 Remont balkonów
Numer ogłoszenia: 243498 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Uhowie , Uhowo, ul. Surażska 67, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152891, faks 085 7152891.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego - Dom Pomocy Spolecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RB-03/09 Remont balkonów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont balkonów. W zakres prac wchodzą roboty polegające na: 1. odbiciu uszkodzonych tynków na ścianach, sufitach, filarach itp. rozebraniu obróbek blacharskich i posadzki z płytek oraz zerwanie posadzki cementowej, 2. Ponowne wykonanie rozebranych elementów według nowej technologii, 3. ocieplenie ścian budynku remontowanych balkonów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 4200 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych a mianowicie: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pkt.1 i 2 ustawy PZP b) Dostarczą wraz z FORMULARZEM OFERTY -(załącznik nr 1 do SIWZ), wymagane dokumenty i oświadczenia: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1) - czy są dostarczone wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 2) - czy oferta jest podpisana i ostemplowana przez oferenta, a jeśli podpisana przez osoby upoważnione, to czy są pisemne upoważnienia do podpisania umowy przez te osoby. 3) - czy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 4) - czy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, 5) - ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) 6) - nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostarczą wraz z FORMULARZEM OFERTY -(załącznik nr 1 do SIWZ), następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - wzór załącznik Nr 2 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany projekt, wzór umowy wraz z załącznikami - załącznik nr 3. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności firmy wykonawcy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia) - brak dokumentu lub przedstawienie dokumentu określającego działalność nie odpowiadającą przedmiotowi zamówienia powoduje wykluczenie wykonawcy. 4) Zestawienie kosztów - załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7) Oryginał potwierdzający wniesienie wadium. 8) Oświadczenie wykonawcy o zobowiązaniu się do wniesienia zabezpieczenia w wysokości 8 % ceny ofertowej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpsuhowo.prv.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego.
Dom Pomocy Społecznej w Uhowie, Uhowo ul. Surażska 67. 18-100 Łapy. pokój 201..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego. Dom Pomocy Społecznej w Uhowie, Uhowo ul. Surażska 67. 18-100 Łapy. pokój 201..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 09.09.2009.
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektu dot. zagospodarowania terenu SP ZOZ Łapy obejmującej wykorzystanie bioróżnorodności w zielonej infrastrukturze publicznej wokół Szpitala
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia mienia, następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej Gminy Łapy i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01.06.2025 r. - 31.05.2026 r.
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Budowa Hali Garażowej
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.