eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo › Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo Zp/341/35/09a) Zadanie nr 1 Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach Kod CPV - 90511000-2 Usługi wywozu odpadów b) Zadanie nr 2Zbiórka odpadów wysegregowanych przez

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Dopiewo: Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo Zp/341/35/09: a) Zadanie nr 1 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach Kod CPV - 90511000-2 Usługi wywozu odpadów b) Zadanie nr 2: Zbiórka odpadów wysegregowanych przez mieszkańców, odbieranych bezpośrednio sprzed posesji - zbiórka u źródła Kod CPV 90513200-8 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych c) Zadanie nr 3: Likwidacja dzikich wysypisk. Kod CPV - 90511300-5 Usługi zbierania śmieci Kod CPV - 90511000-2 Usługi wywozu odpadów
Numer ogłoszenia: 243217 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dopiewo , ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo Zp/341/35/09: a) Zadanie nr 1 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach Kod CPV - 90511000-2 Usługi wywozu odpadów b) Zadanie nr 2: Zbiórka odpadów wysegregowanych przez mieszkańców, odbieranych bezpośrednio sprzed posesji - zbiórka u źródła Kod CPV 90513200-8 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych c) Zadanie nr 3: Likwidacja dzikich wysypisk. Kod CPV - 90511300-5 Usługi zbierania śmieci Kod CPV - 90511000-2 Usługi wywozu odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania : Zadanie nr 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na zbiórce odpadów gromadzonych w koszach przy drogach na terenie Gminy. 2. Zbiórka obejmie 11 Sołectw Gminy Dopiewo. 3. Zbiórka powinna odbywać się raz w tygodniu w każdy czwartek. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zwiększenia częstotliwości opróżniania koszy ulicznych jeśli zaistnieje taka uzasadniona potrzeba zapełnienie koszy.Usługa powinna być wykonana wtedy w czasie 24 godzin od zgłoszenia dokonanego przez Urząd Gminy Dopiewo. 5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało utrzymanie porządku wokół koszy. 6. Zebrane odpady będą stanowić własność Wykonawcy. 7. Trasa objazdu całej Gminy Dopiewo jednorazowo około 100 km. 8. Transport odpadów musi odbywać się pojazdami dostawczymi przystosowanymi do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową w sposób nie stwarzający zanieczyszczenia środowiska. 9. Ilość koszy ok. 200 szt. 10. Szacunkowa ilość zebranych śmieci w roku 2009 to ok. 45 ton. 11. Cena usługi zawierać będzie wszelkie opłaty niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia, w tym w szczególności koszty dojazdu, transportu, przyjęcia odpadów na składowisko, przygotowania do odzysku oraz wszelkie inne opłaty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, wymagane przepisami prawa. 12. Do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączać załącznik zawierający informację o ilości zebranych odpadów w danych miejscowościach. 13. Termin realizacji usługi 01.01.2010 do 31.12.2010 r. Zadanie nr 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na zbiórce odpadów wysegregowanych przez mieszkańców odbieranych bezpośrednio sprzed posesji tzw.zbiórka u źródła 2. Zbiórka obejmie 11 Sołectw Gminy Dopiewo. 3. Odpady będą odbierane według rozpowszechnionego wśród mieszkańców rocznego harmonogramu zbiorki odpadów uzgodnionego z zamawiającym. Koszty jego druku i rozpowszechniania poniesie Wykonawca. 4. Worki do wykonania w.w usługi zamawiać będzie wykonawca na swój koszt - worki powinny być bezbarwne, z umieszczonym logo Urzędu Gminy Dopiewo i Wykonawcy. Worki mają być wykonane z foli LDPE o grubości dostosowanej do rodzaju segregowanego surowca , worki na plastik - pojemność 110 l o grubości co najmniej 35 mikronów, na szkło - pojemność 60 l o grubości co najmniej 70 mikronów, na papier - pojemność 110 l o grubości co najmniej 50 mikronów, na opakowania stalowe i metalowe - o pojemności 80 l co najmniej 70 mikronów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości zamawianych worków. Przewidywana ilość worków potrzebnych do zbiórki odpadów to ok. 180 tys. podana ilość może ulec zmianie. 5. Zbiórka będzie odbywała się z częstotliwością 2 razy w miesiącu (co dwa tygodnie). 6. Zebrane odpady będą stanowić własność Wykonawcy i mogą być dalej przez niego wykorzystywane i sprzedawane. 7. Trasa objazdu całej Gminy Dopiewo jednorazowo około 700 km. 8. Transport odpadów musi odbywać się pojazdami dostawczymi przystosowanymi do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową oraz w sposób nie stwarzający zanieczyszczenia środowiska . 9. Cena usługi zawierać będzie wszelkie opłaty niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia, w tym w szczególności koszty dojazdu, transportu, przyjęcia odpadów na składowisko, przygotowania do odzysku oraz wszelkie inne opłaty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, wymagane przepisami prawa. 