Ogłoszenie z dnia 2007-12-06
Mielec: Zakup i dostawa zestawów do pobierania krwi w kierunku choroby Aujeszkyego
Numer ogłoszenia: 243368 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Skłodowskiej 8, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 5830420, fax 017 5830421.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.wiw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa zestawów do pobierania krwi w kierunku choroby Aujeszkyego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa zestawów do pobierania krwi w kierunku choroby Aujeszkyego Pakiet 1 - Probówkostrzykawka 125 000 szt Pakiet 2 - igła z konusem typu LUER 80 mm x 2,1 mm 25 000 szt Pakiet 3 - igła z konusem typu LUER 50 mm x 1,2 mm 30 000 szt Pakiet 4 - igła z konusem typu LUER 75 mm x 1,2 mm 30 000 szt Pakiet 5 - igła z konusem typu LUER 100 mm x 1,2 mm 30 000 szt Pakiet 6 - igła z konusem typu LUER 100 mm x 1,5 mm 5 000 szt Pakiet 7 - igła z konusem typu LUER 120 mm x 2,0 mm 5 000 szt Pakiet 8 - kartoniki do transportu probówkostrzykawek 2 500 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 21.21.10.00 - Pojemniki z papieru i tektury Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.30.00 - Duże pojemniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - oferują asortyment dopuszczony do obrotu, - akceptują termin płatności 30 dni od dnia wystawienia faktury
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony formularz asortymentowy - załącznik nr 2,3,4,5,6,7,8,9 do SIWZ, c) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wzór ww. oświadczenia - załącznik nr 10 do SIWZ, e) wzór umowy - załącznik nr 11 f) oświadczenie Wykonawcy o akceptacji postanowień zawartych we wzorze umowy- zał. nr 12 do SIWZ, g) oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane probówkostrzykawki i igły są dopuszczone do obrotu na rynku UE - zał. nr 13 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.wiw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Skłodowskiej 8, 39-300 Mielec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Skłodowskiej 8, 39-300 Mielec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Probówkostrzykawki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówkostrzykawki 125 000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igła z konusem typu Luer.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła z konusem typu Luer rozmiar 2,1 mm x 80 mm 25 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igła z konusem typu Luer.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła z konusem typu Luer 1,2 mm x 50 mm 30 000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Igła z konusem typu Luer.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła z konusem typu Luer 1,2 mm x 75 mm 30 000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Igły z konusem typu Luer.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły z konusem typu Luer 1,2 mm x 100 mm 30 000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igły z konusem typu Luer.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły z konusem typu Luer 1,5 mm x 100 mm 5 000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Igły z konusem typu Luer.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły z konusem typu Luer 2,0 mm x 120 mm 5 000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kartoniki do transportu probówkostrzykawek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kartoniki do transportu probówkostrzykawek 2 500 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.21.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Budowa garażu w podstacji pogotowia ratunkowego w Przecławiu
- Rozbudowa, przebudowa, częściowa nadbudowa i remont budynku użyteczności publicznej - Warsztaty Terapii Zajęciowej i Dom Dziennego Pobytu
- 69.2025 Sprzedaż i dostawa asortymentu dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz utrzymanie czystości dworca autobusowego i jego otoczenia zlokalizowanego przy ul. Jagiellończyka 7 w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia medycznego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH (IGŁY, STRZYKAWKI, ELEKTRODY)
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na rozbudowę i uzupełnienie zapasów OLiOC oraz infrastruktury krytycznej celem ochrony ludności na terenie gminy Radzymin
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego i wielokrotnego użytku.
więcej: Strzykawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





