Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-06
Warszawa: Ochrona obiektów WCSM Agrykola
Numer ogłoszenia: 243334 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy, ul. Hoża 88, 00-682 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6969015, fax 022 6213045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbfo.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów WCSM Agrykola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: całoroczna ochrona obiektów WCSM Agrykola (pawilon, wiata gospodarcza, stadion, tereny przyległe do WCSM). 2. Ochrona obiektów wykonywana będzie we wszystkie dni miesiąca w tym niedziele i święta w systemie całodobowym. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do zaproponowania i zainstalowania układu łączności radiowej dostosowanego do istniejącego systemu alarmowego i telewizji przemysłowej oraz wykonywania czynności w zakresie ochrony fizycznej, nadzorowania urządzeń, sporządzania w porozumieniu z Zamawiającym planu ochrony obiektów, prowadzenia dokumentacji, inicjowania akcji ratowniczych i interwencyjnych, a także prowadzenie szkoleń z zakresu stanu bezpieczeństwa nadzorowania obiektów oraz osób w nich przebywających, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 r. nr 114 poz. 740) oraz wykonywanie czynności wynikających z tej ustawy. 4. W zakres obowiązków Wykonawcy w szczególności wchodzi: a) ochrona fizyczna prowadzona całodobowo przez jednego pracownika ochrony oraz w uzgodnionych przez Zamawiającego godzinach i dniach tygodnia - dodatkowych pracowników (do 6 pracowników), b) zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa mienia, życia i zdrowia osób przebywających na terenie obiektu, c) kontrolowanie ruchu osobowo - towarowego zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie obiektu oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej, d) uniemożliwienie dostępu na teren obiektu osobom będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, akwizytorów i innych osób niepożądanych, e) przeciwdziałanie wszelkim próbom zakłócenia porządku i kradzieży na terenie objętym ochroną, zatrzymywanie osób schwytanych na kradzieży lub zachowujących się niezgodnie z regulaminem obiektu, dewastujących mienie lub znajdujących się pod wpływem alkoholu i bezzwłoczne powiadomienie policji lub odpowiedniego pracownika, f) udzielanie informacji osobom korzystającym z usług dostępnych na terenie WCSM, g) patrolowanie obiektu i terenu zewnętrznego w sposób i z częstotliwością zapewniającą prawidłową ochronę, h) nadzorowanie i obsługa instalacji alarmowej i monitoringu telewizji przemysłowej zainstalowanej w obiekcie oraz informowanie Zamawiającego o wadach w jej funkcjonowaniu, i) podejmowanie akcji ratowniczych w przypadku pożaru, awarii technicznych i innych nieprzewidzianych zdarzeń oraz utrzymanie łączności z odpowiednimi służbami, j) wykonywanie zadań mających związek z doskonaleniem stanu bezpieczeństwa, tzn. sformułowanie planu ochrony, instrukcji i regulaminu dla pracowników ochrony, szkolenia personelu oraz próbne ewakuacje obiektów, dokonywane raz w roku, k) opłacanie rachunków telefonicznych za telefon stanowiący wyposażenie pomieszczenia ochrony.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia rozumianym jako zatrudnienie minimum 6 osób w pionie bezpośredniego wykonawstwa, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp.), 2. Nie dopuszcza się możliwości zatrudnienia podwykonawców. Ocena spełniania ww. warunków oceniana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez zamawiającego art. 22 ust. 1 pzp (załącznik nr 2). 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Ważna koncesja na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 1.6 Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 1.7 Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych bądź wykonywanych przez Wykonawcę usług w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 4) - należy podać co najmniej 3 usługi o charakterze podobnym do charakteru przedmiotu zamówienia. 1.8 Wykaz osób (minimum 6), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie licencji pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie wykazu stanowiącego (załącznik nr 6 do SIWZ). 1.9 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność polisy jest krótsza, niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia. 1.10 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.11 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbfo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy ul. Hoża 88 /wejście od ul. Wspólnej 88/ 00-682 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy ul. Hoża 88 /wejście od ul. Wspólnej 88/ 00-682 Warszawa, pokój 405..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.