Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-23
Chrzanów: ZARZĄDZANIE ENERGIĄ W BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU CHRZANOWSKIEGO - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZKOLNYCH SOSW W CHRZANOWIE, PCE W CHRZANOWIE, ZSTU W TRZEBINI- REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W CHRZANOWIE, UL. PADEREWSKIEGO 1 I 5
Numer ogłoszenia: 24329 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chrzanowski , ul. Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6257900, faks 032 6257955.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chrzanowki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZARZĄDZANIE ENERGIĄ W BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU CHRZANOWSKIEGO - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZKOLNYCH SOSW W CHRZANOWIE, PCE W CHRZANOWIE, ZSTU W TRZEBINI- REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W CHRZANOWIE, UL. PADEREWSKIEGO 1 I 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W CHRZANOWIE, UL. PADEREWSKIEGO 1 I 5.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 75.30.00.00 - Usługi w zakresie obowiązkowego ubezpieczenia społecznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty / załącznik nr 2 /
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku doświadczenia zawodowego, jeśli Wykonawca wykaże iż wykonał minimum jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem oraz zakresem robotom budowlanym związanym z kompleksową wymianą centralnego ogrzewania lub nową instalacja centralnego ogrzewania z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem , na rzecz którego roboty budowlane wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty oraz oświadczenie dołączone do oferty / załącznik nr 2 , 7/
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty / załącznik nr 2 /
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedstawionym do oferty wykazie osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, że ma do dyspozycji osoby posiadające kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca wykaże, iż dysponuje : -kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, . Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty / załącznik nr 2,5,6 /
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty / załącznik nr 2 /
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca wykaże iż wykonał minimum jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem oraz zakresem robotom budowlanym związanym z kompleksową wymianą centralnego ogrzewania lub nową instalacja centralnego ogrzewania z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem , na rzecz którego roboty budowlane wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznika nr 1 . 2. Kosztorys ofertowy / kosztorys uproszczony wraz z zestawieniem: robocizny, materiałów, sprzętu/ opracowany zgodnie z zasadami kosztorysowania robót na podstawie dołączonego do SIWZ przedmiaru robót 3. Dowód wniesienia wadium. 4.W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia ,zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych na potrzeby wykonania zamówienia. Treść pisemnego zobowiązania, o którym mowa powyżej, powinna wyraźnie wskazywać, iż udostępnienie ww. zasobów rzeczywiście będzie miało miejsce w trakcie wykonywania umowy. 5. Zaakceptowany i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wzór umowy - załącznik nr 8 - fakultatywnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy opisano w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-chrzanowki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiat-chrzanowski.pl lub można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Wydział Inwestycji i Obsługi Starostwa III p. ,pokój nr 310.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów, Dziennik Podawczy (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Doposażenie w agregat mobilny spalinowy pompowy w ramach zadania pn. Realizacja założeń Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 na terenie gminy Chrzanów - zakupy inwestycyjne
- Dostawa łóżek elektrycznych oraz szafek przyłóżkowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Doposażenie w sprzęt jednostek OSP w ramach zadania pn. Realizacja założeń Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 na terenie gminy Chrzanów - zakupy inwestycyjne.
- Dostawa doposażenia w sprzęt jednostek OSP w ramach zadania pn. Realizacja założeń Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 na terenie gminy Chrzanów
- "Zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się w Krytej Pływalni w Chrzanowie oraz korzystających z Basenów Letnich w Ośrodku Sportowo-Rekreacyjnym "Kąty" w Chrzanowie "
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