10. Termin realizacji usługi 01.01.2010 do 31.12.2010 r. Zadanie nr 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Dopiewo, w szczególności odpadów składowanych przy drogach, w miejscach publicznych, oraz przy koszach na odpady segregowane na terenie poszczególnych miejscowości. 2. Zbiórka obejmie 11 Sołectw Gminy Dopiewo. 3. Usługa powinna zostać wykonana w terminie 24 godz. od zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego przez upoważnionych pracowników Urzędu Gminy Dopiewo. 4. Zebrane odpady będą stanowić własność Wykonawcy i mogą być dalej przez niego wykorzystywane i sprzedawane. 5. Transport odpadów musi odbywać się pojazdami dostawczymi przystosowanym do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową oraz w sposób nie stwarzający zanieczyszczenia środowiska. 6. Koszt usługi powinien być skalkulowany jako cena uprzątnięcia i wywozu 1 tony odpadów. Cena usługi zawierać będzie wszelkie opłaty niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia, w tym w szczególności koszty dojazdu, transportu, przyjęcia odpadów na składowisko, przygotowania do odzysku oraz wszelkie inne opłaty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, wymagane przepisami prawa związane z wykonywaniem usługi i wywozu 1 tony odpadów 7. Do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączać załącznik zawierający informację o ilości zebranych odpadów w danych miejscowościach. 8. Szacunkowa ilość zebranych odpadów w 2009 r. ok. 350 ton. 9. Termin realizacji usługi 01.01.2010 do 31.12.2010 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Dla zadania nr 1 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach, 8.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach z 27.04.2001r. Dz. U. z 2007r Nr 39, poz. 251 ze zm. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują min. 1 pojazdem dostawczym przystosowanym do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową , c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 8.2.Powyższe warunki udziału w przetargu będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego na podstawie niniejszej specyfikacji, wg zasady spełnia-nie spełnia. - Dla zadania nr 2 : Zbiórka odpadów wysegregowanych przez mieszkańców, odbieranych bezpośrednio sprzed posesji - zbiórka u źródła, 8.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości z dnia 13 września 1996 roku (Dz. U. z 2005r, poz. 236, Nr 2008r.) - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach z 27.04.2001r. (Dz. U. z 2007r Nr 39, poz. 251 ze zm.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują min. 3 pojazdami dostawczymi przystosowanymi do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 8.2.Powyższe warunki udziału w przetargu będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego na podstawie niniejszej specyfikacji, wg zasady spełnia-nie spełnia. - Dla zadania nr 3 : Likwidacja dzikich wysypisk. 8.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach z 27.04.2001r. (Dz. U. z 2007r Nr 39, poz. 251 ze zm.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują min. 1 pojazdem dostawczym przystosowanym do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 8.2.Powyższe warunki udziału w przetargu będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego na podstawie niniejszej specyfikacji, wg zasady spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy zadania nr 1,2,3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 9.2. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości z dnia 13 września 1996 roku Dz. U. z 2005r, poz. 236, Nr 2008r. - dotyczy zadania nr 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę . 9.3. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach z 27.04.2001r Dz. U. z 2007r Nr 39, poz. 251 ze zm. - dotyczy zadania nr 1,2,3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę . 9.4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 9.4. wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 9.5. Oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust. 1 Pzp wg załącznika do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczona za zgodność z oryginałem musi być każda zapisana strona dokumentu). 10. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 9.1 SIWZ , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokumenty , o których mowa w ust. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dopiewo ul. Leśna 1 c, 62-070 Dopiewo , pok. nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dopiewo ul. Leśna 1 c, 62-070 Dopiewo , pok. nr 5 - Biuro obsługi klienta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 2. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.3. Zadanie nie dotyczy finansowania/ programu ze środków Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.