eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówRewitalizacja i termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Królewska 10 w Człuchowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Człuchów: Rewitalizacja i termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Królewska 10 w Człuchowie
Numer ogłoszenia: 243312 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Człuchowie , ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342291, faks 059 8343272.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.czluchow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja i termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Królewska 10 w Człuchowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i termomodernizacja elewacji budynku wielorodzinnego ul. Królewska 10 obejmuje m.in.: - wymianę okien i drzwi; - wymianę parapetów zewnętrznych okien (montaż gzymsu prefabrykowanego pod oknem, przykrycie gzymsu parapetem z blachy stalowej), - rozbiórkę części gzymsu żelbetowego nad ostatnią kondygnacją, - rozebranie ścian szczytowych powyżej ostatniego stropu (wraz z obróbkami blacharskimi) na zaprawie cementowo-wapiennej z odcięciem istniejącego ocieplenia ścian szczytowych, - rozbiórkę pokrycia z papy w pasie nadrynnowym pod ściany attyki (od strony elewacji frontowej), - rozbiórkę pokrycia z papy z pasie nadrynnowym nad wysuniętą częścią parteru, - wykonanie wieńca żelbetowego o wys. 24 cm i szerokości ściany zewnętrznej istniejącej budynku, na ścianach frontowej i bocznych, zbrojenie wieńca projektowanego należy połączyć z prętami stalowymi O 18 mm osadzonymi w istniejącym wieńcu, z projektowanego wieńca żelbetowego należy wyprowadzić zbrojenie słupków żelbetowych attyki, - wykonanie słupków żelbetowych o przekroju 25x25 cm w ścianie attyki, - wykonanie ścian attyk z gazobetonu gr. 38 cm, - montaż sztukaterii na attykach - wykonanie obróbek blacharskich na attykach z blachy tytanowo-cynkowej, - rozbiórkę betonowych czapek kominowych i kominów wolnostojących nad poziomem istniejącego pokrycia stropodachu (komin po byłej kotłowni należy pozostawić w stanie istniejącym), - demontaż istniejącego masztu antenowego, syreny alarmowej i istniejących rur żeliwnych odpowietrzających piony kanalizacji sanitarnej, - wykonanie wieloprzewodowych kominów wolnostojących z cegły wapienno-piaskowej licowanej oraz czapek kominowych o gr. 10 cm z betonu zbrojonego ze spadkiem symetrycznie, - wykonanie podwyższenia wyłazów dachowych - ścianka pełna gr. ? cegły wraz z montażem nowych pokryw włazów , - wykonanie nowych wywiewek pionów kanalizacji sanitarnej, - wypełnienie jednej połaci stropodachu (od strony elewacji frontowej) klinami styropianowymi celem nadania połaci dachowej jednostronnego spadku, - krycie dachu płytami styropianowymi EPS 100-038 gr. 15 cm (na stropodachu głównym), jednostronnie oklejonymi papą termozgrzewalną + 1x papa termozgrzewalna wierzchniego krycia, - wykonanie obróbek blacharskich pasa nadrynnowego, kominów i włazów dachowych oraz montaż rynien i rur spustowych wykonanych z blachy tytanowo-cynkowej, - krycie dachu nad wysuniętą częścią parteru płytami styropianowymi EPS 100-038 gr. 8 cm, jednostronnie oklejonymi papą termozgrzewalną + 1x papa termozgrzewalna wierzchniego krycia, - demontaż istniejących balustrad balkonów, - montaż balustrad balkonów - ozdobnych stalowych wraz z osłonami z pleksy nieprzeźroczystej białej o wysokości balustrady (szkło organiczne) w ramce PCV lub aluminium) od strony ściany budynku, - demontaż posadzek i obróbek blacharskich balkonów i wykonanie nowych warstw i obróbek blacharskich zgodnie z opisem, - demontaż obróbek blacharskich i pokrycia zadaszenia wejść do klatek schodowych i wykonanie nowych warstw i obróbek blacharskich, - zmniejszenie istniejącego otworu okiennego w ścianie szczytowej (bocznej) i wykonanie dodatkowego otworu, - wykonanie dodatkowego wejścia do sklepu w ścianie frontowej, z wykorzystaniem istniejącego nadproża okna wystawowego, - wykonanie wypełnień części istniejących otworów okiennych i drzwiowych na parterze budynku (ściana frontowa i boczna) nad zamontowaną nową stolarką, - przebudowa instalacji odgromowej, - ocieplenie ścian zewnętrznych (frontowej i tylnej): styropian gr. 12 cm cokół poniżej poziomu parteru ocieplony styropianem gr. 8 cm, - montaż sztukaterii na ścianach: frontowej, bocznej i tylnej (gzymsy, obramowania okien, pilastry, parapety, bonie), - wykonanie tynków strukturalnych na ocieplonych ścianach zewnętrznych - zgodnie z kolorystyką elewacji, - malowanie elementów sztukaterii - zgodnie z kolorystyką elewacji, - wymiana nawierzchni istniejącego chodnika od strony elewacji tylnej o szer.1,5 m, z wymianą krawężnika betonowego w zakresie: - rozbiórka istniejącego chodnika wraz z krawężnikiem wzdłuż elewacji tylnej budynku, - wykonanie koryta i zagęszczenie warstwy odsączającej gr. 10 cm, - wykonanie chodnika o szer. 1,5 m, wraz z krawężnikiem wzdłuż elewacji tylnej z kostki betonowej POLBRUK gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, krawężnik stojący betonowy na podsypce piaskowej na ławie betonowej. Szczegółowy zakres robót w przedmiarach robót załączonych do SIWZ Zamówienie obejmuje wykonanie robót, zgodnie z projektem budowlanym stanowiącymi Załączniki Nr 8 do SIWZ oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 10 do SIWZ w oparciu o przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę wszystkich niezbędnych dokumentów do wydania pozwolenia na użytkowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami w dniu oddania budynku do użytkowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie oferent..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 7.000,00 zł, słownie: siedem tysiące złotych 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każda. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: a) Kierownik budowy - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia ( minimum 2 roboty o porównywalnym zakresie robót), stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie przedstawienie wykonania robót tego rodzaju o wartości nie mniejszej niż 250.000, 00 zł. brutto każda. 2.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Do wypełnionego druku Wykaz osób należy załączyć uprawnienia budowlane: a) Kierownik budowy - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej; W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czluchow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy SIWZ można uzyskać: osobiście w pokoju nr 17 Urzędu Miejskiego Człuchów ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów lub przesłanie pocztą na adres Wnioskodawcy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski Człuchów ul. Wojska Polskiego 1, 77 - 300 Człuchów Pokój nr 114 sekretariat Burmistrza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.