eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceBudowa placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy budynku PSP w m. Wola Chodkowska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Kozienice: Budowa placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy budynku PSP w m. Wola Chodkowska
Numer ogłoszenia: 243380 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140980 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy budynku PSP w m. Wola Chodkowska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prace obejmą: budowę placu zabaw polegającą na wybudowaniu bezpiecznych nawierzchni elastycznych chroniących dzieci przed upadkiem z wysokości: 2,5m; 1,5m w kolorze pomarańczowym, jasno pomarańczowym oraz elastyczną nawierzchnię ciagów komunikacyjnych w kolorze niebieskim - razem powierzchnia nawierzchni m2 181; wyposażenie placu w urządzenia zabawowe, ławki, kosze, regulamin, przestawienie istniejącego zestawu zabawowego.Wykonanie chodnika z kostki betonowej o pow. 27m2 i trawników o pow. 72m2 . Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: - roboty pomiarowe, - mechaniczne wykonanie koryta, - załadunek i wywóz nadmiaru ziemi, - mechaniczne plantowanie terenów zieleni, - wykonanie warstwy odcinającej zagęszczanej mechanicznie, - podbudowa z kruszywa łamanego, - wykonanie nawierzchni elastycznych z płyt amortyzujących upadek z wysokości 2,5 m w kolorze pomarańczowym, - wykonanie nawierzchni elastycznych z płyt amortyzujących upadek z wysokości 1,5 m w kolorze jasno pomarończowym, niebieskim, - wykonanie obrzeży elastycznych na ławie betonowej z betonu B15, - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm szarej na podsypce cem-piask z obrzeżami betonowymi o wym. 20x6cm, - wyposażenie placu zabaw z montażem (urządzenia wspinaczkowe,huśtawka wahadłowa z dwoma siedziskami, huśtawka na sprężynie dwuosobowa, sprężynowiec jednoosobowy, huśtawka wagowa czteroosobowa, ławki, kosze na śmieci, regulamin placu zabaw) - demontaż istniejącego zestawu zabawowego, remont i ponowny montaż z nowym mocowaniem, - ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej gr. 10cm, - wykonanie trawników dywanowych siewem, - inne drobne roboty uzupełniające, - wykonanie robót pomocniczych, w tym: konserwacja wbudowanych elementów zgodnie z zaleceniami producenta w okresie rękojmi, nieodpłatne przeglądy i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów, poniesienie kosztów związanych z oznakowaniem terenu budowy zgodnym z przepisami, wywózka materiałów odpadowych pochodzących z placu budowy i ich utylizacja, wykonanie przez uprawnione laboratoria pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót, przejęcie na siebie odpowiedzialności za szkody wobec osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami, bieżąca obsługa geodezyjna budowy zachowując postanowienia Roz.M.G.P.iB. z dn.21.02.1995r (Dz. U. nr 25 poz.133) w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie, w tym czynności geodezyjne obowiązujące w budownictwie, w tym: - prace przygotowawcze pomiary uzupełniające konieczne do realizacji zadania, domiary sytuacyjne, uściślenie rzędnych wysokościowych, - prace pomiarowe poparte wpisami w dzienniku budowy - wytyczenie w terenie i utrwalenie na gruncie lokalizacji nawierzchni. - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza elementów inwestycji, - przekazanie zamawiającemu 5 kompletów kopii mapy powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 6. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót pomocniczych, niezbędnych do wykonania i eksploatacji zadania, określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do siwz , w tym do : - wykonania robót towarzyszących związanych z inwestycją - robót związanych z przygotowaniem placu budowy, robót związanych z utrudnieniami wynikłymi w trakcie realizacji zadania - w przypadku wystąpienia utrudnień - ich likwidacja demontaż oraz wykonania robót odtworzeniowych po likwidacji utrudnień w tym urządzeń kolidujących z przedmiotem umowy , robót porządkowych, wywóz ziemi,gruzu oraz innych materiałów pochodzących z placu budowy wraz z ich utylizacją, uporządkowanie obszaru objętego robotami oraz sąsiadującego z pozostałości po prowadzonych robotach, na bieżąco porządkowanie teren po wykonanych robotach , zabezpieczenia przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w sposób skuteczny obiektu wraz z jego poszczególnymi elementami, - prowadzenie robót w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem terenów sąsiadujących z inwestycją, - przez cały czas realizacji inwestycji właściwe oznakowanie prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz trwałe wygrodzenie terenu budowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • City Group Sp. z o.o., ul. Foksal 18, 00-372 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252769,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 116850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 276058,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.